۶ هتل جذابی که قرار است سال ۲۰۱۹ در دبی بازگشایی شوند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ هتل جذابی که قرار است سال ۲۰۱۹ در دبی بازگشایی شوند

دبی هر سال شاهد بازگشایی مکانی جدید است. فروشگاهی جدید، مرکز خریدی جدید، رستورانی نوظهور و خیلی مراکز دیگر. اما هتل‌ها از مهم‌ترین ارکان دبی محسوب می‌شوند و هر سال تعداد زیادی به لیست بلند‌بالای این شهر اضافه می‌گردد. مخصوصا هتل‌های لوکس که در دبی کم هم نیستند. در سال ۲۰۱۹ چندین هتل جدید در صف بازگشایی قرار گرفته‌اند و در میان آن‌ها سایت تایم‌اوت دبی، ۶ مورد از مهم‌ترین‌ هتل‌های هیجان‌انگیز را لیست کرده است. در این مقاله ما نگاهی گذرا می‌اندازیم به این ۶ هتل که در سال جاری میلادی ، افتتاح خواهند شد تا اگر مسافر تور دبی در سال نو میلادی هستید حتما سری به آنها بزنید.

 


۱- FIVE Dubai Jumeirah Village


دومین شعبه از هتل لاکچری فایو (پنج) به زودی در دبی بازگشایی خواهد شد که شامل تعداد بسیار عجیب ۲۷۱ استخر و در برجی ۸۰۰ فوتی وجود خواهد داشت! بله، ۲۷۱ استخر که به صورت اختصاصی برای هر کدام از آپارتمان‌های بسیار لوکس آن در نظر گرفته شده است. جدا از آن‌ها چند استخر اختصاصی بزرگ که یکی از آن‌ها بدون لبه و بر روی سقف است نیز در نظر گرفته شده است. این شعبه جدید در دهکده جمیرا ساخته می‌شود که تقریبا کار ساخت آن به اتمام رسیده. مجموعه‌ی این هتل حدودا شامل ۲۲۱ آپارتمان یک و دو اتاقه، ۳۳ آپرتمان چهار اتاقه و چند آپارتمان خاص می‌شود.

 

معرفی عجیب‌ترین و گرانقیمت‌ترین ساختمان‌های دبی

 

 

FIVE Dubai Jumeirah

 


۲- Hilton The Palm


شعبه دیگری از هتل‌های هیلتون این بار در سمت شرقی جزیره نخل بازگشایی می‌شود. این هتل لاکچری قرار است ۶۰۸ اتاق و چندین سوییت خاص داشته باشد تا بتواند حجم بالایی از گردشگران را در خود میزبانی کند. نکته جالب دارا بودن ۷ رستوران به شکل‌های مختلف و برای انواع غذاهای بین‌المللی است که باعث شده هیلتون جدید از همین حالا نه تنها رقیبی جدی برای هتل‌های ۵ ستاره دیگر باشد، بلکه برای رستوران‌های جزیره نخل نیز عرض اندام کند.

 

 

Hilton The Palm

 


۳- Mandarin Oriental


هتل‌ بسیار زیبای ماندریان اورینتال، یکی دیگر از هتل‌های جذابی است که قرار بر این شده تا در همان اوایل سال ۲۰۱۹ افتتاح شود. این هتل که در عکس‌هایش مشخص شده برای طراحی داخلی آن هنر والایی به کار رفته است، دارای ۶ رستوران کافه و مرکز نوشیدنی خواهد و در میان همه‌ی آن‌ها، ژوزه آویلز رستورانی بسیار مهم در آن بازگشایی می‌کند که از همین حالا بسیاری منتظرند ببینند غذاها به چه ترتیب خواهد بود. این سرآپشز بسیار معروف در پرتغال رستورانی دارد که توانسته دو ستاره میشلن را از آن خود کند. این هتل جدا از امکانات فوق‌العاده و اتاق‌های لوکسش، دارای اسپا و تجهیزات ورزشی بسیار عالی و البته حمام‌های خاص لوکس به سبک حمام‌های قدیمی در خود اتاق‌ها خواهد بود.

 

۸ بنای باشکوه دبی که شهرت جهانی دارند و باید از آنها بازدید کنید

 

 

Mandarin Oriental

 


۴- Studio One Hotel


در مورد خود این هتل هنوز اطلاعات کاملی درج نشده اما Studio One Hotel بخشی از "شهر استودیو" در دهکده ایرلندی‌ها خواهد بود. جایی که به سرعت تکمیل شده و این هتل فاز آخر آن است که قرار است با همان شکل و شمایل افتتاح شود. این مرکز پر جنب و جوش و پر سرو صدا جایی عالی برای اقامت جوان‌ها و زوج‌هاست و به همین رو خیلی‌ها منتظرند تا ببینند نتیجه کار به چه ترتیب خواهد بود.

 

 

Studio One Hotel

 


۵- Taj Exotica Resort & Spa


دومین شعبه از هتل‌های تاج نیز در جمیرا بازگشایی خواهد شد. البته بعد از آن احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ شاهد سومین شعبه نیز خواهیم بود. این هتل بسیار بزرگ و لوکس ۳۲۵ اتاق خواهد داشت که نمای پنجره‌هایش بخش شرقی جزیره نخل و البته دریای زیبای خلیج فارس خواهد بود. چند رستوران و یک مرکز نوشیدنی در سقف این هتل تعبیه خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها یک رستوران ایتالیایی‌ست.

 

 

Taj Exotica Resort

 


۶- The Royal Atlantis Resort & Residences


اقامتگاه شاهانه آتلانتیس با هزینه ۵ میلیارد درهمی، احتمالا همینقدر که در اسمش می‌بینید شاهانه خواهد بود. این هتل چند بخشی نزدیک به ۸۰۰ اتاق و ۲۳۰ آپارتمان خواهد داشت تا تعداد بسار بالایی گردشگر را به صورت همزمان در خود میزبانی کند. هستون بلومینتال سرآشپز بسیار معروف بریتانیایی نیز اولین رستوران خود در دبی را در این هتل بازگشایی می‌کند. البته این هتل بعد از بازگشایی در بخش‌هایی باز هم تکمیل می‌شود تا تعداد اتاق‌هایش در نهایت طی دوره‌ای به ۱۵۳۹ اتاق برسد.

 

گران‌ترین هتل‌های دبی برای صرف یک غذهای لوکس و گران‌قیمت

 

 

The Royal Atlantis Resort

۱۷ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران