هتل Stamba، اقامتی لوکس اما متفاوت در هتلی که شبیه به هیچ جای دیگر نیست

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل Stamba، اقامتی لوکس اما متفاوت در هتلی که شبیه به هیچ جای دیگر نیست

در سال‌های اخیر، هتل‌های بسیار زیادی در تفلیس گشایش پیدا کرده. از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ تا هتل‌هایی که خود گرجستانی‌ها افتتاح کرده‌اند، از هتل‌های لاکچری و ۵ ستاره تا جاهایی که تنها برای یک اقامت ارزان تهیه دیده‌ شده‌اند. در نهایت شما با هر بودجه یا سلیقه‌ای و با تور گرجستان به تفلیس سفر کنید، اقامتگاهی مناسب خود را پیدا خواهید کرد، اما هتل Stamba که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم، متفاوت با هر هتل دیگری در این شهر است.

 


هتل Stamba


این هتل گرانقیمت در قلب تفلیس، همچون دیگر هتل‌های ۵ ستاره، امکانات کامل رفاهی را در اتاق‌هایش داشته و با دارا بودن رستوران و کافه‌های متعدد در این زمینه نیز برای خود اسم و رسمی دارد. اما چیزی که این هتل را از دیگر اقامتگاه‌های تفلیس متمایز می‌کند، طراحی منحصر به فرد آن در اتاق‌ها و مراکز محتلف است. این طراحی از کتابخانه‌های مملو از کتاب تا حمام‌های طلا یا حتی شمایل رستوران‌ها را نیز شامل شده و با کاربرد زیاد چوب و همچنین گیاهان طبیعی در محیط این بنا، رنگ و بوی جذابی به خود گرفته است.
هتل Stamba در منطقه ورا واقع شده که یکی از محله‌های تاریخی و در نزدیکی مراکز دیدنی شهر است. بنای این هتل نیز محلی بسیار معروف بوده که زمانی چاپخانه بزرگی بود و حالا با بازسازی‌های گسترده‌ای که در آن به وجود آمد، به هتلی شکیل بدل شد که امتیاز بسیار بالایی از طرف سایت‌های معتبر و همچنین مسافرانی که به این مکان مراجعه کرده‌اند دریافت کرده‌اند.

 

معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

  هتل Stamba

 


اتاق‌ها و امکانات اقامتی


اتاق‌های این هتل به شکل دست و دلبازانه‌ای بزرگ در نظر گرفته شده و امکانات بسیار مطلوبی در هر کدامشان قرار دارد. از چای‌ساز و قهوه‌ جوش و چیزهای دیگر همه چیز برای اقامت شما آماده شده و می‌تواند در وان‌های طلایی رنگ حمام این هتل نیز استحمام کرده و برای چند روزی، زندگی لوکس را در Stamba تجربه کنید.
طراحی اتاق‌ها با هم فرق دارند و بعضی دیوارهای چوبی داشته و در بعضی کتابخانه‌های بزرگ مملو از کتاب‌های مختلف قرار داده شده است. تلویزیون‌های بزرگی که عموما در هتل‌ها نمی‌بینید در Stamba وجود دارد و برای کسانی که با لپتاپ به تفلیس می‌آیند تا در مواقع مقتضی به کارهایشان هم برسند، میزهای مناسب کار نیز در نظر رگفته شده است. البته باید در نظر بگیرید که اتاق‌های Stamba همگی دو نفره هستند و به طور کلی برای سفر خانوادگی در نظر گرفته نشده است.

 

 

 هتل Stamba

 


رستوران‌ها و کافه‌ها


بعد از شمایل هتل Stamba این کافه‌ها و رستوران‌های این هتل است که به شدت محبوب و معروف هستند. یک فست‌فود و یک رستوران بسیار مطلوب با انواع غذاها در این هتل وجود دارد که منویی مخصوص گیاه‌خواران نیز دارد. اما کافه‌ی مخصوص Stamba با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد و دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که سرو می‌کند در خود تفلیس نیز بسیار معروف است. در این کافه می‌توانید غذاهای مختلفی نیز سفارش دهید. به غیر از این‌ها یک کافه و یک مرکز نوشیدنی نیز برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت

 

 

  هتل Stamba

 


مراکز تفریحی و استراحت


در هتل Stamba به جای استخر و اسپا، چیزهای دیگری در نظر گرفته شده است. مهم‌ترینشان آمفی‌تئاتر بی‌نهایت زیبا و خاصی است که از طراحی‌های فرانسوی سال‌های ۱۹۷۰ برداشت شده و در آن برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود. یک موزه‌ی عکس بسیار جذاب نیز در محیط هتل در نظر گرفته شده که به بخشی از آن به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند و از این بابت نیز جایی با ارزش در محیط هتل محسوب شده که برای تماشا ارزش بالایی دارد. لابی هتل نیز خود یک کتابخانه بزرگ است که می‌توانید از آن کتاب برداشته و در محیط داخلی هتل یا در اتاق به مطالعه آن بپردازید. در مجموع شما در محیطی هنرمندانه خاص وقت خواهید گذراند که کاملا با آنچه دراقامتگاه‌های دیگر وجود دارد متفاوت است.

 

 

  هتل Stamba

 


تور هلیکوپتر سواری


و در آخر منحصر به فرد‌ترین فعالیتی که با اقامت در هتل Stamba می‌توانید تجربه کنید، تور هلیکوپتر سواری بر بالای بخش‌های مختلفی از تفلیس و مراکز اطراف شهر است که البته با پرداختی مضاعف از خود هتل در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

۱۸ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران