۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

استانبول یکی از بهترین شهرهای دنیا برای انواع مسافرات‌های زمستانه و تابستانه است. شهری با داشتن بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها یکی از بهترین نقاط جهان برای شکم‌گردی به حساب می‌آید. شهری که با داشتن بهترین مرکزخریدها، یکی از بهترین نقاط جهان برای خرید به حساب می‌‎آید. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر به فکر یک اقامت ارزان اما مناسب هستید همراه ما باشید تا ۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Basileus hotel


اگر می‌خواهید در سفرتان به استانبول در جایی اقامت کنید که نزدیک به بازار بزرگ این شهر، ایاصوفیه و برخی دیگر از اصلی‌ترین اماکن دیدنی این شهر باشد، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌هاست. جاییکه اتاق‌های خانوادگی نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. هتلی که سرویس فرودگاهی دارد و جدای از آنکه صبحانه‌ی رایگان به مسافرانش می‌دهد هرکدام از اتاق‌هایش یخچال در خود دارند.

 

اقامتی شاهانه در هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 

 

Basileus hotel

 


۲- Angel’s home hotel


یک هتل لاکچری در نسبت با هتل‌های ۳ ستاره‌ی استانبول که جدای از وای‌فای رایگان، صبحانه و سرویس فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی در اختیار مسافرانی قرار می‌دهد که برای با هم بودن استانبول را انتخاب کرده‌اند. هتلی واقع شده در منطقه‌ی امن و ساکت استانبول. هتلی واقع شده در منطقه‌ی تاریخی سلطان احمد استانبول. نکته‌ی مهم در انتخاب این هتل برای اقامت که باید آن را بدانید آن است که این هتل اتاق‌هایی مخصوص افراد سیگاری ندارد. بنابراین اگر خیلی اهل سیگار کشیدن هستید شاید انتخاب این هتل چندان برای شما مناسب نباشد.

 

 

Angels home hotel

 


۳- Esans hotel


هتلی قرن نوزدهمی با یک دکور عالی که در نزدیکی مسجد کبود استانبول قرار دارد. به گونه‌ای که از پنجره‌های این هتل می‌توانید بناهای تاریخی استانبول را تماشا کنید. هتلی که با بهترین امکانات از جمله وای‌فای رایگان، سرویس فرودگاهی، خشکشویی، اتاق‌های خانوادگی، مینی‌بار، صبحانه‌ی رایگان، اتاق‌های مبله‌ی شیک و دارای تلویزیون. هتلی که یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های مسافران این شهر در سال ۲۰۱۸ بوده است.

 

 

Esans hotel

 


۴- Artefes hotel Istanbul


در منطقه‌ی تاریخی و زیبای استانبول، در جاییکه پر از شگفت‌انگیزی است هتلی واقع شده به مانند یک قصر قدیمی. قصری که امکان زیست گذشتگان را برای مسافرانش فراهم می‌کند و در طراحی فضا و دکورش تلاش کرده است شمایی از زندگی شاهان عثمانی را پدید آورد. قصری که یک باشگاه ورزشی عالی به همراه یک مرکز ماساژ درجه یک دارد. قصری که اتاق‌های خانوادگی در اختیار کسانیکه به صورت خانوادگی به استانبول سفر کرده‌اند می‌گذارد.

 

اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

 

 

Artefes hotel Istanbul

 


۵- Orient express hotel


یک هتل آپارتمانی شیک و تمیز که بهترین اقامت‌ها را برای مسافرانش فراهم می‌آورد. جاییکه به دور از شلوغی‌ها و هیاهوها، به دور از رفت و آمدهای پر صدای گردشگرانه، یک امنیت خاطر و آسایش را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. جایی با اتاق‌های بسیار تمیز و پنجره‌هایی که نورگیر شهرند.

 

 

Orient express hotel

 


۶- World heritage hotel Istanbul


یک هتل شیک، تمیز و عالی برای آنهایی که اولین بار است به استانبول سفر می‌کنند و نمی‌خواهند بخش عظیمی از زمان خود را صرف دغدغه‌های مربوط به محل اقامتشان کنند. هتلی جالب توجه برای آنهایی که برای روزهای عاشقانه عمرشان استانبول را انتخاب کرده‌اند. هتلی اتاق‌های خانوادگی دارد و در کنار آن نیز اتاق‌هایی مخصوص افرادی که سیگار می‌کشند. این هتل به صورت 24 ساعته از مهمانانش پذیرش انجام می‌دهد.

 

 

World heritage hotel

 


۷- Tashkonak hotel


سی و سه اتاق در آپارتمانی شیک دور یکدیگر جمع شده‌اند تا یکی از باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌های استانبول را شکل دهند. جاییکه با مبلمان و تختخواب‌های چوبی‌اش فضایی خاص برای اتاق‌هایش طراحی کرده است و به سبب همین فضای خاص می‌تواند سالانه مسافران زیادی را به خودش بکشاند. هتلی که هرکدام از اتاق‌هایش امکانات مربوط به یک خانه از جمله تلویزیون، یخچال و مبلمان را دارند.

 

 

Tashkonak hotel

 


۸- Oba hotel


یک هتل شیک، عالی و پر امکانات مخصوصا برای کسانیکه معلولیت دارند. هتلی که اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و از آنها با بهترین صبحانه‌های ترکی پذیرایی می‌کند. هتلی که دکور ساده‌ای دارد و همین سادگی باعث شده است گرم و صمیمی باشد.

 

برای تجربه سفری لاکچری به استانبول در این ۶ هتل جذاب و لوکس اقامت کنید

 

 

Oba hotel

 


۹- Ilkay hotel


ایلکای یک هتل درجه یک برای کسانی است که چند نفری و دوستانه به استانبول سفر کرده‌اند. هتلی که یک رستوران عالی در خود دارد و با بهترین غذاهای ترکی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. هتلی که اتاق‌های خانوادگی دارد و نیز امکاناتی مخصوص افرادی که دارای معلولیت هستند.

 

 

Ilkay hotel

 


۱۰- Hampton by Hilton


یک هتل عالی برای آنهایی که می‌خواهند با بهترین امکانات ارزان‌ترین اقامت‌ها را داشته باشند. هتلی که اتاق‌های خانوادگی دارد و رستورانش یکی از بهترین رستوران‌های استانبول به حساب می‌آید. هتلی که امکانات ویژه‌ای مخصوص افراد معلول نیز در نظر گرفته است.

 

 

Hampton by Hilton

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران