پارک بازی Happy Valley پکن؛ مکانی مفرح و خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری پکن
پارک بازی Happy Valley پکن؛ مکانی مفرح و خانوادگی

پارک بازی Happy Valley یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های بازی پکن است که در جنوب شرقی پل سی فانگ واقع شده. جایی مفرح و خانوادگی که می‌تواند ساعت‌ها زمان سفر شما به پکن را به شکلی ایده‌آل پر کند. در مقاله امروز، ما راهنمایی کامل برای رفتن و بازی در این پارک برایتان آورده‌ایم تا شاید در سفر با تور چین به پکن به کارتان بیاید.

 


پارک بازی Happy Valley


در حال حاضر این پارک مساحتی به اندازه ۵۴۰ هزار متر مربع دارد که در ۶ بخش که هر کدام تم مشخصی دارند ساخته شده؛ Wild Fjord، آتلانتیس، مایای گمشده، بندرگاه آگئان، شانگری لا و پادشاهی مورچه‌ها. در مجموع پارک دارای زیر مجموعه در هر کدام از این بخش‌هاست که در آن‌ها می‌توانید هم بازی کنید، هم بگردید و از رستوران‌ها و کافه‌های موجود سفارش غذا و نوشیدنی دهید.
خوشبختانه تنوع این پارک به شکلی است که هر کس با هر سن و سلیقه‌ای می‌تواند از آن لذت ببرد. هم بچه‌ها، هم جوان‌هایی که برای بازی‌های هیجان انگیز به این پارک آمده‌اند، هم آن‌هایی که دو نفره قصد همراهی عاشقانه با هم را دارند و در کل تمامی خانواده در کنار هم.

 

بهترین تم پارک‌های پکن برای گردش با بچه‌ها

 


Wild Fjord


گشت و گذار در پارک از این نقطه آغاز می‌شود، جایی که شما به مسیر پیاده‌روی زیر آسمان، میدان درخشان خوشحالی و اپرای شادی می‌روید و از جنگل مصنوعی زیبا بخش‌های دیگر دیدن می‌کنید. این بخش از پارک بیش از اینکه به بازی‌های مختلف اختصاص داشته باشد، مکانی برای گردش و تفریح و خرید از فروشگاه پارک محسوب می‌شود.

 

 

 Wild Fjord

 


مایای گمشده


تم این بخش از پارک به شکل یک سرزمین قدیمی کار شده و بازی‌ها شما را همچون یک باستان شناس به دل سرزمین‌های قدیمی می‌برند. بازی‌هایی همچون ماشین‌های تایتان، باستان شناسی در سرزمین‌های آمریکای جنوبی و ... در این بخش هستند و یک رستوران خاص و جذاب نیز در آن وجود دارد. در بازی ماشین‌های تایتان، شما سواری خاصی را تجربه می‌کنید که تا ارتفاع بالایی پیش می‌رود.

 

معرفی بهترین پارک‌های سرپوشیده پکن برای کودکان و نوجوانان

 

 

 مایای گمشده

 


بندرگاه آگئان


این بخش از پارک که از پرطرفدارترین‌هاست و همچنین دو مورد از جذاب‌ترین و ترسناک‌ترین ترن‌هوایی‌ها را در خود دارد، به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش آتش‌فشان، بندرگاه جدید و تندیس فرهنگی. بازی‌های هیجان انگیز، معابدی به شکل یونان باستان، شهر کوچکی با سرستون‌های جذاب و نمایش‌های جذاب کمدی که در این بخش از پارک انجام می‌شود آن را به شدت محبوب و البته به شلوغ‌ترین بخش پارک بدل کرده است.

 

 

 بندرگاه آگئان

 


شانگری لا


دکور این بخش پارک شاد و جذاب است و به شیوه‌ی شرقی طراحی شده و در آن حتی یک باغ چای زیبا نیز طراحی شده تا بتوانید کمی در آن استراحت کرده و نوشیدنی سفارش دهید. جدا از بازی‌های ریز و درشت، جذاب‌ترین بازی این بخش و از جذاب‌ترین بازی‌های پارک Snow Golden Wing است که بسیار بازی ترسناکی بوده و هیجان فوق‌العاده‌ای دارد. یک بازی اسپیس شاتل فوق‌العاده نیز در این بخش وجود دارد که دو برج و هر کدام به ارتفاع ۵۶ است. این بازی نیز Two Heroes on Earth داشته و حتما باید در موقع حضور در Happy Valley آن‌ را امتحان کنید.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری رایگان در پکن برای آشنایی با فرهنگ چین

 

 

 شانگری لا

 


پادشاهی مورچه‌ها


این بخش از پارک بیشتر به درد بچه‌ها می‌‌خورد و همچون یک مرکز آموزشی مفرح برای بچه‌هاست که در آن به مباحثی مربوط به گونه‌های مختلف حیوانی و این گونه چیزها پرداخته شده است. البته نه اینکه این مکان بدون بازی بوده، اتفاقا پادشاهی مورچه‌ها به شدت مفرح است و بازی‌هایش نیز بیشتر به درد کم سن و سال‌ها می‌خورد.

 

 

Happy Valley

 


آتلانتیس


کوهستان ۶۹.۹۸ متری این بخش از پارک، عظیم‌ترین سازه‌ی آن است که چشم هر بیننده‌ای را در آن واحد به خود مشغول کرده و نماد اصلی Happy Valley به حساب می‌آید. یکی دو ترن هوایی مهم هم در این بخش از پارک در نظر گرفته شده که آن‌ها را نیز باید امتحان کنید.

 

معرفی برترین سینماهای پکن برای دیدن فیلم‌های روز دنیا

 

 

 آتلانتیس

 


سالن اپرا، موزه هنر و ...


بخش‌های مختلف پارک آنقدر زیاد هستند که نمی‌توانیم در این مقاله به همه‌ی آن‌ها بپردازیم و تنها کلیاتی از آن را گفته‌ایم. با این حال شما در هنگام حضور حتما می‌توانید برنامه ریزی کرده تا یک نمایش جذاب در اپرای این مجموعه ببینید و از موزه‌ی هنر فوق‌العاده آن دیدن کنید.
چطور به پارک بروید؟

 

 

Happy Valley

 


از طریق اتوبوس‌های خط ۷۴۰، ۸۴۰، ۷۵۲، ۶۵۷، ۲۹، ۷۱۳، ۸۲۲، ۷۴۳ یا ۸۰۱ و از نقاط مهم شهر می‌توانید به ایستگاه دانشگاه پولی‌تکنیک پکن رسیده و از آن جا چند دقیقه‌ای پیاده به سمت پارک بروید.


آدرس: Houfengqiao South (in the southeast of Happy Valley), East Forth Ring, Chaoyang District

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران