هیجان را در پارک‌ آبی واتربوم بالی تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری بالی
هیجان را در پارک‌ آبی واتربوم بالی تجربه کنید

بالی یکی از جذاب‌ترین و عاشقانه‌ترین جزیره‌های جهان است که خیلی‌ها مایل‌اند روزهای عاشقانه‌ی عمرشان را در آن سپری کنند. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌های طبیعی و گردشگری که شما را غرق می‌کند در روزهای آفتابی و شب‌های مهتابی. جزیره‌ای با بهترین اقامتگاه‌های ساحلی که قادرند شبانه‌روزی متفاوت برای شما رقم بزنند. جزیره‌ای با بهترین غذاهای دریایی. در سفرتان با تور بالی به این جزیره اگر به دنبال یک روز پر هیجان و خاص هستید همراه ما باشید تا سری به یکی از مهمترین پارک‌های آبی جهان که در این جزیره واقع شده است بزنیم و آن را خدمتتان معرفی کنیم.

 


واتربوم بالی


در فضایی به وسعت ۴ هکتار در جنوب روستای کوتا یک پارک آبی هیجان‌انگیز تاسیس شده است که از نگاه کاربران تریپ ادوایزر سومین پارک آبی پرطرفدار جهان است. پارکی که وسایل بازی‌اش از استاندارد بالایی برخوردار هستند و برای خردسالان تا کهنسالان طراحی شده‌اند. پارکی که جدای از امکانات تفریحی آبی، امکانات رفاهی مناسبی در خود دارد و در روزهای بهاری و تابستانی یکی از مهمترین مکان‌های بالی برای گردشگرانش به حساب می‌آید. پارکی که در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین پارک‌ آبی آسیا لقب گرفته است. در ادامه به معرفی بخش‌ها و وسایل بازی پرطرفدار این پارک خواهیم پرداخت.

 

۶ نقطه‌ی بالی که هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی را در آنها می‌توانید انجام دهید

 

 

  واتربوم بالی

 


۱- سرسره پایپ لاین


یک سرسره‌ی تکنفره‌ی عالی که می‌تواند در زمانی به اندازه‌ی سیزده ثانیه شما را به اوج هیجان برساند. سرسره‌ای که ۱۵۰ متر طول دارد و با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ثانیه شما را در خودش می‌پیچاند و شگفت‌زده می‌کند تا از یک ارتفاع ۲۰ متری پایین بیاورد.

 

 

  واتربوم بالی

 


۲- سرسره پیتون


یک سرسره‌ی پیچ در پیچ که با یک سرعت متعادل و مناسب شما را می‌چرخاند و از ارتفاع پایین می‌آورد. سرسره‌ای که با تیوپ باید از آن لیز بخورید و لذت ببرید. سرسره‌ای که به صورت خانوادگی می‌توانید از آن لیز بخورید و پایین بیایید و برای کودکان ۶ سال به بالا نیز مناسب است.

 

 

  واتربوم بالی

 


۳- سرسره افعی سبز


سرسره‌ای تیز با شیبی تند و مسیری گرد. سرسره‌ای سربسته که با سرعتی سرسام آور شما را از ارتفاع بیست متری زمین می‌چرخاند و پایین می‌آورد. سرسره‌ای که لیز خوردن از آن برای کسانیکه بیماری‌های قلبی دارند اصلا مناسب نیست اما برای آنهایی که به دنبال هیجان هستند عالی به حساب می‌آید.

 

سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند

 

 

  واتربوم بالی

 


۴- سرسره‌های فانتستیک


سرسره‌هایی که مناسب کودکان هستند و از ایمنی بالایی برخوردارند. سرسره‌هایی که یک روز و یک تفریح خاطره‌انگیز برای کودکان می‌سازند. سرسره‌هایی که شیب تند و مسیر طولانی ندارند.

 

 

  واتربوم بالی

 


۵- سرسره بوآ


سرسره‌ای درجه یک به طول یک و نیم کیلومتر که در یک مسیر جذاب قرار دارد و لیز خوردن از آن برای شما یک خاطره‌ی فراموش نشدنی می‌سازد. سرسره‌ای که مسیر آن را با تیوپ و تکنفره یا دونفره می‌توانید طی کنید و لیز بخورید.

 

 

  واتربوم بالی

 


۶- رودخانه آرام


رودخانه‌ای در دل چمنزارها و سرسبزی‌ها. رودخانه‌ای که امکان یک ماجراجویی آرام را برای شما فراهم می‌آورد و برای یک تفریح خانوادگی مناسب است. رودخانه‌ای که عبور از زیر آبشار را برای شما فراهم می‌آورد.

 

۱۳ ورزش هیجان‌انگیز آبی که باید در سفر به بالی تجربه کنید

 

 

  واتربوم بالی

 


۷- سرسره کلیماکس


اگر عاشق تجربه کردن سقوط آزاد هستید کلیماکس این امکان را برای شما فراهم می‌کند. سرسره‌ای که با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در زمانی به اندازه‌ی ۷ ثانیه شما را به حوضچه‌ای پر آب پرتاب می‌کند. سرسره‌ای که ۱۶ متر از سطح حوضچه‌اش ارتفاع دارد.

 

 

  واتربوم بالی

 


۸- استخر موج


استخر موج نیز یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های این پارک به حساب می‌آید. استخری که موج‌های مصنوعی کوتاه و بلند تولید می‌کند و تا شما هیجان دریای مواج را تجربه کنید.

 

 

 واتربوم بالی

 


۹- استخر لذت و تفریح


استخری که در آن می‌توانید بازی‌های گروهی و آبی‌ را انجام بدهید. بازی‌هایی از جمله والیبال و واترپولو.

 

 ۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی 

 


۱۰- بخش‌های تفریحی غیرآبی پارک آبی واتربوم


تفریحات این پارک فقط منحصر به سرسره‌ها و استخرها نمی‌شود. با رفتن به این پارک می‌توانید تفریحات دیگر نظیر انواع خدمات مربوط به ماساژ و زیبایی را نیز دریافت کنید. مرکز ماساژ این پارک یک مرکز درجه یک در تمام بالی به حساب می‌آید. چرا که هم در مکانی عالی واقع شده است و هم بهترین ماساژورهای بالی در آن مشغول به کار هستند. همچنین استخر ماهی‌های این پارک که با قرار دادن بدن‌تان در آن بافت‌های مرده پوستتان بعد از چند ثانیه زنده می‌شوند نیز یکی دیگر از شگفتی‌های این پارک به حساب می‌آید.

 

 

 واتربوم

 


۱۱- رستوران‌های واتربوم


واتربوم در خود سه چهار کافه رستوران جای داده است تا با رفتن به آنها بتوانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. رستوران‌هایی که هم دسرهای درجه یک دارند و هم غذاهای عالی. رستوران‌هایی که هم غذاهای معروف بین‌الملی دارند و هم غذاهای دریایی محلی.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

  واتربوم بالی

 


۱۲- فروشگاه واتربوم


با رفتن به این پارک آبی نیازی نسیت نگران وسایل شنا و تفریحات آبی باشید. چرا که یک فروشگاه درجه یک برای خریدن برترین برندهای آبی جهان در این پارک قرار دارد. فروشگاهی که قیمت اجناسش مناسب است.

۰۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران