بهترین کارهایی که می‌توانید در پادانگ ماتسیرات لنکاوی انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین کارهایی که می‌توانید در پادانگ ماتسیرات لنکاوی انجام دهید

پادانگ ماتسیرات یکی از مناطق آرام لنکاوی است که برخی از جاذبه‌های توریستی را در خود جای داده است. با این همه آنقدر جاذبه دارد که صبح تا ظهر شما را به خودش اختصاص دهد. هزینه‌های ورودی به جاهای دیدنی ارزان و یا رایگان هستند. نکته اینجاست که جاذبه‌های این منطقه در یک ردیف و مسیر قرار ندارند و این یعنی شما باید ماشین بگیرید و یا با تور هدایت شده همسفر شوید. اگر از مسافرین تور مالزی در تعطیلات بهاری هستید شاید این منطقه توجه شما را جلب کند.

 

 

روستای Air Hangat

این جاذبه مصنوعی در حقیقت شبیه‌سازی از آبگرم است. بازدید از این روستا و چشمه سنگی آن هیچ هزینه‌ای ندارد. اگر با خانواده هستید بی‌تردید بازدید از آن به مزاج بچه‌ها خوش خواهد آمد. شما می‌توانید در این چشمه شنا کنید و یا در اطراف روستا قدم بزنید، از فروشگاه‌ها دیدن کرده و در یکی از رستوران‌های محلی غذا بخورید. به رستوران تئاتر واقع در روستا بروید که در آن انواعی از غذاهای مالزی، تایلندی و اندونزی سرو می‌شود.

 

Casa del Mar، جواهری پنهان در میان اقامتگاه‌های لنکاوی

 

 

روستای Air Hangat

 

 

آدرس: 16, Jalan Air Hangat, Ayer Hangat, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-959 1195

 

 

روستای هنر طراحی روی پارچه Atma Alam

روستای آتما آلام یک جذابه گردشی و توریستی در لنکاوی است که بر پایه نقاشی روی پارچه و با هدف جذب گردشگر تاسیس شده است. صاحبان این روستا آزا عثمان نقش رنگ روغن و روشادا یوسف تقاش روی پارچه هستند. آن‌ها در زمینی نیم هکتاری این مرکز هنری را ایجاد کردند تا جایی برای نمایش خلاقیت باشد. این مرکز به چند بخش تقسیم نمایشگاه، کارگاه، گالری هنر و باتیک (طراحی روی پارچه) و نمایشگاه صنایع دستی در درجه اول نمایش آثار هنرمندان محلی تقسیم شده است. به علاوه کلاس‌های هنری در آن برگزار می‌شود که بچه‌ها می‌توانند پارچه‌های سفید را به قطعات هنری تبدیل کنند. در واقع شما می‌توانید میزان استعداد فرزندتان را در این کلاس‌ها بسنجید.

 

 

Atma Alam

 

 

آدرس: Kampung Padang Mat Sirat, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-955 1227

 

 

پارک بوفالو

پارک ملی بوفالو محل زندگی بیش از ۱۰۰ گاومیش و بوفالوی اهلی و رام شده است. البته اصلا تصور نکنید به پارکی می‌روید که بوفالوها را محض رضای خدا نگه می‌دارند. برعکس این پارک ۲۰ هکتاری ماهانه ۱۰ هزار لیتر شیر تولید کرده و در بسته‌بندی‌های مختلف ساده، روزانه، طعم‌دار، کم چرب، پرچرب، و بستنی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید بوفالوها را لمس کرده، و خودتان شیرشان را به دوشید. گشت و گذار در این محیط سرسبز و گسترده بیش از هر کسی یا چیزی احتمالا کودکان را سرگرم می‌کند. بنابراین اگر در سفری خانوادگی هستید رفتن به این پارک را به تعویق بیاندازید.

 

راهنمای گردش خلیج داتای، تفرجگاهی سبز در قلب لنکاوی

 

 

پارک بوفالو

 

 

آدرس: Nyior Chabang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 19-559 6124

 

 

مزارع برنج سوخته

مزارع برنج سوخته یکی از نقاط محلی لنکاوی‌ست که پشت خود سابقه‌ای تاریخی دارد. در واقع سابقا این محوطه مزارع برنجی بود که مردم بومی کشاورز بر روی آن‌ها کار می‌کردند. اما در سال ۱۸۲۱ و در پی تهاجمات سیامی‌ها، مردم مجبور شدند زمین‌های برنج را به آتش بکشند تا از پیش‌روی آنان جلوگیری کنند. مزارع نابود شد اما به دلیل باران‌های شدیدهر از گاهی دانه‌ای سبز می‌شود. اگر تصمیم گرفتید به این منطقه بروید عصرها زمان بهتری برای رفتن به نظر می‌رسد.

 

 

مزارع برنج سوخته

 

 

آدرس: Kampung Raja 07000, Malaysia

 

 

روستای کتاب بین‌‌المللی لنکاوی

روستای کتاب لنکاوی در سبک مالایی و در بین جنگل‌های لوبک سمیلانگ قرار گرفته است. در اینجا طیف وسیعی از کتاب‌های دست دوم نادر، قیمتی و باستانی در تمامی زمینه‌ها جمع‌آوری شده است. بعد از بازدید روستای کتاب می‌توانید به پارک تفریحی لوبک سمیلانگ بروید و از آب و هوای تمیز، محیط سرسبز و خانه‌های زیبای رنگی لذت ببرید. خودتان را در محیط رها کرده و هوای تمیز را به ریه بکشید.

 

راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی

 

 

کتاب بین‌‌المللی لنکاوی

 

 

آدرس: 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

 

پارک تکنولوژی کشاورزی Mardi

پارک تکنولوژی کشاورزی Mardi در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار گسترانده شده و بین بازدیدکنندگان خارجی از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است. شما می‌توانید با قیمتی پایین از میوه‌های باغ انتخاب کرده و به فعالیت‌های تفریحی مختلفی مثل ماهیگیری و کمپینگ بپردازید. این پارک جایی‌ست که می‌توان با تکنولوژی پیشرفته کشاورزی و ابزارآلات جدید آشنا شد.

 

 

پارک تکنولوژی کشاورزی Mardi

 

 

آدرس: 1, Jalan Padang Gaong, Lubuk Semilang, Ulu Melaka Kuah, 07000, Langkawi, Kedah, 07000, Malaysia

تلفن: +60 4-953 2550

 

 

خانه وارونه لنکاوی

خانه وارونه لنکاوی در پادانگ سیترات یکی از جاذبه‌های بسیار دوست داشتنی و خانوادگی در لنکاوی است که تمام آن به وسیله وسیله‌های بازیافتی و بلااستفاده درست شده است. روزانه افراد زیادی از این خانه دو طبقه ۳۰۰ متری که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است دیدن می‌کنند. شما می‌توانید این ساختمان عجیب اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، اتاق مطالعه و گاراژ را پیدا کنید.

 

سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی

 

 

خانه وارونه لنکاوی

 

 

آدرس: Kampung Bayas, Jalan Padang Matsirat, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 19-356 1366

۱۵ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران