شگفت‌انگیزترین کافه‌های بانکوک برای کافه بازها

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
شگفت‌انگیزترین کافه‌های بانکوک برای کافه بازها

بانکوک، یکی از محبوب‌ترین پایتخت‌های جهان برای گردشگران است، چراکه در این شهر زیبای تایلند، همه چیز برای لذت بردن از سفر و کسب آرامش یا ماجراجویی و هیجان فراهم است. از پارک‌های شهری سرسبز و جنگل‌های گرمسیری گرفته تا راه‌های آبی با قایق‌های رنگارنگ برای ماجراجویی و هیجان در اطراف این شهر. علاوه بر این، امکانات تفریحی و رفاهی و مراکز خرید زیادی در بانکوک خواهید دید که با آغوش باز از گردشگران تور تایلند استقبال می‌کنند.

در این میان، کافه‌ها و رستوران‌های بانکوک هم شهرت خوبی به دست آورده‌اند، تا جاییکه بخشی از گردشگری تایلند به شکم گردی در بانکوک اختصاص پیدا کرده است. بسیاری از کافه های بانکوک، علاوه بر سرو نوشیدنی و میان وعده، منوهای ویژه‌ای برای غذاهای تایلندی هم دارند و این یعنی شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم‌چنین در این کافه‌ها می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و قهوه‌های با کیفیتی نوش جان کنید تا برای ادامه گردشگری‌تان انرژی دوباره کسب کنید. در ادامه این مطلب با شگفت‌انگیزترین کافه های بانکوک برای کافه بازها آشنا خواهیم شد.

 

 Pooltime Café

  • نکات برجسته: شیک‌های خوشمزه و پرطرفدار، آیتم‌های غذایی سالم و جذاب برای عکاسی، منوی مخصوص غذاهای تایلندی

این کافه، با غذاهای دلپذیر و البته نوشیدنی‌های خوشمزه، باید در آغاز لیست هر کافه دوستی که به بانکوک سفر می‌کند، قرار داشته باشد. کافه پولتایم، به عنوان یکی از کافه‌های زیبا در بانکوک، به خاطر طراحی داخلی‌اش نیز مشهور شده است. تم رنگ‌های سرد و جذابی مانند صورتی، آبی و سفید با صندلی‌های شایان ستایش در این کافه نظر شما را جلب خواهند کرد. این کافه، فقط ۲۵ دقیقه با مرکز خرید پلاتین مد بانکوک فاصله دارد، مکانی که اگر اهل خرید باشید، حتما در سفر به بانکوک تایلند از آنجا دیدن خواهید کرد.

 

تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

  • آدرس: 582 Soi Sukhumvit 63 Road, Between Soi Ekamai 26,28 (Taiping Tower), Wattana, Bangkok
  • ساعت و روزهای کار: سه شنبه تا شنبه، از ساعت ۱۲ صبح تا ۱۲ شب

 

 Sretsis Parlour

  • نکات برجسته: تصاویر روی دیوارها، غذاهای باکیفیت، مبلمان داخلی راحت برای گپ‌های طولانی و قهوه‌های حرفه‌ای.

این کافه مجلل یک مکان شبیه به زیر آب و دنیای اقیانوس را برای شما فراهم کرده است. کف این کافه با گل‌های مرواریدی تزیین شده است. سقف کافه نیز، ظاهری مانند آسمان دارد. این یکی از کافه‌های منحصر به فرد در بانکوک است که به دلیل داشتن فضایی آرام و دوستانه، دکوراسیون داخلی جذاب، کیک‌های مخصوص و نوشیدنی‌های با کیفیت مشهور شده و بدون شک ارزش امتحان کردن دارد.

  • آدرس: Central Embassy, Level 2 Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand
  • ساعات و روزهای کار: از روز دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

 Big Dog Café

  • نکات برجسته: دیدن نژادهای مختلف سگ‌های خانگی و وقت‌گذرانی با آن‌ها، منوی رژیمی مخصوص وگان‌ها و منوی ویژه غذاهای تایلندی

اگر در سفر خود به تایلند از کافه Big Dog بازدید نکرده‌اید، مقتدر سیر به شما پیشنهاد می‌کند که به هیچ وجه بدون رفتن به این کافه، شهر بانکوک را ترک نکنید؛ البته اگر به حیوانات خانگی به ویژه سگ‌ها علاقمند هستید! این کافه یک فضای اختصاصی برای سگ‌ها دارد که با چوب و گل و یک حوضچه تزیین شده و فضای دلچسبی را برای آن‌ها فراهم کرده است. در روزهای خوش آب و هوای بانکوک می‌توانید راهی تراس کافه شوید و از فضای بیرونی آن لذت ببرید.

 

۶ تفریح خاص که در بانکوک می‌توانید تجربه کنید

  • آدرس: 1111/11, Lat Phrao Road Baan Klang Muang, Bangkok 10900 Thailand
  • ساعت و روزهای کار: همه روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

 

 Floral Café

  • نکات برجسته: طراحی داخلی و ورودی منحصر به فرد و رنگارنگ، منوی متنوع با نوشیدنی‌های گرم و سرد

در میان شهر قدیمی بانکوک، کافه‌ای پر رمز و راز و جذاب را خواهید دید که ویترین ورودی‌اش با شکوفه‌ها و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده است. این کافه یک بهشت واقعی برای کسانی است که به گیاهان و گل‌ها علاقمند هستند و از وقت‌گذارانی در فضاهای این‌چنینی لذت می‌برند. از کف تا سقف این کافه، همه چیز با تمی از گل‌ها و شکوفه‌ها تزیین شده است. برای ورود به کافه نیز باید از میان راهی پر از درختان و شکوفه قدم بزنید. در این کافه همه چیز شبیه به یک دنیای جادویی جذاب است که می‌توانید در آن‌جا حسابی عکاسی کنید.

  • آدرس: 67 Chakkraphet Rd, Wang Burapha Phirom, Phra Nakhon, Krung Thep Maha Nakhon 10200, Thailand
  • ساعت و روزهای کار: از روز دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

 ViVi The Coffee Place

  • نکات برجسته: فضای داخلی و فضای باز با دکوراسیون ویژه، چشم انداز زیبای رودخانه، نوشیدنی‌های گرم با کیفیت

این کافه نیز در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های بانکوک واقع شده و در نزدیکی راه آبی Chao Phraya بانکوک قرار گرفته است. این کافه به خاطر قهوه‌های با کیفیت و خوش عطر و بوی‌اش معروف شده است به ویژه اسپرسوهای ویژه که طرفدارهای محلی و غیر محلی زیادی دارند. فضای باز این کافه نیز آن‌قدر جذاب است که اگر در یکی از روزهای خوش آب و هوای بانکوک به آن‌جا رفته باشید، به سختی می‌توانید از این کافه دل بکنید.

 

۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

  • آدرس: 394/27-29 In Front of Aurum the River Place Hotel, Maharat Road, Phra Borom Bangkok, Thailand
  • ساعت و روزهای کار: از روز دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

 Gallery Drip Coffee

  • نکات برجسته: امکان بازدید از گالری و خرید آثار هنری دست ساز هنرمندان تایلندی

همان‌طور که از نام این کافه می‌توانید حدس بزنید، این کافه گالری، یکی از هنری‌ترین کافه‌های بانکوک است که به عنوان پاتوق بسیاری از هنرمندان و نقاشان مشهور تایلندی شناخته می‌شود. کارکنان این کافه رفتاری بسیار حرفه‌ای دارند. در طراحی داخلی و فضای بیرونی کافه گالری هم از سبک‌های هنری زیبایی‌شناسانه الهام گرفته شده و همین موضوع آن را به یکی از زیباترین کافه‌های بانکوک و تایلند تبدیل کرده است.

  • آدرس: 1st Floor, Bangkok Art & Culture Centre, Rama 1 Road, Bangkok, Thailand
  • ساعت و روزهای کار: از روز دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب

 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران