هتل لوکس ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل لوکس ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi

گرجستان مقصد محبوب و مقرون به صرفه‌ای است که این سال‌ها بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران قرار گرفته است. تور تفلیس بیشتر حول محور بازدید از جاهای تاریخی می‌گردد اما همه چیز در تفلیس این نیست مردم تفلیس بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و با توریست‌ها رفتار دوستانه‌ای دارند. شما در این شهر می‌توانید گشت و گذاری تاریخی را کنار مردم مهربان و اقامتی لوکس در هتل‌های ۵ ستاره تفلیس در ذهن‌تان جاودانه کنید. در اینجا هتل ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi را معرفی خواهیم کرد.

 

هتل ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi

این هتل یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تفلیس است که تنها در فاصله ۳۰۰ متری از میدان آزادی تفلیس واقع شده و در دسترسی راحتی قرار گرفته است. شما می‌توانید در این هتل اقامتی بسیار آرامشبخش داشته باشید و بعد از روزی پر از گشت و  گذار و کاوش در آن استراحت کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل در نگاه اول ظاهر خاص و چشمگیر آن است. البته منظور ما از لحاظ لوکس‌گرایی نیست بلکه به خاطر گیاهان سبز و خوشرنگی است که دیوارها و دور پنجره‌های آن را پوشانده‌اند. این ویژگی حتی به داخل هم سرایت کرده و جای جای فضای داخلی را در برگرفته به طوری که وقتی در کافه هستید دورتا دور شما با گیاهان مختلف و نشاط فراوانی احاطه شده است. به علاقه اتاق‌ها نیز با پنجره‌های بزرگ نور زیادی به داخل دعوت می‌کنند و نمایی زیبا به گل‌کاری بیرون هتل دارند.

اتاق‌ها

اتاق‌ها همگی دل‌باز و پرنور هستند و پنجره‌هایی بزرگ دارند. اتاق‌های بزرگ‌تر با تراسی دلباز و پنجره قدی نمایی بسیار دیدنی و جذاب دارند. تخت‌های بزرگ کویین و کینگ، تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، دسترسی به اینترنت رایگان از امکانات اولیه این هتل هستند. همه واحدها دارای مینی بار و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و امکاناتی مثل حوله و دمپایی را در دسترس قرار داده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای گاوصندوق هم هستند که می‌توانید لوازم ارزشمندتان را داخل آن قرار دهید. لباس‌ها را در کمد قرار دهید و کاملا احساس راحتی کنید.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

رستوران و کافه

شما می‌توانید روزتان در این رستوران باخوردن صبحانه آغاز کنید و اگر خواستید صبحانه را در اتاق سفارش دهید. با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید خوراکی‌های تنوع‌تری همچون کوکی شکلاتی و منوی میوه را برای خودتان باز کنید. همچنین منویی مفصل از انواع نوشیدنی‌های مختلف و متنوع وجود دارد که هر سلیقه‌ای را در برمی‌گیرد. شما می‌توانید از خوردن غذاهای گرجستان و گزینه‌های بین‌المللی، کباب‌ها و گزینه‌های محدود گیاهی برای ناهار و شام در کنار نوشیدنی دلخواه‌تان لذت ببرید. برای آخرشب می‌توانید روی محیطی آرام، همراه با نوشیدنی در کنار عزیزان حستب باز کنید.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

دیگر امکانات

با اینکه درباره هتلی ۵ ستاره حرف می‌زنیم، اما خبری از استخر و اسپا و ماساژ نیست بنابراین اگر این ویژگی‌ها برای شما اهمیت دارند اینجا نمی‌تواند رضایت شما را جلب کند. در عوض در اینجا برنامه موسیقی زنده شاد و مرفه اجرا می‌شود و روزانه در ساعت شادی برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که حال و هوای شما و افراد همراهتان را حسابی عوض می‌‌کند. همچنین برای اتاق‌ها خدمات خانه داری و نظافت ارائه می‌شود و اگر نیاز به شستشوی لباس داشتید هم می‌توانید از خدمات لباسشویی و خشک شویی استفاده کنید. به علاوه اگر لازم بود جایی بروید و لباس‌هایتان چروک بودند با فرستادن لباس‌ها به اتوبخار به مهمانی و قرارتان رسید. البته تمامی این خدمات جانبی و اضافی با پرداخت کمی هزینه بیشتر در دسترستان قرار می‌گیرند. در سراسر ملک دسترسی به اینترنت رایگان وجود داشته و پارکینگ در خیابان همراه با نگهبان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. بنابراین از بابت امنیت وسیله نقله‌تان نیز نگران نخواهید بود.

 

اقامت در بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

خدمات اداری و تجاری

خیلی‌ها در سفر مجبورند به کارهایشان برسند و یا اصلا با اهداف تجاری سفر می‌کنند. اگر شما از این دسته از افراد هستید خبر خوب برای شما این که در اینجا می‌توانید از مرکز تجاری برای نشست و جلسه استفاده کنید و با پرداخت هزینه جلسه‌تان را برگزار کنید همچنین امکان فکس و فتوکپی نیز وجود دارد. بنابراین پکیجی کامل و مفید در دسترس شما قرار داده شده است.

به طور کلی هتل IOTA Hotel Tbilisi فاقد برنامه‌های تفریحی آنچنانی و ویژگی‌های تفریحی است اما تمرکز خود را بر آرامش و دلپذیری محیط گذاشته و به حق موفق هم بوده است. به همین دلیل این هتل را بیشتر به افراد بزرگسال و زوج‌های جوانی که به دنبال آرامش و اقامتی آرام هستند توصیه می‌کنیم. پرسنل این هتل به خوبی آموزش دیده و مجرب هستند و با حوصله و خوشرویی مسایل شما را حل می‌کنند در اینجا به زبان‌های روسی، گرجی و انگلیسی صحبت می‌شود و همه پرسنل درجه زبان انگلیسی‌شان در حد خوبی است و می‌توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. شما با اقامت در اینجا می‌توانید به نقاط اصلی شهر بروید. تئاتر روستاولی در فاصله ۱ کیلومتری و تئاتر اپرا و باله تفلیس ۱.۲ کیلومتری قرار گرفته‌اند و با پیاده‌روی کوتاهی در دسترس قرار دارند.

آدرس: 10 Mikheil Lermontovi St, Tbilisi 0105, Georgia

۲۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران