ولنتاین را در ساحل غربی دریای خزر و در باکو سپری کنید

جاذبه‌های گردشگری باکو
ولنتاین را در ساحل غربی دریای خزر و در باکو سپری کنید

اگر برای گذراندن ولنتاین در کشوری خارجی می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید، حتما باکو را نیز مدنظر داشته باشید. شهری در نزدیکی ایران که انتخاب‌های زیادی برای یک سفر عاشقانه و جذاب پیش پای شما گذاشته و هتل‌های بسیار خوبی در خود دارد که می‌تواند میزبان سفر دو نفره‌ی شما با تور باکو باشد. در مقاله‌ی امروزمان راهنمای مختصری در باب هتل‌های عاشقانه، مراکزی که می‌توانید بروید و شام در یک مکان رمانتیک را برایتان می‌نویسیم، شاید در سفر به باکو در تاریخ ۲۵ بهمن به کارتان بیاید.

 


پیش از هر چیز، انتخاب هتلی دونفره


اگر بخواهید اقامتی دونفره داشته باشید، حتما بهتر است به نظرات کاربران دیگر در باب هتل‌های باکو گوش دهید. در لیست برترین‌ هتل‌های رمانتیک این شهر، این هتل‌ها در صدر قرار دارند:

  • Fairmont Baku: لوکس‌ترین انتخاب شما در سفر به باکو برای اقامتی دو نفره و رمانیتک، هتل Fairmont Baku در برج‌های شعله‌ی این شهر است. یک هتل گران‌قیمت با امکاناتی بسیار عالی و ظاهری فوق‌العاده که با داشتن رستوران‌های لوکس، اسپای لاکچری و محیط‌هایی ویژه برای نشستن، می‌تواند بهترین مکان ممکن برای یک زوج جوان باشد.
    حداقل قیمت: ۱۲۰ دلار

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

 

 

Excelsior Hotel & Spa

 

 

  • Excelsior Hotel & Spa: برای انتخابی با قیمت مناسب، Excelsior با داشتن ظاهری شیک، رستوران‌‌هایی بسیار عالی و البته یک اسپای بسیار خوب با اتاق‌های خصوصی، جایی عالی برای شماست. این هتل دارای استخر و کافه بوده و اتاق‌هایش نیز زیبا با طراحی بسیار خوب است.
    حداقل قیمت: ۵۵ دلار
  • Seven Rooms Boutique Hotel: و برای کسانی که می‌خواهند در هتلی خوب بمانند و هزینه‌ی کمی نیز پرداخت کنند، انتخاب ما برای شما بوتیک هتلی عالی و زیباست که در مکانی مناسب واقع شده و اگر چه اسپا یا استخر ندارد، اما از نظر اتاق‌ها واقعا عالی و شیک است.
    حداقل قیمت: ۳۰ دلار

هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

 

 

Seven Rooms Boutique Hotel

 


فعالیت‌های دو نفره پیش از شام


به نظر اولین انتخابی که برای زوج‌های جوان در باکو پیشنهاد می‌شود، قدم زدن در کنار دریای زیبای خزر است. پارک‌های مختلف را کنار بگذارید، زیرا در فصل سرما بهترین مکان برای قدم زدن در کنار دریا "بلوار باکو" است.
باغ فیلارمونیک در میان جوانان باکو نیز محلی برای قرارهای عاشقانه است. جایی بسیار زیبا که در کنارش می‌توانید دیوارهای باستانی شهر قدیم را تماشا کرده و در میان زیبایی‌هایش قدم بزنید. در همین راستا می‌توانید قدم زنان به برج دوشیزه رفته و از بالای این برج به باغ و نمای شهر نگاهی بندازید.
دیگر مکان زیبایی که می‌توانید با همسرتان در آن قدم بزنید، باغ گیاه‌شناسی باکو است. جایی بسیار زیبا که البته اگر ولنتاین در بهار بود، آن را بیشتر پیشنهاد می‌کردیم، با این حال اگر از آن دست زوج‌هایی هستید که ارزش زیادی برای طبیعت قائلید، این مکان، جایی مناسب برای قرار ولنتاینتان در باکو است.

 

 

 


Friends Cinema & Lounge یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها در باکو است. سینمایی اختصاصی که در اتاق‌های خصوصی با امکان سرو شام و همچنین کاناپه‌های خوب، فیلمی برایتان پخش می‌کنند. پیست یخی در پارک Officers نیز می‌توانید مکانی عالی برای شما باشد، تا یک روز را همراه هم بر روی یخ‌ها سر بخورید. از اینکه به زمین بیفتید نگران نباشید، برای تازه‌واردها امکانات مخصوصی وجود دارد که می‌‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند

 

 

سینمای خصوصی

 


شامی دو نفره در شب عاشقان

  • Dari Postupok: این رستوران را به خاطر میزهایی که بر روی سقف گذاشته به شما پیشنهاد می‌کنیم. شام ولنتاین در این مکان، مشرف به زیبایی‌های شهر باکو در شب می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان رقم بزند.
  • Art Club Restaurant: در میان رستوران‌های لوکس شهر، Art Club انتخابی عالی برای شام ولنتاین به حساب می‌آید. این رستوران فضایی متفاوت نسبت به دیگر رستوران‌های شهر داشته و با طراحی جذاب غذاها در بشقاب، حال و هوای متفاوتی به شب شما می‌دهد.

 

 

Art Club Restaurant

 

 

  • Cay Bagi 145: این مکان نیز به واسطه حال و هوای آذربایجانی خاص و غذاهای محلی در فضایی بسیار عالی و خوب، مشرف به نمای شهر، از جمله دیگر مکان‌های خوب برای شب ولنتاین شماست. اگر هم هوای سرد زمستانی خیلی شما را آزار ندهد، می‌تواند در محوطه‌ی باغ بسیار عالی این رستوران غذایی سفارش داده و بعد از آن همراه با همسرتان یک چای داغ میل کنید.

۳۰ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران