هتل ۵ ستاره Preference Hualing Tbilisi

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل ۵ ستاره Preference Hualing Tbilisi

تفلیس بزرگ‌ترین شهر گرجستان و قطب اصلی گردشگری این کشور یکی از شهرهای بی‌نظیر با حس و حال اروپایی و آسیایی و مردمی تقریبا سنتی است که چهره دوگانه زیبایی از زندگی قدیمی و در عین حال مدرنیته مردم را به تصویر می‌کشد. تور تفلیس با داشتن جاذبه‌های دیدنی تاریخی، طبیعت زیبا و جاذبه‌های تفریحی جایی عالی برای تعطیلاتی مقرون به صرفه محسوب می‌شود با این همه وجود برخی از هتل‌های ۵ ستاره آنچنانی کیفیت سفر شما را چندین درجه بالاتر می‌برند. یکی از این هتل‌های ۵ ستاره تفلیس Hotels & Preference Hualing Tbilisi است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

 

درباره هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi

این هتل در موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای قرار گرفته و تمامی امکانات مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. این هتل در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه Luxury City Hotel شده و تنها ۷ دقیقه رانندگی از ایستگاه مترو Varketeli و همچنین ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شوتا روستاولی فاصله داشته و ایستگاه راه آهن در ۱۱ کیلومتری از هتل قرار دارد که به راحتی در دسترس است. در این هتل تمامی امکانات استاندارد هتل‌های ۵ ستاره در نظر گرفته شده و با دکوراسیونی رنگی و روح‌بخش اقامتی بسیار دوست داشتنی را برای مهمانان رقم می‌زند.

 

بهترین هتل‌های اطراف پل صلح تفلیس

اتاق‌ها و امکانات داخلی

اتاق‌ها اغلب بزرگ و روشن با پنجره‌های کف تا سقف سراسری هستند که نور فراوانی را در طول روز به داخل می‌آورند. به علاوه در طراحی اتاق‌ها از مناظر طبیعت و گل‌ها استفاده شده و هر اتاقی رنگ منحصر به فرد و شاد خودش را دارد.  به طور کلی دکوراسیون مدرن است و امکانات جذابی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچی با کانال‌های بین‌المللی، حمام خصوصی شامل لوازم آرایش رایگان، دمپایی، حوله حمام و سشوار است. همچنین شامل وان حمام و کابین دوش جداگانه نیز در نظر گرفته شده است.

برای خانواده‌ها اتاق‌های بزرگ‌تر با فضای بیشتر و تخت‌های جداگانه گذاشته شده تا همه اعضا بتوانند احساس راحتی داشته باشند. این در حالی است که تمامی اتاق‌ها دسترسی به ینترنت رایگان بی‌سیم را هم دارند. اتاق‌ها دارای کلاس‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی هستند که برحسب بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

کافه و رستوران

وقتی حرف از چنین هتل مجللی می‌زنیم یعنی همه چیز در حد ایده‌آلی ارائه خواهد شد. شما در اینجا می‌توانید بین رستوران‌ها و منوهای جذاب و وسوسه‌انگیز غذای مناسب سلیقه‌تان را پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. همچنین خدمات سرو در اتاق نیز ارائه می‌شود که می‌توانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

در رستوران Be CHIC می‌توانید از خوردن غذاهای لذیذ بین‌المللی و غذاهای محلی لذت ببرید در حالی که رستوران Ensemble غذاهای آسیایی ارائه می دهد. اما برای استراحت و لمیدن در فضایی دوستانه و دنج در کنار اعضای همراتان می‌توانید به لژ Be COZY بروید که به شما اجازه می‌دهد پس از یک روز شلوغ در محیط آرام آن استراحت کنید. به علاوه می‌توانید از تماشا و بازی، نوشیدنی، غذا و موسیقی در بار ورزشی لجندز نیز لذت ببرند. در واقع در این هتل برای سلیقه‌های مختلف چیزی در نظر گرفته شده است.

استخر و اسپا

هرگز تصور نکنید چنین مجموعه هوشمندی از ارائه خدمات محبوب استخر و اسپای درمانی غافل مانده است. مرکز سلامتی Be PURE با ۳۵۰۰ متر مربع مساحت در کنار هتل واقع شده که استخر سرپوشیده، استخر آبگرم با ماساژ آبی و امکانات ورزشی پیشرفته را ارائه می‌دهد. از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ یک شاتل به صورت وسیله نقلیه برقی از هتل به مرکز سلامتی Be PURE فعال است که شما را به راحتی به مرکز سلامت منتقل می‌کند.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

فعالیت و سرگرمی

هرچقدر هم که اتاق‌ها راحت باشند و غذای خوشمزه بخورید باز هم زمانی می‌رسد که بیکار هستید و به دنبال سرگرمی و فعالیت می‌گردید در این صورت می‌توانید به برخی هزینه‌های کم به کلاس‌های ایروبیک ملحق شوید یا در تور دوچرخه سواری شرکت کنید، دارت یا بیلیارد بازی کنید و یا با تور پیاده روی شهر را بگردید و یا به دنبال چیزی لوکس‌تر مثل مینی گلف باشید. به هر حال همیشه چیزی وجود دارد که اجازه ندهد حوصله شما سر برود و وقتتان به بطالت بگذرد.

خدمات تجاری

این هتل دارای ۷ اتاق ملاقات به اضافه یک سالن بزرگ اجتماعات ۸۰۰ متر مربعی است که می‌تواند تا ۶۰۰ نفر را در خود جای دهد. همچنین دستگاه فکس و کپی نیز وجود دارد. اگر برای اهداف کاری سفر کرده‌اید می‌توانید از امکانات مناسب هتل استفاده کنید که با پرداخت هزینه در دسترس شما قرار می‌گیرند.

خدمات جانبی

شما دراینجا می‌توانید لباس‌ها را به لباس‌شویی و خشک‌شویی ببرید و یا برای اتو بخار به کارکنان حرفه‌ای بسپارید. همه اینها با پرداخت هزینه کمی در دسترس قرار داده شده‌اند.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

آدرس: Jozef Pilsudski Avenue, Tbilisi Sea New City, 0152 Tbilisi City, Georgia

۱۷ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران