کارهایی که باید در دبی مال انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری دبی
کارهایی که باید در دبی مال انجام دهید

کارهای بی‌پایانی که باید در دبی مال انجام دهید، آن را به یکی از بهترین مراکز خرید نه تنها در امارات بلکه در سراسر جهان تبدیل کرده است. این یکی از مجلل‌ترین مکان‌هایی است که بهترین تجربه خرید، سرگرمی و غذا را برای همیشه فراهم می‌کند. دبی مال با بیش از هزار مغازه برای کشف، معنای خرید را به کلی تغییر داده است. انبوهی از گزینه‌های موجود در این مرکز خرید، تجربه خرید شما را به خریدی خاطره انگیز تبدیل می‌کند. نه تنها خرید، بلکه فعالیت‌های زیادی در دبی مال وجود دارد تا کودکان و بزرگسالان را مشغول و شاد نگه دارید. این مکان برای کودکان بسیار سرگرم کننده است زیرا آنها گزینه‌های زیادی برای یک شب مفرح دارند. در تور دبی رفتن به دبی مال را در صدر کارها قرار دهید.

 

نگاهی به برج خلیفه

اگر موفق به دیدن یکی از شگفتی‌های دست ساز انسان یعنی برج خلیفه نشوید، سفر شما به دبی ناقص خواهد بود. این آسمان‌خراش غول‌پیکر که به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته می‌شود، از مراکز خرید دبی که با شکوه و عظمت خود ایستاده است، دیدنی است. این واقعا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در دبی مال انجام دهید زیرا دقیقا در کنار مرکز خرید قرار دارد. بالای این ساختمان، تماشایی بصری از صحرای عربستان، کل شهر دبی و خلیج را ارائه می‌دهد که مطمئنا یک تجربه شگفت انگیز است. آسانسور این ساختمان نمادین سریع‌ترین آسانسور دنیا است. پس اگر فرصتی به شما داده شد، هیجان حضور در بالای برج خلیفه را تجربه کنید و زیبایی‌های دبی را با شکوه تمام ایستاده تماشا کنید.

زمان بندی ساعات بازدید: از ۱۰:۰۰ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر و ۰۷:۰۰ بعد از ظهر تا ۱۱:۰۰ شب و بازه‌های زمانی برای ساعات پربازدید از ۴:۰۰ بعد از ظهر تا ۶:۳۰ بعد از ظهر است.

از آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دیدن کنید

یکی از فعالیت‌های اصلی دبی مال و مکانی مورد علاقه برای بزرگسالان و کودکان، آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب در دبی مال است که حدود ۱۴۰ گونه از حیات دریایی را در خود جای داده است. این مجموعه از طبقه همکف شروع می‌شود و تا طبقه سوم بالا می‌رود و به طرز باشکوهی بزرگ است. این با ۱۰ میلیون لیتر آب ساخته شده است و هر زندگی در مخزن فضای کافی برای حرکت آزادانه موجودات دریایی دارد. شما می‌توانید صدها کوسه را ببینید که شامل کوسه های ببر و سفره ماهی می‌شود که واقعا جذاب است. این باغ وحش زیر آب چرخه زندگی حیوانات را نشان می‌دهد و برخی از زیباترین پرندگان را به نمایش می‌گذارد.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

گشت و گذار با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی

از پارک VR در دبی مال دیدن کنید

در پارک بسیار معروف VR به دنیای تخیل فرار کنید. بهشتی برای همه گیمرها، در میان مهم‌ترین کارهایی است که باید در دبی مال انجام دهید تا تجربه‌ای خیره کننده داشته باشید. کاوش بصری از همه ژانرها مانند ترسناک، ماجراجویی، اکشن، ناجی و غیره که باورنکردنی و فراموش نشدنی است. این مکان خیره‌کننده که احتمالا یکی از بهترین ترکیب‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است، به شما امکان می‌دهد رویاهای اصلی خود را زندگی کنید و آن را به یکی از بهترین جاذبه‌های دبی مال تبدیل می‌کند.

ساعت کار: ۱۲:۰۰ تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا پنجشنبه) و ۱۲:۰۰ الی ۱۲:۰۰ صبح (جمعه و شنبه)

فواره دبی را در دریاچه برج خلیفه تماشا کنید

آبنمای معروف دبی که به عنوان بزرگ‌ترین سیستم فواره طراحی شده در جهان شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دبی مال است. این فواره که بسیار نزدیک به آن واقع شده است، تصاویر پر زرق و برق جاذبه‌های مختلف دبی مانند برج خلیفه، کاخ البطین و بسیاری دیگر را به نمایش می‌گذارد. این فواره‌ها در شب بسیار زیبا به نظر می‌رسند که می‌توان آن را از هر محیط بیرونی نزدیک به رستوران، مرکز خرید دبی یا از Abra که برای هر نفر حدود ۲۰ درهم هزینه دارد، مشاهده کرد.

ساعت کار: ۱۷:۴۵ الی ۲۳:۳۰

 

معرفی بهترین هتل‌های دبی قدیم

در کیدزانیا تفریح کنید

کیدزانیا در دبی که برای کودکان ۴ تا ۱۶ سال مناسب است و بهشتی برای آنهاست، یکی از کارهای مهم در دبی مال است که سرگرمی، تفریح و آموزش را در یک مکان ارائه می‌دهد. کیدزانیا به کودک شما اجازه می‌دهد تا شغلی را انتخاب کند، نقش آفرینی کند و چیزهای زیادی در مورد زندگی و موقعیت‌ها بیاموزد، جایی که نیاز به تصمیم گیری دارد. این مکان برای تقویت توانایی‌های تحلیلی کودک شما و همچنین داشتن یک ارتباط زمانی مفرح با سایر بچه‌ها عالی است. این گزینه مناسبی برای رها کردن بچه‌ها هنگام خرید در بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی است.

ساعت کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (شنبه تا چهارشنبه) و ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه و جمعه)

از اسکیت سواری در پیست روی یخ لذت ببرید

مکانی ایده آل برای لذت بردن با خانواده، پیست یخی یکی از بهترین جاذبه‌های دبی مال است. مکانی برای اسکیت بازان باتجربه و همچنین مبتدی، این میدان به اندازه المپیک جلسات اسکیت عمومی را در طول روز ارائه می‌دهد و در طول شب به زمین دیسکوی جذابی تبدیل می‌شود. هر جلسه ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و لوازم ایمنی به همراه اسکیت با حداقل هزینه در دسترس هستند. این یک مقصد معروف در بین خانم‌ها و بچه‌ها است، زیرا Ice Rink میزبان مهمانی‌های «فقط بانوان» و جشن‌های تولد کودکان است که بسیار سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز هستند.

ساعت کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز منطقه حتا در دبی

از خرید در خیابان مد لذت ببرید

دیدن خیابان مد در دبی مال که به بهشتی برای همه طرفداران خرید معروف است، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در دبی مال انجام دهید. این مکان با داشتن برندهای گران‌قیمت متعدد، غیرقابل چشم پوشی است، زیرا جذابیت و هاله‌ای که دارد به سادگی قابل چشم پوشی نیست. این فروشگاه عظیم با بیش از ۲۰۰ برند لوکس، همه چیز را برای هر نوع مشتری دارد. چه کیف‌هایی با نسخه محدود، چه کفش‌های فانتزی، ساعت‌های انحصاری تا لباس‌های مجلل، خیابان مد هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. از این رو، بازدید از این فروشگاه ضروری است!

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح

آبشارهای زیبای انسان را تماشا کنید

با عبور از تمام ۴ طبقه دبی مال، تماشای سقوط غواصانی که از بالای آن سقوط می‌کنند، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند. این مجسمه‌های شکل انسانی که با فایبرگلاس ساخته شده‌اند، خیلی حس واقعی دارند که آن را جذاب‌تر هم می‌کند. آبشار انسان یکی از محبوب‌ترین نقاط دبی است که در تور دبی مردم را به دیدن زیبایی آن جذب می‌کند. این یکی از کارهای برتر در دبی مال است که به سادگی می‌توانید به زیبایی آن خیره شوید.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح

سینماهای ریل در دبی مال

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین سینماهای جهان، سینماهای ریل در دبی مال است. این مکان با داشتن ۲۶ صفحه نمایش، بهشتی برای علاقه مندان به فیلم است که می‌خواهند پشت هم فیلم را در ترکیبی بی‌نظیر با تجمل‌گرایی و راحتی تماشا کنند. Reel Cinemas تقریبا در همه ژانرها و برای همه گروه‌های سنی فیلم‌هایی را نمایش می‌دهد، بنابراین زمان خوبی را برای همه فراهم می‌کند و یکی از بهترین سینماهای دبی است. تجربه صرف غذا در هنگام تماشای فیلم فوق العاده شگفت انگیز است. بنابراین، در حالی که در دبی هستید برای تجربه‌ای به یاد ماندنی، از این سینماها دیدن کنید.

 

بهترین مراکز خرید دبی برای خرید سوغاتی

Print 3D Candy at Candylicious

مکانی مورد علاقه برای همه کودکان و یکی از هیجان انگیزترین کارها برای انجام در دبی مال، تجربه شگفت انگیز چاپ سه بعدی آب نبات در Candylicious است. این مکان به شما این امکان را می‌دهد که آب نبات‌های دلخواه خود را در طعم‌های مختلف درست کنید. این یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای کودکان است زیرا آن‌ها می‌توانند بهترین آب نبات‌ها را با طعم بهشتی ببینند. بچه‌ها را به اینجا ببرید و شاهد هیجانی‌ترین رفتارهای آن‌ها در دنیاییز شکلات و آبنبات ببینید. از آنجایی که آن‌ها فقط برای دوساعت صبح فعال هستند باید زودتر به دبی مال بروید.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح

از دبی دینو دیدن کنید

تماشای موجود عظیم دوران باستان یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در دبی مال برای یک تجربه هیجان انگیز انجام دهید. فسیل واقعی دایناسور Diplodocus longus که در مرکز مرکز خرید قرار دارد، ۲۴ متر طول و ۴ متر ارتفاع با گردن بلند و دم کشیده دارد. دینو دبی یکی از جاذبه‌های مهمی است که روزانه هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند که برای همه گردشگران رایگان است. از این رو، شاهد مجسمه دیدنی و بزرگ دینو باشید که به راحتی در سایر نقاط جهان در دسترس نیست.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح

در Caboodle سرگرم شوید

یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که در دبی مال انجام می‌شود، Caboodle مکانی ایده‌آل برای همه بچه‌هایی است که می‌خواهند در حین خرید والدینشان سرگرم شوند. Caboodle به رشد اجتماعی، فیزیکی و فکری کودکانی که در فعالیت‌های مختلف در مرکز بازی شرکت می‌کنند، کمک می‌کند. آنها می‌توانند هنر و صنایع دستی یا هر فعالیت دیگری را به انتخاب خود انجام دهند. Caboodle به شما این امکان را می‌دهد که بر کودکان خود در حین بازی نظارت داشته باشید یا حتی ممکن است آن‌ها را آنجا بسپارید بروید و خرید کنید. انتخاب شما هر چه باشد، Caboodle مطمئنا اوقاتی به یاد ماندنی و پر از سرگرمی را در مرکز خرید به کودک شما خواهد داد.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 

معرفی تئاتر هنرهای دیجیتال دبی (TODA)

۰۶ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران