بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

پالم جمیرا یا نخل جمیرا به عنوان اولین جزیره بزرگ مصنوعی در دنیا، از جذاب‌ترین تحولات معماری شناخته می‌شود. این مجمع‌الجزایر به شکل یک نخل خرماست که با هتل‌ها و سوییت‌های ویلایی لوکس و همچنین امکانات تفریحی پر شده است. از پارک آبی تا کافه‌های ساحلی ، در سفر با تور دبی به این نخل شگفت‌انگیز فعالیت‌های متنوعی می‌توانید انجام داد.

 

 

شادی در پارک آبی هتل آتلانتیس

یکی از برجسته‌ترین نشانه‌های نخل جمیرا هتل آتلانتیس است که در بالای نخل استوار و با شکوه ایستاده است. هتل آتلانتیس در واقع یکی از گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی است که میزبان چند رستوران برجسته و درجه یک با سرآشپزهای مشهور است. به علاوه در این مجموعه بزرگ یک پارک آبی Aquaventure نیز وجود دارد که بازی‌ها و بخش‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. بچه‌ها می‌توانند در این پارک آبی با امکانات و وسایل آبپاش بازی کنند و در عین حال شما در استخر شنا کنید و یا دور آن از نوشیدنی‌های گوارا چیزی بخورید و استراحت کنید.

 

گردش در آکواریوم تالار گمشده‌ی دبی ؛ ماجراجویی در سرزمینی افسانه‌ای

 

 

نخل جمیرا

 

 

شنا با کوسه‌ها، دلفین‌ها و شیرهای دریایی

با بیرون آمدن از پارک آبی هیجانات و تفریحات پایان نمی‌گیرد. در حالی که شما در آتلانتیس هستید، می‌توانید با دلفین‌ها در خلیج دلفین شنا کنید، به شیرهای دریایی نزدیک شوید و لحظات شگفت‌انگیزی را تجربه کنید، و از آکواریومThe Lost Chambers Aquarium  بازدید کنید. شما در این آکواریوم می‌توانید در تالاب‌هایی که با ۶۵ هزار حیوان دریایی پرشده‌اند غواصی کم عمق و یا غواصی عمیق کنید. این ماهی‌ها شامل ۱۴ گونه از کوسه‌ها و سفره ماهی‌ها می‌شوند. اما اگر به دنبال تفریحی آرام‌تر هستید می‌توانید در کلاس‌های یوگا ثبت نام کنید که مشرف به آکواریوم در روزهای  سه شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

 

 

هتل آتلانتیس

 

 

ضربان‌تان را با شرکت در تورهای آبی بالا ببرید

شما می‌توانید در تورهای قایق‌سواری اطراف نخل شرکت کنید و با سوار شدن در قایق‌های موتوری دبی لذت سرعت راندن روی آب را تجربه کنید. این تورهای گردشی زمان‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از نیم ساعت تا ۹۰ دقیقه هر کدام که خواستید را برای گشت زنی انتخاب کنید. در انتهای این گردش قایق جلوی آتلانتیس می‌ایستد تا بتوانید عکس یادگاری زیبایی با پس زمینه هتل بیاندازید.

 

در برج‌های جمیرای دبی یک سفر لوکس و رویایی را تجربه کنید

 

 

هتل آتلانتیس

 

 

دور نخل جمیرا را پارو بزنید

اما اگر به جای قایق موتوری‌های سریع، دوست دارید فعالیتی آرام‌تر را انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم به تور قایق پارویی بپیوندید. در واقع این تور ز هتل Sofitel شروع می‌شود و در اطراف حلال نخل ادامه می‌یابد. شما می‌توانید با گشت و گذار در آب و پارو زدن در اطراف نخل از برجسته‌ترین مناظر دبی مثل دبی مارینا، برج العرب و بلندترین ساختمان جهان، یعنی برج خلیفه دیدن کنید. البته تمام چیزی که در این تور به دست می‌آورید این نیست. در صورت تمایل شما می‌توانید در کلاس‌های تخته پدالی استاده شرکت کنید و یاد بگیرید چطور با حفظ تعادل روی تخته بایستید و با پارو زدن به اطراف حرکت کنید. به علاوه کلاس‌های یوگا و پیلاتس در آب‌های آرام اطراف نخل نیز از دیگر ویژگی‌های در دسترس شما است. اگر دست جمعی به سفر رفته‌اید چرا یک قایق بزرگ اژدها کرایه نکنید؟

 

اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

 

 

هتل آتلانتیس

 

 

به اسپای درمانی با قهوه بروید

یکی از جذابیت‌های اسپا در نخل جمیرا که می‌توان در روز به آن رفت، خدمات اسپا در هتل 5 ستاره و بسیار مجلل  Jumeirah Zabeel Saray است که تجارب متعددی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این اسپا با ترکیبات مختلف درمانی قهوه حواستان را تقویت کرده و از ماساژ قهوه ترکی در حمام ترکی بهره‌مند شوید. به علاوه شما می‌توانید در این مرکز اسپا تجربه لوکس‌ترین خدمات درمانی دنیا را کسب کنید. این درمان شامل جلسه تمام روزه با ماسک طلای ۲۴ عیار، یک حمام گل رز و ماساژ می‌شود. ابن پکیج فوق‌العاده گران شامل یک شب اقامت برای دو نفر و ناهار خاویار می‌شود.

 

 

نخل جمیرا

 

 

نمادهای سرزمینی دبی را از بالا تماشا کنید

اگر زمان کافی برای تماشای تک تک جاذبه‌های دبی ندارید می‌توانید با تور هلیکوپتر در مدت ۲۵ دقیقه اصلی‌ترین جاهای دبی را ببینید و بر فرار نخل جمیرا پرواز کنید. شما می‌توانید در این تور لاکچری برج خلیفه، برج العرب و آسمان خراش‌های شیخ زائد و منطقه شهر قدیمی را تماشا کنید. گرچه این تور ممکن است گران به نظر برسد اما می‌تواند برای مسافرانی که وقت کافی برای گشتن همه شهر ندارند تجربه‌ای فراموش نشدنی باشد.

 

 

نخل جمیرا

 

 

سقوط بر فراز نخل جمیرا

برای تجربه نهایی آدرنالین بر فراز جمیرا سقوط آزاد را تجربه کنید. Skydive Dubai سقوط آزاد بر فراز نخل جمیرا را زیر نظر مربیان مجرب سقوط آزاد و چتربازی ارائه می‌دهد. در حین سقوط آزاد شما از تماشای نخل جمیرا، خلیج زیبای فارس و دبی مارینا لذت خواهید برد.

 

۸ بنای باشکوه دبی که شهرت جهانی دارند و باید از آنها بازدید کنید

 

 

نخل جمیرا

۰۷ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران