۶ فعالیت جذابی که در نمایشگاه بین المللی قایق در دبی می توانید انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ فعالیت جذابی که در نمایشگاه بین المللی قایق در دبی می توانید انجام دهید

تا ۲۷امین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی قایق در دبی دیگر چیزی باقی نمانده است، اما اگر شما هم از آن دسته کسانی باشید که با تور دبی قبلا در این نمایشگاه شرکت‌ کرده‌اید، می‌دانید که این فستیوال، تنها به قایق‌ها محدود نبوده و برنامه‌های بسیار بیشتری برایتان آماده می‌کند.
بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با آب در منطقه‌های منا، امسال برنامه‌هایی همچون پرواز بر فراز آب با بوردهای مخصوص، غواصی سطحی و حتی غواصی عمیق را در برنامه دارد و حضار نیز می‌توانند به دور از مسابقات یاد بگیرند که چطور غواصی کنند. این برنامه از سه شنبه ۷ اسفند آغاز شده و تا شنبه ۱۱ فروردین ادامه پیدا می‌کند.
بلیط بازدید از نمایشگاه برای هر نفر ۵۵ درهم خواهد بود و افراد ۱۳ تا ۱۷ ساله نیز برای حضور بلیط‌های ۲۵ درهمی تهیه می‌کنند. اگر بلیط خود را به صورت غیر حضوری، قبل از رویداد و از طریق این سایت تهیه کنید، ۱۵ درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته می‌شود. اگر فعالیت‌های جذابی که در زیر برایتان لیست می‌کنیم کافی نبود، در همین حین، در ساحل نیکی مسابقات بزرگ موج سواری نیز برگزار می‌شود که آن برنامه نیز چه برای شرکت کردن و چه دیدن، واقعا عالی است.

 


غواصی


دوست دارید که به وسیله‌ی بهترین غواص‌ها، یاد بگیرید که چطور در عمق غواصی کنید؟ در ایام برگزاری این فستیوال، شرکت "مرکز غواصی برمودا" در یک استخر عالی و عمیق، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید لباس مناسب پوشیده و با مربیان مجربی که دردنیا غواصی کرده‌اند، به دل آب بزنید. آموزش کاملی در رابطه با غواصی به مهمانان داده می‌شود و چند فعالیت تفریحی همچون فوتبال بازی کردن زیر آب نیز با آنان انجام می‌پذیرد. هر روز هم بین شرکت کنندگان مسابقه‌ای برگزار می‌شود که کدام یک می‌توانند زودتر تجهیزات را تن کنند، به آب بپرند و در زمانی مقرر به عمقی مشخص بروند. نکته آخر اینکه تمام این ماجرا کاملا رایگان بوده، اما تعداد مشخصی می‌توانند به آن وارد شوند.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه و کنفرانس جهانی پوست و لیزر و نوشت افزار دبی

 

 

  غواصی

 


مسابقات بین‌المللی واتربایک


اگر به دنبال یک فعالیت جذاب و مهیج هستید، می‌توانید به این مسابقات وارد شوید که در تمام دنیا از جمله آمریکا، انگلستان، روسیه، ژاپن و خیلی جاهای دیگر برگزار می‌شود. این مسابقات در دوم مارس و در کانال‌های آبی شهر برگزار می‌شود و بعد از طی مراحل ورودی و گرفتن امتیاز لازم می‌توانید به آن وارد شوید. اگر هم اهل مسابقه نیستید، تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

 مسابقات بین‌المللی واتربایک

 


مسابقات فلای‌برد


ورزشکاران آبی، همیشه قرار نیست درون آب باشند، گاهی بالای آب قرار می‌گیرند. این مسابقات بین قهرمانان این رشته برگزار می‌شود، اما تماشای آن بدون هیچ شکی به شما پیشنهاد می‌شود. اگر با فلای برد آشنایی ندارید باید بگوییم که در این ورزش، ورزشکار بر روی تخته‌های خاصی قرار می‌گیرد، آبی که به وسیله یک لوله‌ی انعطاف پذیر به تخته وصل شده، به وسیله دو موتور آن با شدت به پایین پمپ می‌شود و تخته به همراه مسافرش به هوا می‌روند. مسابقه هم به انجام حرکات آکروباتیک این ورزشکاران با این وسیله اختصاص دارد. برنامه‌ای جذاب که مثالش را به سختی بتوانید در جای دیگری ببینید.

 

بهترین بازی‌های آبی را کجای دبی تجربه کنیم؟

 

 

  مسابقات فلای‌برد

 


حرکات آکروباتیک


غیر از مسابقات فلای‌برد، در رشته‌هایی مرتبط با وسایل موتوری، برنامه‌های زیادی برگزار می‌شود. مسابقات اسکی روی آب، واتربایک و بسیاری رشته‌های دیگر که همگی زیبا و مهیج هستند و به صورت رایگان می‌توانید به تماشایشان بنشینید.

 

 

  حرکات آکروباتیک

 


مسابقات ماهیگیری دبی


هر ساله سه دور از این مسابقات در دبی برگزار می‌شود که دور آخر آن همیشه در این فستیوال برگزار می‌شود. شرکت کنندگانی از سراسر جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند تا حضار ببینند که کدام یک از آن‌ها سنگین‌ترین ماهی ممکن را صید می‌کند. جایزه نفر اول بسیار زیاد بوده به همین خاطر مسابقات تنگاتنگ و جذاب است و بر روی اسکوربوردهای چندگانه در ساحل به نمایش در می‌آید.

 

اگر می‌خواهید از هیجان نفستان بند بیاید، ورزش‌های آبی دبی را امتحان کنید!

 

 

  مسابقات ماهیگیری دبی

 


Dive MENA Expo


این نمایشگاه نیز از جمله بخش‌های خوب برای گردشگرانی محسوب می‌شود که خیلی اهل هیجان و کارهای ورزشی نیستند. در این مکان، اطلاعاتی از آخرین کشفیات اعماق اقیانوس‌ها و عکس‌هایی بی‌بدیل از ماجراجویی‌هایی که در دریا انجام شده به نمایش در می‌آید. در کنار آن، همیشه تجهیزات روز غواصی و دریانوردی نیز جزو مهمی از نمایشگاه به حساب می‌آید که دیدن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. اسامی بسیار بزرگی در این نمایگشاه حضور دارند که سطح آن را بسیار بالا می‌برد.

 

 

  Dive MENA Expo

 

۳۰ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران