هتل Crowne Plaza آنتالیا؛ هتلی لوکس و در عین حال مفرح

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل Crowne Plaza آنتالیا؛ هتلی لوکس و در عین حال مفرح

همه آنتالیا را با هتل‌های لوکس کنار دریا و امکانات تفریحی متعددی که دارد می‌شناسند. واقعیت هم همین است و این شهر با چندین و چند هتل بسیار عالی که مکانی تفریحی نیز هستند، همیشه میزان قابل توجهی از گردشگران ترکیه را به سمت خود می‌کشاند. امروز هم در ادامه‌ی معرفی هتل‌های مختلف ترکیه، به سراغ هتل Crowne Plaza آنتالیا رفته‌ایم. هتلی بسیار زیبا با امکانات رفاهی فوق‌العاده که با داشتن چند استخر و سالن ورزشی، بساط تفریح شما را در سفر با تور آنتالیا مهیا کرده است.

 


هتل Crowne Plaza


این هتل در کنار ساحل بسیار معروف کونیالتی قرار گرفته و به شما اقامتی لوکس در مکانی ۵ ستاره با منظره‌ی زیبای دریای مدیترانه را پیشکش می‌کند. همانطور که در بخش اول نوشته عنوان کردیم، Crowne Plaza امکانات متعددی دارد، از جمله اینترنت رایگان، دو استخر سرپوشیده و روباز بزرگ و بسیار جذاب، اسپای اختصاصی، سالن ورزشی و خیلی چیزهای دیگر که همگی آن‌ها زمان حضور در هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

 

 

  هتل Crowne Plaza

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


تمامی اتاق‌های Crowne Plaza دو نفره به همراه یک کودک یا یک همراه هستند، پس در این مکان خبری از اتاق‌های خانوادگی نیست. تفاوت قیمت‌های اتاق در مدل‌های مختلف نیز بسته به منظره‌ای که دارند و همچنین مساحت و امکانات آن متفاوت است. ارزان‌ترین اتاق‌ها نمای باغ را در اختیار شما گذاشته، حمام اختصاصی بسیار خوب دارند، تلویزیون بزرگ و مدرن به همراه کانال‌های دیجیتال در اختیارتان می‌گذارند و تمامی امکانات یک اتاق لوکس را در خود دارند.
سوییت‌های دیگر به مرور بر مساحت و امکانات آن‌ها اضافه شده و منظره‌ی دریا را خواهند داشت. بهترین سوییت‌های هتل Crowne Plaza دارای بالکن اختصاصی بزرگ، منظره دریا، باغ و شهر، سیستم صوتی عالی، حمام بخار و اسپای اختصاصی و بسیاری چیزهای دیگر بوده و قیمت آ‌ن‌ها هم بیش از سه برابر اتاق‌های معمولی‌ست.

 

 

 هتل Crowne Plaza

 


در مجموع اتاق‌ها از هیچ نظر کم و کاستی ندارند. اینترنت رایگان در همه در اختیار شما قرار داده می‌شود، تمام اتاق‌ها دارای صبحانه‌ی بسیار خوب هستند و با اجاره‌ی هر کدامشان، تمامی امکانات هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 


مراکز تفریحی و سلامت


همانطور که گفتیم، هتل دارای دو استخر است. یکی از این استخرها بسیار بزرگ و در محیط بیرونی قرار گرفته، امکانات بسیار خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد و همچنین خدمه‌ی هتل نیز در محیط آن به سرویس‌دهی مشغولند. استخر نسبتا بزرگ و زیبایی نیز در داخل قرار دارد تا در فصول سرد سال نیز، به راحتی بتوانید به آبتنی در هتل مشغول شوید.هتل دارای یک اسپای بسیار خوب نیز هست که با نام Zeus and Aphrodite به فعالیت مشغول است. در این اسپا ماساژ، سونا، حمام بخار و آب درمانی مهیا بوده و انواع درمان‌ها و رسیدگی‌های پوستی نیز در آن انجام می‌پذیرد.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

 هتل Crowne Plaza

 


در کنار این تجهیزات، زمین‌های ورزشی و همچنین امکانات متعدد برای تفریح نیز در هتل فراهم شده. از تجهیزات تیر و کمان، بسکتبال، اسکیت سواری، تنیس و ... تا دوچرخه سواری و ماهیگیری. از طرفی شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به قایق سواری یا حتی غواصی نیز بروید و تمام کارها را هتل برای شما انجام خواهد داد و برنامه‌ریزی لازم را به انجام می‌رساند.

 


انتخاب‌های متنوع غذایی


هتل به صورت کلی دو رستوران اصلی و سه مرکز نوشیدنی که میان‌وعده نیز سرو می‌کنند دارد، اما قبل از هر چیز باید بدانید که امکان سفارش غذا درب اتاق از منوی محدود اما بسیار خوب هتل را خواهید داشت. این سرویس دهی به صورت ۲۴ ساعته نیست اما بخش زیادی از روز انجام پذیر است.

 

 

 هتل Crowne Plaza

 


دو رستوران هتل یکی مخصوص به غذاهای اصیل ترکی و دیگری مختص به غذاهای بین‌المللی است. هر دوی این رستوران‌ها به جز سالن اصلی، تراس اختصاصی نیز دارند تا بتوانید غذای خود را در فضای باز و با منظره‌ی دریا میل کنید. غذاهایی بسیار با کیفیت در حد و اندازه‌های کلیت هتل Crowne Plaza. در کنار این مراکز، سه مرکز نوشیدنی یکی در طبقات بالایی، یکی در لابی و یکی در کنار استخر قرار گرفته تا همه چیز برای لذت بردن از اقامت شما در آنتالیا فراهم باشد.

 

بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه

 

 

 هتل Crowne Plaza

 


خدمات مورد علاقه مسافران در هتل Crowne Plaza


• سه اتاق کنفرانس با تجهیزات مناسب برای برپایی انواع جلسات
• اتاق‌های ساکت برای استراحت
• سرویس غذای سریع و تازه برای اتاق
• ایترنت رایگان در تمامی فضای هتل از جمله اتاق‌ها

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران