محبوب‌ترین کافه‌های روی آب در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
محبوب‌ترین کافه‌های روی آب در بانکوک

بانکوک شهری است که در تضادها رشد کرده و چیزهای عجیب و غریب، شگفت‌انگیز و غافلگیرکننده‌ای را در سفر با تور بانکوک در این خطه خواهید یافت. جوهره شاد و طبیعت پر جنب و جوش آن، مرهون جمعیت بالا و فعال مردمانش است. اینجا مکانی است که شبیه هیچ جای دیگری نیست و با فرهنگ و لذت‌های فراوان، غنی شده است. این شهر را باید دید و هر بار که به آن سفر کنید، باز هم بسیاری از تفریحات و امکانات برایتان تازگی خواهد داشت.

بانکوک، هم برای سفرهای عاشقانه و هم سفرهای ماجراجویی و یا حتی خانوادگی، گزینه‌های جالب توجهی را به گردشگران ارائه می‌دهد. از توک توک‌های مرسوم گرفته تا غرفه‌های بازار، آسمان‌خراش‌های مد روز، غذاهای خوشمزه و اصیل در سطح کلاس جهانی، محله‌های پرطرفدار... خلاصه این شهر جذابیت‌های فراوانی را در دل خود جای داده است.

اما به هر حال در سفر با تور تایلند به بانکوک و در روزهای متمادی گشت و گذار در این شهر شلوغ و پرهیجان که هرگز نمی‌خوابد، گاهی نیاز پیدا می‌کنید در آرامشی بکر و مطلق ساعاتی را به استراحت بگذرانید. خبر خوب اینکه در حوالی بانکوک، کافه‌هایی زیبا در دل طبیعت شکل گرفته‌اند که چشم اندازهایی بی‌نظیر به مناظر اطراف داشته و فضاهایی دنج و خاطره‌انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورند. ما نیز در ادامه گذری خواهیم داشت به محبوب‌ترین کافه‌های روی آب در بانکوک.

 

Nalintara Food & Drink

اگر قبلا طعم غذاهای تایلندی را تجربه کرده‌اید، به احتمال زیاد دلتان برای سوپ نودل تام یام تنگ شده است.این غذای دریایی تند و ترش و لذیذ به همراه رشته فرنگی، ترکیبی بی‌نظیر و به یادماندنی را رقم می‌زنند. و اما اگر علاقمندید این غذای خوشمزه را در یکی از کافه‌های روی آب در بانکوک میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه Nalintara Food & Drink بزنید.

خوردن غذا در کاسه بامبو چه حسی دارد؟ آیا طعمش فرقی دارد؟ خوب، این چیزی است که فقط گردشگرانی که به این کافه می‌آیند، می‌توانند در مورد آن اظهارنظر کنند. اما در هر صورت این گزینه حظ بصری بالایی را برای مشتریان فراهم می‌کند. در اینجا تام یام در ظروف بامبوی زیبا و در مکانی که چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به نیلوفران آبی دارند، سرو می‌شوند. حتی می‌توانید در یکی از آلاچیق‌های کنار آب بنشینید و یا روی توری کاتاماران استراحت کنید!

 

۵ هتل ترسناک در بانکوک که باید بشناسید

آدرس: 9/65Moo. 5, Yothathikan Bang pai Tambon Tha Sai, Mueang Nonthaburi District, Nonthaburi 11000, Thailand

 

Sab Nua

با وجود منظره شالیزارها، سقف‌های حصیری و پل‌های چوبی، در این کافه رویایی شگفت زده خواهید شد. حتی ممکن است احساس کنید زمان را از دست داده‌اید و یا در بانکوک نیستید. جدا از مناظر این محیط زیبا، در اینجا همه چیز از سالاد تند تایلندی گرفته تا گوشت کبابی سرو می شوند. فضای آرام بخش این مکان نیز به شما اجازه می‌دهد در میان طبیعت بنشینید، یا در اطراف حوضچه یا کنار مزرعه به خورد و خوراک مشغول شوید و چه چیزی کاملتر از این می‌خواهید؟

در ضمن اگر نمی‌توانید ادویه را تحمل کنید، بهتر است در کنار غذا، حتما نوشیدنی‌ها و دسر سفارش دهید.

آدرس: Salaya 1/2, Salaya, Phutthamonthon District, Nakhon Pathom 73170, Thailand

 

Ran Nang Hoi Kha

اگر مناظر طبیعی را دوست دارید و در عین حال عاشق نودل هستید، قطعا این مکان را دوست خواهید داشت. این کافه، سوپ نودل پر از تخم مرغ و گوشت خوک قرمز و رشته فرنگی را ارائه می‌دهد و تزئینات غذا نیز حظ بصری را به لذت خوردن اضافه می‌کنند.

همچنین می‌توانید ساتای، وانتون سرخ‌شده ترد و خوش طعم و دیگر پیش‌غذاهای تایلندی را سفارش دهید. و همه اینها را در کنار منظره‌ای عالی از طبیعت، احاطه شدن توسط درختان و برکه‌ای پر از برگ‌های نیلوفر آبی خواهید داشت. اینجا یکی از بهترین مکانها برای ریلکس کردن و فرار از شلوغی‌های شهر به شمار می‌آید. عالی است نه؟

 

۸ نودل خوشمزه و متفاوت در بانکوک

آدرس: 17/13Wat Khae, Nakhon Chai Si District, Nakhon Pathom 73120, Thailand

 

Rongsi Studio

اگر دوست دارید روی توری کاتاماران بنشینید و استراحت کنید و ضمن شناور بودن روی آبهای رودخانه چائوپرایا عکس‌های اینستاگرامی عالی بگیرید، این کافه بسیار ایده‌آل است. البته اجازه ندارید روی این توری غذا بخورید، ولی صندلی‌های چیده شده در این کافه روی آب نیز به همان اندازه می‌توانند شما را از لذت بودن در طبیعت برخوردار کنند.

در کنار اینها، لذت تاب بازی و اوج گرفتن در این فضای باشکوه نیز، خاطراتی خوش از سفر با تور بانکوک در ذهنتان ثبت خواهد کرد. و اما باید گفت در این کافه رستوران، غذاها و خوراکی‌های اصیل و لذیذ تایلندی و غربی سرو می‌شوند. جالب است بدانید این کافه، قبلا یک آسیاب برنج بوده و ۱۰۰ سال قدمت دارد.

آدرس: 3010O Bo Cho Nonthaburi Thanon Wat Sawang Arom Rd, Ko Kret, Pak Kret District, Nonthaburi 11120, Thailand

 

Floating Space By On The Boat

فقط تصور کنید... نسیم ملایمی روی صورتتان می‌وزد روی یک توری کاتاماران بر روی رودخانه Tai Chin دراز کشیده‌اید و پس از استراحت، کیک و لاته کف دار شما روی میز آماده است. بسیار رویایی است مگر نه؟

در این کافه و فضای آرام متوجه خواهید شد که زمان بسیار آهسته می‌گذرد و اینجا یک برنامه استراحت عالی را برای فرار از شلوغی‌های شهر ترتیب می‌دهد.

 

معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

آدرس: Unnamed Road, Bang Toei, Sam Phran District, Nakhon Pathom 73210, Thailand

 

Khun Orn Seafood

این کافه مشتمل بر تعدادی کابانا با سقف حصیری است و هر کابانا، تور کاتاماران مخصوص خود را دارد. با این تصاویر، احتمالا هنگام غذا خوردن در اینجا به یاد دهکده ماهیگیری می‌افتید، زیرا در اینجا غذاهای دریایی به سبک تایلندی مانند میگوی کبابی و ماهی سرخ شده نیز سرو می‌شوند. البته اگر مایلید، می‌توانید از غذاهای غیردریایی نظیر سبزیجات سرخ شده و سالاد تند تایلندی برخوردار شوید.

آدرس: Tha Kham, Bang Khun Thian, Bangkok 10150, Thailand

 

Tree of Love

در سفر با تور بانکوک، یکی دیگر از مکان‌هایی که اجازه بهره‌مندی از مناظر طبیعی در حین صرف غذا را به شما می‌دهد، کافه Tree of Love است. این کافه که در کنار رودخانه واقع شده، فقط ۴۰ دقیقه با بازار پراتونام بانکوک فاصله دارد. با توجه به موقعیت مکانی آن، می‌توانید در کنار صرف غذاهای لذیذ تایلندی و غربی از منظره رودخانه لذت ببرید. حتی می‌توانید روی یک توری کاتاماران بنشینید و تعدادی عکس یادگاری زیبا ثبت کنید.

 

خریدی راحت در منطقه سیلوم بانکوک

آدرس: Sam Phran District, Nakhon Pathom 73210, Thailand

 

Krua Rim Nam

اگر به دنبال تجربه یک شب اصیل به سبک تایلندی در تعطیلات آخر هفته هستید، به شما توصیه می‌کنیم به اینجا بیایید. شما نه تنها می‌توانید در کنار برکه غذا بخورید، بلکه همزمان می‌توانید به موسیقی زنده در هوای آزاد نیز گوش فرا دهید. حتی می‌توانید روی توری کاتاماران دراز بکشید تا راحتی بیشتری را تجربه کنید. با این حال، توجه داشته باشید که تنها ۱ تور کاتاماران در دسترس است، بنابراین باید به نوبت از آن استفاده کرد.

این کافه رستوران، انواع غذاهای تایلندی از غذاهای دریایی گرفته تا سالادهای تند و سرخ کردنی‌ها را سرو می‌کند. همچنین در اینجا نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی ارائه می‌شوند که برای خنک شدن در یک عصر تنبل آخر هفته عالی هستند.

آدرس: Pak Kret District, Nonthaburi 11120, Thailand

 

On the River Café

سکوهای توری بسیار راحت که در لبه‌های این کافی‌شاپ آویزان شده‌اند، مانند بستری از گل بر روی رودخانه چائو پرایا کشیده شده‌اند. در این فضای شاعرانه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها نظیر چای یخی، اسموتی و دسرهایی مانند پای پنیر بلوبری در ترکیب با یک کارامل ماکیاتو را امتحان کنید. البته دسر کمپوت توت مخلوط نیز، طرفداران بسیاری دارد.

 

درمان‌های حرفه‌ای در بهترین اسپاهای بانکوک

آدرس: 16/1Keranawatthana Rd, Bang Prok, Mueang Pathum Thani District, Pathum Thani 12000, Thailand

 

Than Talay Seafood

اینجا یکی دیگر از مکان‌هایی است که انتخاب علاقمندان به غذاهای دریایی به شمار می‌آید. از صدف بخارپز و املت خرچنگ گرفته تا ماهی و میگوهای سرخ شده، طیف وسیعی از غذاهای دریایی به سبک تایلندی را در اینجا خواهید یافت. این غذاهای ارائه شده بسیار خوش پخت، نرم و فوق العاده خوشمزه هستند. و زمانی که وعده غذایی خود را با یک لیوان آب نارگیل تکمیل کنید، احساس بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

آدرس: 1025,3Bang Khun Thian Rd, Tha Kham, Bang Khun Thian, Bangkok 10150, Thailand

 

Krua Tubtim Seafood

به خوردن خرچنگ علاقمندید؟ اگر اینطور است، عاشق این کافه رستوران خواهید شد. از خرچنگ کاری و خرچنگ بخارپز گرفته تا نودل رشته فرنگی و خرچنگ را می‌توانید در این فضای زیبا پیدا کنید. البته سایر غذاهای دریایی نظیر میگو، ماهی و صدف نیز ارائه می‌شوند که همگی به سبک تایلندی طبخ شده‌اند.

این کافه نیز مجموعه‌ای از کاباناها را شامل می‌شود و هر کابانا یک توری کاتاماران دارد که می‌توانید روی آن بنشینید و یا دراز بکشید و استراحت کنید. در هر حال غذاخوردن در این حالت شناور، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. اما در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای کافه نیز استفاده کنید.

 

گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک

آدرس: 104/17Bang Khun Thian Rd, Bang Khun Thian, Bangkok 10150, Thailand

 

The Scene Café

در پایان سفر کافه گردی‌مان، باید بگوییم این مکان دنج و فوق العاده ساکت نیز برای فرار از ازدحام بانکوک بسیار ایده‌آل است. در عین حال می‌توانید از منظره رودخانه و طبیعت اطراف لذت ببرید و وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، غذاهای غربی از اسپاگتی گرفته تا وافل را میل نمایید.

آدرس: 76/6Khun Kaeo, Nakhon Chai Sri, Nakhon Pathom 73120, Thailand

۰۳ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران