برای داشتن زیباترین عکس‌های دو نفره با لباس عروس در تایلند چه کارهایی باید انجام دهید؟

جاذبه‌های گردشگری تایلند
برای داشتن زیباترین عکس‌های دو نفره با لباس عروس در تایلند چه کارهایی باید انجام دهید؟

محبوبت تایلند در گرفتن عکس‌های عروسی طی سال‌های اخیر رشد نجومی داشته است. حالا زوج‌های زیادی به این کشور سفر می‌کنند تا تنها با استخدام عکاسان عروسی، عکس‌های دو نفره‌ای با لباس عروس بیاندازند. زوج‌های جوان تمایل دارند در نقاط برجسته تایلند مثل کوه سامویی، کرابی و یا پوکت عکس‌هایی عاشقانه زیبا توسط عکاسان متخصص در این زمینه داشته باشند. البته قبل از این که بخواهید با تور تایلند به سفر بروید باید موسسه خود را انتخاب کنید و بدانید چه چیزی می‌خواهید. ما در این مطلب به معرفی بهترین عکاسان می‌پردازیم.

 

فهرستی از بهترین عکاسان، قیمت‌ها و سازماندهی سفر تهیه کنید

اول از چیزی باید بدانید کدام عکاس را می‌خواهید. برنامه کاری و در دسترس بودن او را بررسی کنید و بر سر قیمت نهایی به توافق برسید. اگر می‌خواهید برای پیش از عروسی عکس‌هایی با لباس عروس بیاندازید باید با خودتان لباس و کلیه لوازم مورد نیاز را سازماندهی کرده و ببرید. امنیت و کیفیت سفرتان را انتخاب بهترین عکاسان، بهترین قیمت‌ها، اقامتگاه و سایر امکانات تضمین کنید.

 

 بهترین نقاط بانکوک برای عکاسی از زیبای‌های تایلند 

 

 

عروسی در تایلند

 

 

عکاس را پیگیری کنید و مطمئن شوید که قبلا به مقصد توافقی رفته است

شما که نمی‌خواهید برای عکس‌های پیش از عروسی‌تان در کرابی، عکاسی داشته باشید که قبلا به این جزیره نرفته و با محیط و بهترین امکانات آن آشنایی نداشته و یا کسی را نمی‌شناسد تا در تسهیل امور یاری دهد. طبق نظرات زوج‌های جوان در شبکه‌های اجتماعی، بهتر است عکاسی حرفه‌ای داشته باشید که قبلا به محل مورد نظر شما رفته باشد و با بهترین نقاط و مناظر آن‌جا آشنایی داشته باشد. داشتن آشنا و همکار در مقصد حتی به بهتر برگزار شدن مراحل عکاسی هم کمک می‌کند.

 

 

عروسی در تایلند

 

 

لوکیشن‌های مورد نظرتان را انتخاب کرده و هم نظری کنید

دوست دارید عکس‌های پیش عروسی‌تان چگونه باشد؟ عکس‌های فتوشاپی در سراسر اروپا و آمریکا و یا پس زمینه‌های طبیعی زیبا؟ بنابراین نقاط دوست داشتنی مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و به عکاس خود نشان دهید و کاملا واضح انتظارتان را از عکس‌ها عنوان کنید و هم نظری کنید که چه مناطقی می‌تواند به هدف نهایی شما نزدیک‌تر باشد. این موضوع کمک می‌کند که راحت‌تر مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

  ۱۰ جزیره و خلیج زیبا اما پنهان تایلند که در سفر به پوکت و کرابی باید از آ‌ن‌ها دیدن کنید 

 

 

عروسی در تایلند

 

 

از موضوعات سرگرم کننده کمک بگیرید و نظر عکاس را جویا شوید

لازم نیست تمام عکس‌هایی که برای عروسی می‌گیرید همگی با موضوع مراسم و با لباس عروسی باشد. شما می‌توانید با انتخاب موضوعی جذاب عکس‌های قابل توجهی بگیرید که نظر همه را به خودش جلب کند. بی‌شک این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی از سوی مخاطبین و دوستان و آشنایان مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرند. نگران این سبک عکس‌ها نیز نباشید. تایلند پر از مقاصد نفسگیر و زیبا است که می‌توانید در آن عکس‌هایی با موضوعات قایقرانی، جنگل‌گردی، کوه پیمایی و غیره بیاندازید.

 

 

عروسی در تایلند

 

 

جویا شوید که این عکس‌ها شامل لباس عروس هم می‌شوند یا خیر

معمولا عکس‌های پیش از عروسی با فاصله چندین ماهه از زمان مراسم اتفاق می‌افتد. پس از عکاس خود بپرسید که باید لباس عروسی با خودتان ببرید یا خیر. در بیشتر این سفرها، عکاسان بخشی برای عکس‌های زیبا در طبیعت با لباس عروس را مد نظر قرار می‌دهند. بنابراین عاقلانه است از قبل برای آن آماده باشید.

 

 

عروسی در تایلند

 

 

درباره نحوه چاپ آن‌ها سوال بپرسید

یکی از مهم‌ترین مکالماتی که باید پیش از استخدام عکاس داشته باشید، نحوه چگونگی چاپ و تحویل عکس‌ها است. بی‌شک هدف شما از گرفتن این عکس‌ها داشتن آلبومی زیبا در دست است.

 

 

عروسی در تایلند

 

 

برنامه عکاسی قبل از عروسی را یک دور از پیش مرور کنید

همیشه خلاصه برنامه را قبل از اقدام مرور کنید و اگر سوالی داشتید حتما از عکاس‌تان بپرسید. اگر جواب‌ها کم‌تر از حد انتظار بودند و قانع نشدید حتما با عکاس دیگری صحبت کنید و در جزییات کامل سفری که می‌خواهید شروع کنید قرار بگیرید. توجه کنید که عکاس باید در حد نیازها و انتظارات شما باشد بنابراین قبل از اقدام خودتان را از هر دردسری برهانید.

 

 تایلند مقصد عاشقانی که می‌خواهند برای اولین بار با هم سفر کنند 

 

 

عروسی در تایلند

 

 

خواسته‌های نامزدتان را هم در نظر بگیرید

از آن جایی که این مراسم‌ها فقط در مورد شما نیست بهتر است خواسته‌های قلبی نامزدتان را هم جویا شوید و با هم به توافق برسید. شما باید ایده‌ها و علایقتان را با هم به اشتراک بگذارید و برنامه‌ای توافقی را در پیش بگیرید. شما باید هر دو از این سفر و مراحل عکاسی لذت ببرید و صرفا نباید روی علایق و سلیقه یک نفر تمرکز شود.

 

 

عروسی

 

 

در مورد پس زمینه صحبت کنید

این که چه لوکیشنی را در نظر دارید به تنهایی کافی نیست. شما باید به عکاس‌تان توضیح بدهید که دوست دارید پشت شما چه پس زمینه‌ای قرار گرفته باشد. مثلا وقتی مقابل ساحل یستاده‌اید می‌توان عکسی با پس زمینه دریا، آسمان و یا ساحل انداخت. شما باید انتظاراتتان را به عکاس بگویید. این هم صحبتی‌ها در نهایت به بروز خلاقیت هم منجر می‌شود.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران