راهنمای حضور در نمایشگاه صنایع غذایی و حمل و نقل روسیه

جاذبه‌های گردشگری مسکو
راهنمای حضور در نمایشگاه صنایع غذایی و حمل و نقل روسیه

با فاصله دو ماه دو نمایشگاه متفاوت در روسیه برگزار می‌شود که هر کدامشان برای کسب و کارهای متفاوت، از اهمیت برخوردارند. یکی از آن‌ها نمایشگاه صنایع غذایی خواهد بود که در بهمن ماه و به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و دیگری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک که اواخر فروردین ماه در مسکو برگزار می‌گردد. در این مقاله نگاهی کوتاه به نحوه برگزاری این نمایشگاه‌ها خواهیم داشت تا بتوانید با استفاده از تور روسیه ، در این همایش‌های مهم شرکت کنید.

 


نمایشگاه صنایع غذایی روسیه


نمایشگاه صنایع غذایی روسیه، بزرگ‌ترین همایش مرتبط به غذا در خود روسیه و در تمام شرق اروپا است. بیش از ۶۲ هزار نفر از ۱۰۰ کشور مختلف به روسیه می‌آیند تا بتوانند در این نمایشگاه بزرگ شرکت کرده با جدیدترین متد تولید و پخش آشنا شوند یا سهمی در بازار بزرگ صنایع غذایی داشته باشند. PRODEXPO چندین سال است که هر ساله در روسیه برپا شده و جدا از تولیدکنندگان روسی و کشورهای همسایه‌اش، تولیدکنندگان از کشورهای مختلف دنیا نیز در آن شرکت کرده و باعث رونق روزافزون آن و البته اهمیت بالایش در این کسب و کار می‌شوند.

 

هفت مکان متفاوت در روسیه، که مردمش به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنند

 

 

  نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

 


در این نمایشگاه ۲۸ بخش مختلف وجود دارد که تمامی محصولات مربوط به بازارهای غذا را در بر می‌گیرد. از تولیدات مرتبط با شیرینی و بستنی، تا فراورده‌های گوشتی و لبنی، مواد غذایی منجمد، آب میوه‌ها، دانه‌های روغنی، نوشیدنی‌ها، سس‌ها، مواد غذایی اورگانیک، غذاهای دریایی و هر چیزی که در نهایت به این بازار مرتبط باشد. امسال به طور ویژه بحث در باب غذاهای سالم و اورگانیک نیز در این نمایشگاه داغ بوده و به نظر می‌رسد کسانی که قصد حضور در چنین بازاری را دارند، فرصتی ایده‌آل پیش پایشان قرار گرفته است.
بر همین اساس بیش از ۲۳۰۰ غرفه در این نمایشگاه بازگشایی می‌شود که متولیان آن از ۶۵ کشور مختلف آن‌ها را اداره خواهند کرد و محصولات خود را برای بیش از ۶۲ هزار نفری که از آن بازدید می‌کنند به نمایش در می‌آورند.

 

 

 نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

 

 

این حجم از غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان، یک موقعیت بسیار عالی برای حضور در بازارهای اینچنینی است. مخصوصا اینکه شرکت‌های مهم این کسب و کار به نمایشگاه صنایع غذایی آمده و در این مدت در مسکو حضور دارند. از جمله شرکت‌های معروف خارجی حاضر در نمایشگاه صنایع غذایی می‌توان به شرکت PREFEKTURA NIIGATA ژاپنی، AGRICOOP ایتالیایی و حتی چند شرکت ایرانی اشاره کرد.


این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ فوریه برابر با ۲۲ تا ۲۶ بهمن در مسکو برگزار می‌شود.
آدرس: Krasnopresnenskaya naberezhnaya, 14, Moscow

 


نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک


این نمایشگاه نیز در نوع خودش بزرگ‌ترین نمایشگاه مرتبط با حمل و نقل در روسیه و منطقه محسوب می‌شود و هر ساله شرکت‌ها مرتبط با این حوضه، در مجموعه‌ای بزرگ گرد هم آمده تا پیشرفت‌ها و کارکردهای جدید خود را نمایش بگذارند. از بخش‌های مختلف این نمایشگاه می‌توان حمل و نقل بار، حمل و نقل دریایی، انواع کامیون‌ها و تکنولوژی‌های کامپیوتری مرتبط با این صنعت اشاره کرد. اگر از قبل با این نمایشگاه آشنایی دارید باید در نظر بگیرید که در سال ۲۰۱۹ بخش‌های جدیدی از جمله قسمت انبار، لیفتینگ و تجهیزات انبارداری، تجهیزات مرتبط با مدیریت انبارها و اتوماسیون انبارداری نیز به آن اضافه شده است. جدا از شرکت‌هایی که بیشتر اوقات پای ثابت این همایش بوده‌اند، چندین شرکت و غرفه جدید نیز به این مجموعه اضافه شده که به نظر می‌رسد نسخه سال ۲۰۱۹ این همایش را به بزرگ‌ترین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه از اولین سال شروع به کار آن، یعنی سال ۱۹۹۶ بدل کند.

 

۱۰ میدان در روسیه برای تماشای رایگان بازی‌های جام جهانی

 

 

 نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک

 


سال ۲۰۱۸ ، ۳۹۵ کمپانی از ۲۷ کشور مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که این آمار امسال به ۵۰۰ کمپانی خواهد رسید. این آمار بیشتر به واسطه اضافه شدن بخش‌های جدید انبار داری پدید آمده، اما خارج از این بحث بیش از ۱۶۵۲ متخصص سال قبل برای بازدید به این نمایشگاه آمدند که به احتمال بسیار قوی این آمار نیز افزایش خواهد یافت. جدا از بحث‌های نمایشگاه، سمینارها و بخش‌های آموزشی خوبی نیز برای نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه در نظر گرفته شده که می‌تواند برای آن‌ها که در این کسب و کار هستند، باعث پیشرفت باشد.

 

 

 نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک

 


این نمایشگاه ۱۵ تا ۱۷ آوریل  برابر با ۲۶ الی ۲۸ فروردین در مسکو برپا می‌شود.
آدرس: Crocus Expo, Pavilion 1

۲۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران