محبوب‌ترین مراکز تفریحی در محله Charoenkrung بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
محبوب‌ترین مراکز تفریحی در محله Charoenkrung بانکوک

Charoenkrung یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های بانکوک محسوب می‌شود. جایی که هنوز بسیاری از مغازه‌هایش از سال‌ها پیش به همان شکل باقی مانده‌اند و می‌توان اتمسفر بانکوک قدیم را در آن حس کرد. با این حال چیزی که Charoenkrung به آن معروف شده، هنر و گالری‌های هنری‌اش است. در این بخش شهر شما می‌توان مکان‌های هنری بسیار ارزنده‌ای پیدا کنید، در خیابان‌ها قدم بزنید و کارهای هنری را روی دیوارها ببنید و البته چندین کافه و رستوران عالی پیدا کنید.
قبل از معرفی فعالیت‌ها و مکان‌هایی که باید در این محله از آن‌ها بازدید کنید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور تایلند به بانکوک ساعتی آزادانه در خیابان Charoenkrung قدم بزنید و از فضای عالی آن لذت ببرید .

 


بهترین مکان‌ها برای خرید در Charoenkrung


River City Bangkok: تنها مرکز خرید کنار رودخانه این منطقه و بانکوک، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در این شهر است و به تازگی دچار تغییرات و بازسازی‌های شده است. بسیاری از فروشگاه‌های این مرکز آنتیک فروشی‌ هستند، با این حال فروشگاه‌های لباس و غیره نیز در آن پیدا شده و به تازگی چندین رستوران و کافه نیز به آن اضافه گشته است.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

Charoenkrung

 


Asiatique The Riverfront :Charoenkrung به طور کلی به مغازه‌های آنتیک فروشی‌اش معروف است و Asiatique یکی از مراکز اصلی این چنین مغازه‌هایی در این محله است. بیش از ۱۵۰۰ مغازه به همراه ۴۰ رستوران و چندین و چند کافه در این مرکز وجود دارند که در کنار مراکز تفریحی اعم از اجرای موسیقی زنده، نمایش‌های تایلندی و خیمه شب بازی و کارهایی از این دست، مکان عالی برای خرید و البته تفریح و گردش پدید آورده‌اند.

 

مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

 

 

Charoenkrung

 


غیر از این مراکز، فروشگاه‌های زیادی در سطح محله پراکنده‌اند که با قدم زدن در میان آن‌ها می‌توانید مکان‌هایی عالی برای خرید پیدا کنید.

 


بهترین موزه‌ها و گالری‌های هنری


همانطور که گفتیم گالری‌ها و موزه‌های هنری بانکوک ، از جمله مهم‌ترین دیدنی‌های شهر به شمار می‌آید. البته نباید فراموش کنید که بخش‌هایی از دیوارهای Charoenkrung دارای طراحی‌های خیابانی بسیار زیبایی‌ست و اگر علاقه‌مند به کارهای هنری هستید، بهتر است از آن‌ها نیز دیدن کنید.


Soy Sauce Factory: اگر اسم این گالری هنری کمی به نظرتان عجیب است باید بدانید که این مرکز هنری در یک کارخانه تهیه سس سویای قدیمی بنا شده است، اما حالا به یکی از مهم‌ترین گالری‌های بانکوک در نمایش آثار هنری مدرن بدل شده است. طبقه اول این مکان به یک کافه و مرکز ارائه نوشیدی اختصاص پیدا کرده است و شما نمایشگاه‌های دوره‌ای را می‌توانید در طبقات بالاتر جستجو کنید.

 

بازدید از گالری‌های هنری شهر هزار رنگ بانکوک

 

 

Charoenkrung

 


Bridge Cafe & Art Space: اگر چه در اسم این مکان یک کافه محسوب می‌شود، اما در حقیقت یک نمایشگاه آثار هنری است که در هر گوشه‌اش می‌توانید آثار زیبایی را مشاهده کنید. در واقع محیط داخلی این کافه یک مرکز هنری است و بخش کافه آن بیشتر به محل روی سقف زیبایش اختصاص پیدا کرده که منظره‌ای زیبا از محله را نیز ب شما نشان می‌دهد.

 

 

Charoenkrung

 


Speedy Grandma: این مرکز هنری به ارائه آثار عجیب اختصاص یافته است و جایی متفاوت برای دیدن کارهای هنری است. نکته جالب در مورد این مکان اسمش است، که از روی یک باور قدیمی در محله گرفته شده و نام روح زنی است که گفته می‌شده به دنبال روح مردم محله می‌رفته و باعث فراموشی آن‌ها می‌شده است.

 

تایلند؛ سرزمین موزه‌های هنری و تاریخی

 

 

Charoenkrung

 


Thailand Creative & Design Center: مرکز خلاقیت و طراحی تایلند نیز یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید در زمینه هنر در بانکوک پیدا کنید. این مکان جدا از نمایشگاه‌های مختلفی که در محیط بزرگش برگزار می‌کند، به اجرای کارگاه‌های هنری نیز مشغولند که گاها شامل کارگاه‌های یک روزه نیز می‌شود.

 

 

 Charoenkrung

 


بهترین رستوران‌ها و کافه‌های این محله


HeiJii: این کافه جدیدا در محله باز شده و یکی از جاهای جالب و جذاب برای خوردن نوشیدنی و دسر است و البته می‌توان در منوی آن غذاهای خوبی پیدا کرد. اگر اهل کافه‌هایی با محیط گرم و جذاب هستید و می‌خواهید با دسرهای هیجان‌انگیز کافه‌های بانکوک چند عکس اینستاگرامی بگیرید، این مکان مناسب شما خواهد بود.

 

 

Charoenkrung

 


رستوران Yao: خیلی عجیب است که با اینکه بیش از یک سوم جمعیت بانکوک را افراد تایلندی-چینی تشکیل می‌دهند، اما تعداد رستوران‌های خوب چینی واقعا در این شهر کم هستند. Yao یکی از رستوران‌های خوب است که البته در زمره رستوران لوکس قرار گرفته و درعین حال غذاهایی بسیار خوشمزه را به روی میز می‌برد. رستوران Yao در طبقه ۳۲ برج هتل Marriott قرار گرفته است.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

 

 

Charoenkrung

 


Baan Phadthai: برای دوست داران غذاهای تایلندی نیز پیشنهاد ما Baan Phadthai است که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌کند. در منوی این رستوران چند مدل غذاهایی نیز مشاهده خواهید کرد که به صورت متفاوت از دستور اصلی پخت می‌شوند.

 

۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران