هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

استانبول شهری بسیار زیبا با جاذبه‌های متنوعی است که حتی اگر روزها در این شهر بمانید در نهایت باز هم وقت کم می‌آورید تا همه جای آن را بگردید. در این شهر ماجرایی و هزار افسانه طیف وسیعی از کارها وجود دارد که برای تمامی بودجه‌ها چیزهایی در چنته خود دارد. تور استانبول می‌تواند به شدت پرهزینه و یا حساب شده و کم هزینه باشد. جایی که در آن اقامت می‌کنید بر مجموع هزینه‌های شما تاثیر مهمی دارد. ما در اینجا ارزان‌ترین هتل‌های استانبول که اقامتی خوب و مناسب تدارک می‌بینند را معرفی می‌کنیم.

 

Hotel Empress Zoe

این یکی از بهترین هتل‌های ارزان قیمت استانبول است که در ساختمانی قدیمی مربوط به سال ۱۳۸۳ واقع شده است. این هتل که در کنار گرمابه‌های قدیمی و سنتی استانبول واقع شده ابتدا مورد بازسازی قرار گرفت و بعد به هتل تبدیل شد. تمامی اتاق‌های این هتل با منسوجات سنتی، هنرهای عامیانه اسلامی و نقاشی‌های اصلی تزئین شده و زیبایی منحصر به فردی را پدید آورده است. اسم این هتل از امپرس زویی، حاکم قسطنطنیه که هزار سال پیش همراه خواهرش حکومت می‌کرد گرفته شده است. تصویر نقاشی شده او بر روی دیوارهای هتل خودنمایی می‌کنند. نکته جالب این که حالا این هتل را دو خواهر اداره می‌کنند و از این تشابه برای هویت هتل استفاده کرده‌اند.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

آدرس: No:10 Akbıyık Caddesi, İstanbul, 34122, Turkey

 

Belizia Hotel

احتمالا همه می‌دانیم که بخش اروپایی استانبول رونق بیشتری گرفته و امکانات و جاذبه‌های مدرن اغلب در بخش اروپایی و بین انبوهی از کافه‌ها و رستوران‌های دوست داشتنی واقع شده است. به همین دلیل هزینه‌ها در قسمت اروپایی بالاتر از بخش آسیایی استانبول است. پس به راحتی می‌توان نتیجه گرفت برای مسافران سفرهای ارزان و مقرون به صرفه اقامت در بخش آسیایی استانبول مناسب‌تر و عاقلانه‌تر است. هتل بلیزیا به فاصله تنها دو بلوک آن طرف‌تر از پایانه قایق‌رانی کادیکوی واقع شده که حمل و نقل را برای شما راحت می‌کند. این هتل ۷ اتاقه با حیاطی زیبا و باصفا، شومینه‌ای کلاسیک، مبلمان‌های چشمگیر و فضایی صمیمی و گرم در ساختمانی قدیمی واقع شده که پس از بازسازی‌ها به اینچنین هتل تبدیل شد.

آدرس: No.49 Beydağı Sokak, İstanbul, 34716, Turkey

 

Royal Tophane

بندرگاه کاراکوی جذاب‌ترین بخش منطقه بی‌اغلو در شمال شاخ طلایی استانبول محسوب می‌شود. . این قسمت از شهر با کوچه‌های شیب‌دار، بوتیک‌های مد روز، کافی شاپ‌های جذاب، کارگاه‌های منطقه گالاتا و همچنین رستوران‌های آخر شبی پر شده است.  رویال توپخانه یکی از گزینه‌های تقریبا جدید در Mumhane Caddesi است که ساختمان آن  در اصل تاریخی بوده که مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای ۲۳ اتاق بوده و با دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی تزئین شده است. در واقع دکوراسیون گرم و صمیمی هتل آنقدر دلنشین است که وقتی وارد اتاق‌ها می‌شوید اصلا حس نمی‌کنید که در اتاقی قدیمی هستید. دیوارهای گل‌دار، تخت و مبل‌های امروزی و دکوراسیون جذاب در همان نگاه اول راحتی و آرامش را به شما منتقل می‌کند.

 

معرفی هتل‌های نزدیک به فرودگاه استانبول

آدرس: No:55 Mumhane Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

 

The Westist Hotel and Spa

این هتل جذاب که در محله‌ای پرتردد اما باستانی و قدیمی قرار گرفته دارای فضاهای مختلفی است که کاملا شما را به چالش می‌کشاند. داخل هتل دارای دکوراسیونی کاملا مینیمالیستی است، در حالی که فضای بیرونی باز آن سرسبز و صمیمی و بسیار زیباست. محیط‌های عمومی با صندلی تخم مرغی، لوسترهای دایره‌ای براق، و مبلمان رنگارنگ جوی شاد و پویا دارد. نکته مهم اینکه در این هتل اسپا هم ارائه داده شده که برای هتل‌های این رده رایج نیست. بنابراین با حداقل هزینه بهترین امکانات را خواهید داشت.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول

آدرس: No:14 Balyoz Sokak, İstanbul, 34430, Turkey

 

Ottoman’s Life Hotel Deluxe

این هتل شیک و جذاب که در نزدیکی بازار بزرگ استانبول قرار گرفته از آن جاهایی است که بهترین امکانات را با حداقل هزینه‌ها در دسترس مهمانان خود قرار داده است. این هتل که با اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر همچون سلطان احمد، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و موارد دیگر تنها به اندازه ۱۰ دقیقه ترموا سواری فاصله دارد، از بهترین جاهایی است که هم در هزینه‌ها صرفه جویی کرده‌اید و هم اقامتی شایسته را تجربه خواهید کرد. شاید باورتان نشود اما با ۱۹۲ اتاق و سوییت لوکس این هتل مبلغی که می‌پردازید واقعا منصفانه و مناسب است. به علاوه این هتل دارای بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی در شبیه جزیره است که شامل امکانات گسترده‌ای همچون حمام ترکی، سرویس ماساژ، اسپا، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده، سالن پیلاتس و زمین بوکس می‌شود.

آدرس: 16, No: 8 Molla Gürani Caddesi, İstanbul, 34093, Turkey

۲۶ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران

مسافر

اسیایی إستانبول گرانتر از قسمت اروپایی است!!!!!جهت اطلاع و اصلاح جمله