۵ رستوران در دبی برای صرف بهترین غذاهای خاورمیانه

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ رستوران در دبی برای صرف بهترین غذاهای خاورمیانه

دبی شهر آسمان خراش‌ها و ثروتمندان دنیا، شهر لوکس‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها برای آنهایی که می‌خواهند یک سفر متفاوت را در زندگی‌شان تجربه کنند عالی است. شهری که برترین‌های دنیا در زمینه‌های تفریحی و رفاهی را دارد. شهری که در سواحلش می‌شود انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی را انجام داد و در صحراهایش انواع سافاری‌های شورانگیز را. در سفرتان با تور دبی اگر می‌خواهید بهترین غذاهای خاورمیانه‌ای را نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۵ رستوران سنتی این شهر برای نوش جان کردن بهترین غذاهای خاورمیانه‌ای را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


غذاهای خاورمیانه‌ای

درست است که ایتالیایی‌ها در طبخ برخی غذاها فوق‌العاده‌اند و شهرت پیتزاها و پاستاهایشان در جهان پیچیده است، درست است که هندی‌ها به غذاهای تند و تیزشان می‌نازند و توانسته‌اند با چاشنی‌های مختلف غذاهایشان را به جهان معرفی کنند، درست است که چینی‌ها متفاوت‌ترین غذاها را نسبت به ذائقه‌ی اروپایی‌ها و غرب آسیایی‌ها طبخ می‌کنند اما کشورهای حوزه‌ی خاورمیانه نیز در زمینه‌ی آشپزی در دنیا معروف‌اند. کشورهایی با تنوع غذایی فوق‌العاده از اقوام مختلف. غذاهایی از اعراب گرفته تا فارس‌ها و ترک‌ها. غذاهایی طبخ شده از انواع حلال گوشت‌ها تا غذاهای گیاهی. غذاهایی که در میان توریست‌های اروپایی بسیار پرطرفدار هستند. در سفرتان به دبی اگر می‌خواهید این غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید همراه ما باشید تا رستوران‌های سنتی این شهر که هرکدامشان صاحب یک فضای خاص و منحصر به فرد هستند را خدمتتان معرفی کنیم.

 

traditional


۱- رستوران Na3 Na3

این رستوران یک فضای مدرن دارد اما سنتی‌ترین غذاها را برای مهمانانش طبخ می‌کند. رستورانی که نان داغ از تنور برای مهمانانش می‎آورد و جدای از طعم غذاهایش، طعم نان‌هایش نیز فراموش ناشدنی هستند. رستورانی که برنامه‌های فرهنگی مانند نواختن موسیقی نیز در آن رخ می‌دهد. رستورانی که فضای بسیار گرمی دارد و همین باعث می‌شود تجربه نوش جان کردن غذا در آن بسیار دلچسب باشد. رستورانی که بیشتر غذاهایش مربوط به غذاهای لبنانی و مصری و عربی هستند و همین امر باعث شده است در میان غیر اعراب پر استقبال باشد. متناسب با ساعات روز با مراجعه به این رستوران می‌توانید هر سه وعده‌ی اصلی غذایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فضایی خانوادگی دارد و به شما توصیه می‌کنیم در سفر خانوادگی‌تان به دبی اگر محدودیت بودجه ندارید برای نوش جان کردن غذا به این رستوران تشریف ببرید.

 

همه چیز در مورد تجربه‌ی سقوط آزاد در دبی


۲- رستوران اولئا (Olea)

اگرعاشق غذاهای سوری، لبنانی، فلسطینی و اردنی هستید و یا اینکه تا به حال آنها را نوش جان نکرده‌اید و حالا در سفر به دبی می‌خواهید امتحان‌شان کنید به شما توصیه می‌کنیم به اولئا تشریف ببرید. رستورانی که علاوه بر غذاهای عربی، غذاهای لذیذ ترکی را نیز برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که فضای داخلی جذابی دارد و منوی متنوعش سبب شده است طیف وسیعی از سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش دهد. بنابراین اگر به آن مراجعه کردید و دیدید شلوغ است نباید تعجب کنید.

 


۳- رستوران شایان

در یک شهر عربی که حالتی اروپایی به خود گرفته، اگر هوس غذای ایرانی به سرتان زد به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که غذاهای ایرانی با تشریفات ایرانی برای مهمانانش سرو می‌کند و توانسته است در میان گردشگران شهر دبی جایگاه ویژه‌ای برای خودش باز کند. رستورانی که کباب سلطانی و زرشک پلو با مرغ‌هاش بسیار معروف‌اند و دوغ‌های درجه یکی همراه با غذاهایش سرو می‌کند. رستورانی که بعد از صرف غذا می‌توانید دمنوش‌های ایرانی به همراه دسرهای فوق‌العاده سفارش بدهید و نوش جان کنید. اگر ذائقه‌تان با غذاهای عربی و اروپایی جور نیست و می‌خواهید غذاهای ایرانی نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران غذاهای ایرانی در دبی مراجعه کنید. اگرچه دبی رستوران‌های ایرانی دیگری نیز در خودش دارد.

 

معرفی مرکز خرید Mercato در دبی


۴- رستوران لوانتین (Levantine)

لوانتین یک رستوران بسیار عالی است که در منوی آن می‌توانید بی‌نهایت غذای دریایی ببینید و سفارش بدهید. غذاهایی که طریقه‌ی طبخ بیشترشان گریل کردن است. رستورانی که برای میزبانی از مهمانانش هم یک فضای درونی شیک دارد و هم یک فضلی بیرونی دلپذیر. رستورانی که در برخی شب‌ها موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود و همین امر باعث شده است مورد استقبال گردشگران باشد.

 


۵- رستوران شبستان

شبستان از دیگر رستوران‌های معروف دبی است که به دلیل کیفیت غذاهایش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را بیابید و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید بستی سنتی زعفرانی نیز به عنوان دسر سفارش بدهید. یکی از ویژگی‌های عالی این رستوران اجرای برنامه‌ی موسیقی سنتی به صورت زنده است که سبب شده است توریست‌های خارجی را زیاد به خودش بکشاند.

 

پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی

۰۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران