گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

دبی یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین شهرهای دنیاست که در بیشتر روزهای سال سرمایه‌داران جهان را به خودش می‌کشاند. شهری که دارای آسمان‌خراش‌های دنیاست. شهری که لاکچری‌ترین هتل‌ها و رستوران‌های جهان را در خود دارد و از مهمانانش با گران‌ترین خدمات پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور دبی اگر می‌خواهید گرانقیمت‌ترین غذاها را بشناسید و اگر خواستید سفارش بدهید همراه ما باشید تا ۷ غذای گرانقیمت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- خاویار سلطنتی

این غذا یکی از گرانقیمت‌ترین غذاهای جهان است. چرا که بسیار کمیاب است. این خاویار برای ماهی سفید است که در اوج بلوغش صید شده باشد. خاویاری که می‌گویند در سال تنها ۵۰ کیلوگرم از آن صید می‌شود و قوطی یک کیلویی آن در حدود ۸ هزار دلار قیمت دارد. خاویاری که رستوران آمستور در دبی آن را سرو می‌کند و شما در هرکجای دبی یا ابوظبی باشید اگر این غذا را سفارش بدهید برایتان می‌آورد.

 

  تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

 خرچنگ بزرگ عنکبوتی


۲- خرچنگ بزرگ عنکبوتی

نام این غذا خرچنگ عنکبوتی است و یکی از غذاهای بی‌اندازه لذیذ دبی به حساب می‌آید. خرچنگی بزرگ که از نروژ وارد دبی می‌شود. خرچنگی که در حدود ۵/۲ کیلوگرم وزن دارد و برای سفارش غذای طبخ شده از آن باید در حدود ۸۰۰ دلار هزینه بپردازید. غذایی که در رستوران هتل پپرکب می‌توانید آن را تهیه کنید. گوشت این خرچنگ در این رستوران با سسی ویژه تهیه شده از فلفل سیاه طعم‌دار می‌شود و همین سس این خرچنگ را چند برابر لذیذتر می‌کند. در سفرتان به دبی اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید می‌توانید این غذا را سفارش بدهید و میل کنید.

 

 تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی

 خرچنگ بزرگ عنکبوتی


۳- فیله کوبه

خانه‌ی استیک هتل آتلانتیس دِ پالم در منویش یکی از گرانقیمت‌ترین غذاهای دبی را سرو می‌کند. استیکی تهیه شده از گوشت گوساله‌ای خاص که تنها در منطقه‌ای از ژاپن پرورش داده می‌شوند. گوشتی که برای لذیذ بودن بسیار ماساژ داده شده است و در این غذا تنها ۳۵۰ گرم آن سرو می‌شود. قیمت این غذا در حدود ۳۰۰ دلار است و نمونه‌اش را در جایی غیر از رستوران این هتل نمی‌توانید پیدا کنید. بنابراین اگر گوشتخوار هستید و محدودیت بودجه ندارید، خوردن این غذا می‌تواند یک تجربه متفاوت برایتان باشد. شاید برایتان جالب باشد و شاید هم مسخره به نظر بیاید که می‌گویند لذیذ بودن گوشت این گوساله علاوه بر ماساژ به خاطر آن است که در طول چریدن گوساله‌ها برایشان موسیقی پخش می‌کنند.

 

فیله کوبه


۴- پیتزای شاهانه

یک پیتزای خاص که نزدیک به ۲ هزار دلار قیمت دارد. پیتزایی که دیگر یک غذای فست‌فودی نیست بلکه یک غذای فوق‌العاده لاکچری است. این پیتزا از ترافل‌های سفید ایتالیایی، ترافل سیاه، زعفران، خاویار الماس ایرانی و قارچ‌های ژاپنی تشکیل شده است که روی آن دو اونس طلا نیز ریخته‌اند. پیتزایی که در رتبه‌ی بالای غذاهای گران جهان قرار دارد.

 

 ۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول)

  پیتزای شاهانه


۵- همبرگر خلیفه

این همبرگر یکی از گران‌ترین همبرگرهای جهان است که از ۵ تکه همبرگر گوساله تشکیل شده است. همبرگری که نسبت به دیگر غذاهای گران دبی مشتریان بیشتری دارد. همبرگری که پنیر و سس کچاپ بلکبری باعث طعم‌دار شدن آن شده‌اند و روکشی از طلا روی آن را پوشانده است. این غذای فست‌فودی معنای غذاهای نیمه آماده و سریع آماده را عوض کرده است و گران بودنش به دلیل کیفیت همبرگر و همینطور روکش طلایش است.

 

 همبرگر خلیفه


۶- بستنی الماس سیاه

کافه اسکوپی دبی در منوی خود یک مدل بستنی دارد که برای سفارش دادن آن باید در حدود ۸۰۰ دلار بپردازید. این بستنی از وانیلی خاص تهیه شده که تنها در ماداگاسکار یافت می‌شود. وانیلی که با زعفران ایرانی طعم‌دار شده و بعد روی آن ترافل سیاه ایتالیایی ریخته شده است تا در انتها با تراشه‌های طلا تزئین شود. این بستنی نه تنها از گران‌ترین بستنی‌های دبی بلکه از گران‌ترین بستنی‌های جهان نیز به حساب می‌آید که مشتریانش محدود هستند. چرا که کمتر کسی توان خرید این بستنی را دارد.

 

 شبی دو نفره اما متفاوت را در دبی تجربه کنید 

 بستنی الماس سیاه


۷- کیک ققنوس طلایی

این کاپ کیک که بیش از هزار دلار قیمت دارد یکی از گرانترین خوراکی‌های جهان است. کیکی که از وانیل اوگاندایی به همراه شکلات آمدی پورسلانا تشکیل شده است. کیکی که روی آن توت فرنگی‎‌های غلتانده شده در طلا کار گذاشته شده است و ورقه‌های طلا در لایه‌های کیک نیز موجود هستند. کافه قنادی بلومزبری جایی است که در سفر به دبی می‌توانید این کیک را از آن تهیه کنید. جاییکه مدعی شده است ۵۰ درصد از درآمد این کیک را به ایتام می‌بخشد. البته این ادعا بیشتر به نظر می‌آید یک ادعای تبلیغاتی است تا یک عمل حقیقی.

 

کیک ققنوس طلایی

۰۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران