۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی برای تجربه‌ای تازه از غذاهای بین‌المللی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی برای تجربه‌ای تازه از غذاهای بین‌المللی

سایت تایم‌اوت دبی با برآوردی از تمام رستوران‌های جدیدی که طی چند ماهه قبل در دبی گشایش پیدا کرده‌اند، لیستی از بهترین‌ها را ترتیب داده است. لیستی از رستوران‌های گران‌قیمت با غذاهای فوق‌العاده که در دسته‌بندی‌های مختلفی می‌گنجند و غذاهایی از سراسر دنیا را به سفره‌ی بزرگ دبی می‌آورند. در مقاله‌ی امروز می‌خواهیم سراغ این لیست رفته و چند نمونه از برترین‌هایش را برایتان بازگو کنیم تا در سفر با تور دبی حداقل یک وعده غذایی را در آنها میل کرده و لذت ببرید.

 


Flamingo Room by tashas


در صدر لیست سایت، این رستوران قرار گرفته که با دکور خاص و متفاوتش، جایی کاملا خاص برای غذاهایی با کیفیت بسیار بالا پدید آورده است. "مرداب لاکپشت" در جمیرا النسیم، خیلی زود در دبی بین مردم جا افتاده و شلوغ شده است و این به خاطر مجموعه‌ی جانوارانی نیست که درآن برای دیده شدن زیست می‌کنند، بلکه به واسطه تعداد بالای غذاخوری‌های خوب آن است که Flamingo Room by tashas بهترین آن‌ها در نظر گرفته می‌‌شود. اولین رستوران دبی تحت نظارت Natasha Sideris که در آن اغلب غذاهای گوشتی و چند نوع غذای گیاهی پخت می‌شود.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

 

 

 Flamingo Room by tashas

 


آدرس: Jumeirah Al Naseem, Madinat Jumeirah

 


Bleu Blanc


دومین پیشنهاد ویژه‌ی تایم اوت در رابطه با برترین رستوران‌های جدید دبی، Bleu Blanc در هتل Renaissance Downtown است. این رستوران را سرآشپز معروف آمریکایی، دیوید مایرز بازگشایی کرده که در واقع رستورانی با غذاهای فوق‌العاده فرانسوی است. بسیاری او را به عنوان "سرآشپز کولی" می‌شناسند، کسی که عاشق سفر و استفاده از مواد اولیه تازه و اورگانیک است، به همین خاطر نان تازه‌ در این رستوران پخت می‌شود و بخشی از سبزیجات آن نیز محصولات باغ وی است. غذاهای Bleu Blanc عالی‌ست و دکور آن نیز به شیوه‌ی کلاسیک و لوکس فرانسوی ترتیب داده شده که لذت غذا خوردن در آن را دو چندان می‌کند.

 

 

  Bleu Blanc

 


آدرس: Renaissance Downtown Hotel, Marasi Drive, Business Bay

 


STK JBR


اگر عاشق غذاهای گوشتی، استیک، میگو، مرغ سخاری یا چیزهایی از این دست هستید، از رفتن به STK JBR هیجان زده خواهید شد. این رستوران شعبه‌ای از سری رستوران‌هایی به همین نام در لندن، نیویورک و میامی است و در آن شهرها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. فضای رستوران شیک و بسیار مجلل است و بخشی نیز برای سرو نوشیدنی در ان در نظر گرفت شده. این رستوران یک تراس روباز هم دارد که می‌توانید غذا را روی میزهایی در محیط باز سفارش دهید. از خوبی‌های STK JBR این است که در کنار استیک و گوشت قرمز، تنوع خوبی در غذاهای گوشت دریایی آن وجود دارد.

 

بهترین رستوران‌های دبی برای جشن سال نو چینی

 

 

  STK JBR

 


آدرس: Rixos Premium Dubai, JBR

 


Galvin Dubai


گالوین یک رستوران خاص با دکوری چند گانه و متفاوت در دبی است که به دست براردران گالوین درست شده و انتظار بسیار بالایی از آن می‌رفت. ابتدا از منو بگوییم که در آن می‌توانید غذاهایی از ایتالیا، جنوب فرانسه و شمال آفریقا را به شکلی سنتی سفارش دهید. کیفیت غذاها با توجه به نظرهای مردم عالی بوده و کاملا انتظارات را برآورده می‌کند. فضا نیز در عین گرم و صمیمی بودن، آرام و دلفریب است. به طور کلی این رستوران مکانی گران برای غذا خوردن است، اما مثلا منوی سرآشپز را اگر سفارش دهید که شامل ۶ کورس غذا برای دو نفر است، حدودا ۷۹۶ درهم باید بپردازید که به نسبت بسیاری رستوران‌ها و غذایی که میل می‌کنید، رقمی مناسب محسوب می‌شود.

 

 

  Galvin Dubai

 


آدرس: City Walk, Al Safa Street

 


Kohantei


در میان این لیست، Kohantei کاملا متفاوت از دیگر رستوران‌هایی است که به شما معرفی می‌کنیم. رستوران ژاپنی کاملا سنتی که شما را بر روی میزهایی زیبا به سبک قدیمی می‌نشاند، غذایی عالی به سبک و سیاق کاملا کلاسیک در ظروف سنتی به روی میز آورد و دست‌اندرکاران آن نیز از لباس‌ها اصیل ژاپنی بهره می‌برند. هیسائو یوئدا، سرآشپز این رستوران سابقه‌ی ۱۵ سال فعالیت در بهترین رستوران‌ها را داشته و اغلب غذاهای آن نیز گوشتی است. رستورانی که خیلی برای گیاه‌خواران مناسب نیست اما انتخاب‌های دریایی زیادی پیش پای شما می‌گذارد. در واقع در این رستوران است که طعم واقعی غذاهای فوق‌العاده ژاپنی را خواهید چشید و برداشت شما از بسیاری رستوران‌های دیگر تغییر پیدا خواهد کرد.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

 

  Kohantei

 


آدرس: Dubai Opera, Downtown Dubai

۲۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران