بهترین کارهایی که می‌توانید همراه کودکان در کرابی انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری کرابی
بهترین کارهایی که می‌توانید همراه کودکان در کرابی انجام دهید

استان کرابی با ۱۵۴ جزیره و خشکی‌های کوچک، مناظر طبیعی، زندگی سنتی روستایی و بخش‌های شهری پیشرفته‌تر در فهرست مقاصد دوست داشتنی تور تایلند قرار دارد. با این که کرابی کاملا ساحلی‌ست اما فعالیت‌های جذابی را برای کودکان و در اصل گروه‌های خانوادگی ارائه می‌دهد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفری خانوادگی هستید حتما برخی از فعالیت‌های زیر را با دلبندان‌تان انجام دهید.

 

 

فعالیت‌های جزیره‌ای

هیچ جایی از تایلند به اندازه کرابی فعالیت‌های جزیره‌ای ارائه نمی‌دهد. شما می‌توانید همراه فرزندان‌تان یک روز هیجان‌انگیز را تجربه کرده و از جزایر نزدیک کرابی همچون کوه پودا، کوه هنگ، کوه کای، یا سایر جزایر معروف که در فاصله کوتاهی از ساحل کرابی واقع شده‌اند دیدن کنید. به علاوه شما می‌توانید به یک تور هدایت شده ملحق شوید و در سفری یک روزه از چند جزیره دیدن کنید. از جزایر سرسبز اطراف دیدن کرده و با اعضای خانواده به شنا، غواصی در عمق کم، حمام آفتاب، صخره‌نوردی و کاوش در جزایر اطراف بپردازید.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در کرابی انجام دهید 

 

 

کرابی

 

 

فان پارک کرابی

فان پارک کرابی محیطی سرسبز و جذاب و خانوادگی است که اعضای خانواده را در کنار یکدیگر سرگرم نگه می‌دارد. در این پارک که از درختان گرمسیری پر شده با کشیدن طناب و ایجاد پله‌های معلق فرصت‌های خوبی برای ماجراجویی نوجوانان فراهم آمده است. فان پارک در بان لائم فو، بین آئو نانگ و شهر کرابی قرار گرفته و فعالیت‌هایی که ارائه می‌دهد برای کودکان بالای ۱۲۰ سانتی‌متر مناسب هستند. زیپ‌لاین این پارک به لطف خلاقیت سازندگان به سبک‌های مختلفی همچون تاب و جاروی جادوگری طراحی شده‌اند. از عاشقان هری پاتر هستید؟ سوار جاروی پرنده شوید. با توجه به این که تیم حرفه‌ای پارک بر امنیت مهمانان تاکید فراوان دارند و سختگیر هستند، شما می‌توانید روزی سرشار از شادی و امنیت را در کنار هم تجربه کنید.

 

 

فان پارک کرابی

 

 

آدرس: Sai Thai, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 85 446 6399

 

 

پناهگاه فیل کرابی

کرابی دارای یک پناهگاه فیل است که به فیل‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون مزاحمت، سواری دادن، شلاق خوردن و زنجیر شدن در محیطی سبز زندگی شادی را تجربه کنند. گرچه تخصص اصلی آن‌ها در مورد زندگی فیلم‌ها و نگه‌داری ازآن‌هاست اما چیزهای مفیدی درباره حیات وحش به شما می‌آموزد. بدون تردید این پناهگاه جایی عالی برای تمام اعضای خانواده است.

 

  گردشی یک روزه و خانوادگی در پارک‌های ملی کرابی 

 

 

پناهگاه فیل کرابی

 

 

آدرس: 83/13 Ao Luek Tai, Ao Luek District, Krabi 81110, Thailand

تلفن: +66 95 126 5261

 

 

پارک جنگلی Thung Teao

پارک جنگلی تونگ تئائو که در حدود ۵۰ کیلومتری جنوب شهر کرابی واقع شده است یکی از مناطق پرطرفدار سرسبز و جنگلیست که میزبانی برخی جاهای غیرمعمول مثل استخر کریستالی، استخر آبی و دو آبشار رودخانه‌ای را می‌کند. به علاوه این پارک مسیر صعود و کاوش ۲.۷ کیلومتری در امتداد جنگل گرمسیری را برای علاقه‌مندان به طبیعت در دسترس قرار داده است. به وسیله این پارک می‌توانید به راحتی وجه حیات وحش کرابی را کاوش کنید. در قسمت ورودی پارک رستوران‌ها و مغازه‌ها نیز وجود دارد.

 

 

Thung Teao

 

 

آدرس: 2 Tambon Khlong Thom Nuea, Khlong Thom Krabi, 81120, Thailand

 

 

کرابی کارت اسپیدوی

این مرکز کارتینگ که در جاده‌ای بین شهر کرابی و آئو نانگ قرار گرفته از دیگر نقاط عالی و منحصر به فرد خانوادگی برای سرگرم شدن با نوجوانان است. این کارتینگ در مسیری پر پیچ و خم، و صخره‌ای ایجاد شده که هیجان و شادی زیادی به مهمانانش هدیه می‌کند. به علاوه ماشین‌های دو سرنشینه هم موجود است تا کودکان کم سن‌ هم بتوانند از سواری در کنار والدین خود لذت ببرند. به علاوه در کنار کارتینگ یک زمین پینت‌بال هم وجود دارد که بیشتر به درد نوجوانان می‌خورد تا کودکان. اگر گرسنه و خسته شدید می‌توانید به رستوران واقع در محل بروید و چیزی بخورید.

 

 زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت 

 

 

کرابی کارت اسپیدوی

 

 

آدرس: 4034 Road, Aonang, Krabi Thailand Muang Krabi, Thailand Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 75 700 522

 

 

پارک Treetop Adventure

برای پیاده‌روی در جنگل‌های سرسبز گرمسیری به این پارک ماجراجویانه جذاب بروید. تری‌پات ادونتور که در آئو لوک و در قسمت شمالی کرابی قرار گرفته امکان کشف جنگل‌های بارانی را استفاده از مسیرهای طناب‌کشی شده، پل‌های معلق و دوچرخه سواری فراهم آورده است. شما بعد از یک آموزش کوتاه در مورد چگونگی استفاده از تجهیزات و نکات ایمنی آزادید تا آدرنالین خون‌تان را در این بخش جنگلی بالا ببرید.

 

 

پارک Treetop Adventure

 

 

آدرس: 5/1 Moo 6, Ao Luek 81110, Thailand

تلفن: +66 84 462 3443

 

 

آکواریوم فضای باز آئو نام مائو

آکواریوم فضای باز آئو نام مائو متعلق به واحد مدیریت منابع ساحلی دولت تایلند، جایی است که می‌توانید با کودکان گشت‌زنی کرده و اوقات شیرینی را تجربه کنید. در واقع در این زیستگاه گونه‌هایی از ماهی‌ها، کوسه‌ها و لاک پشت‌ها پرورش داده می‌شوند و بعد در طبیعت آزاد می‌شوند. ورود به این آکواریوم رایگان است.

 

 فعالیت‌های جذابی که همراه خانواده می‌توانید در کرابی انجام دهید 

 

 

آکواریوم فضای باز آئو نام مائو

 

 

آدرس: Thailand Krabi  Ao Nam Mao,

۰۴ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران