۸ شرکت استارت آپی استانبول که از محصولات آنها می‌توانید استفاده کنید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۸ شرکت استارت آپی استانبول که از محصولات آنها می‌توانید استفاده کنید

با وجود ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی که همواره در ترکیه وجود داشته است، تکنولوژی و صنعت راه خود را پیش برده‌اند و هر روز رشد کرده‌اند. یکی از نمودهای رشد این کشور در سال‌های اخیر افزایش تعداد استارت آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی بوده است. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال استفاده‌ی بهینه از تکنولوژی هستید و می‌خواهید با شرکت‌های استارت آپی این شهر آشنا بشوید. همراه ما باشید تا خدمات و محصولات کاربردی ۸ شرکت استارت آپی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- بی‌تاکسی


بی‌تاکسی یک اپلیکیشن کاربردی برای گرفتن تاکسی در سرتاسر شهر استانبول است. این شرکت را ناظم سالور در استانبول راه‌اندازی کرده است و غیر از بی‌تاکسی استارت آپ‌های دیگری مانند عابر در این شهر برای تاکسی گرفتن وجود دارند اما بی‌تاکسی در ارائه‌ی خدمات، شهرت و حتی قدمت در رتبه‌ی نخست قرار دارد. ناظم به تازگی اپلیکیشن جدیدی نیز در استانبول راه‌ انداخته است که مطابق با آن کاربر می‌تواند با ارائه‌ی پرهیزهای غذایی خود به اپلیکیشن، غذاهایی که می‌تواند سفارش دهد را بیابد و بعد دستور سفارش را صادر کند.

 

راهنمای گردشگری یک روزه بی نظیر در استانبول

 

 

 بی‌تاکسی

 


۲- Ininal


در کشوری که نیمی از جمعیت آن حساب بانکی دارند اینینال یک استارت آپ کاربردی است. چرا که با ارائه‌ی کارت‌های عابربانکی به متقاضیان، فرآیندهای کسب و کار و گردش پول را ساده و سریع می‌کند.

 

 

Ininal 

 


۳- Dugun


یک اپلیکیشن کاربردی برای آنهایی که قصد برگزاری مراسم عروسی و یا نامزدی‌شان را در استانبول دارند. این شرکت امکاناتی را فراهم آورده است که طی آن تشریفات مختلف برای برپایی عروسی از صفر تا صد به مشتریانش ارائه می‌کند و پیش روی آنها متناسب با هزینه‌ای که می‌خواهند انجام بدهند گزینه‌های مختلف و عالی می‌گذارد.

 

زیباترین شهرهای ترکیه مناسب برای عکس‌های متفاوت عروسی

 

 

 Dugun

 


۴- Parasut


یک استارت آپ کارآمد در زمینه‌ی مدیریت کسب و کارهای کوچک. یک پلت‌فرم که در حدود ۱۲ هزار نفر کاربر دارد و در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است. این استارت آپ شاید اگر تنها برای گردشگری به استانبول رفته باشید کارآمد نباشد اما اگر قصد راه اندازی تجارت و کسب و کار در این شهر داشته باشید می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

 

 

 Parasut

 


۵- Insider


یک استارت آپ موفق در زمینه‌ی کسب و کارهای اینترنتی که به کاربران خود مشاوره می‌دهد و با طراحی الگوریتم‌های مختلف آنها را در سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ راهنمایی می‌کند. این استارت آپ امروزه جدای از استانبول در شهرهای بزرگی همچون مسکو، لندن، کوآلالامپور و دبی هم شعبه دارد.

 

 

 Insider

 


۶- Modanisa


یک استارت آپ موفق در زمینه‌ی مد لباس‌های اسلامی. استارت آپی که شهرت و کاربری‌اش از استانبول و کشور ترکیه بیرون رفته است و امروزه در بیشتر کشورهای اسلامی کاربرد دارد. سایت این استارت آپ به طور میانگین در ماه بیش از شش میلیون بازدیدکننده دارد و تاکنون از ۷۵ کشور مختلف خریدار داشته است.

 

۵ بوتیک ویژه در استانبول با خاص‌ترین لباس‌های مد روز

 

 

 Modanisa

 


۷- Onedio


یک فضا برای اشتراک ویدیو در فضای وب که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است. شرکتی که ۱۰۰ میلیون نمایش ویدیو به صورت ماهانه دارد و کم کم دارد شهرتش از مرزهای کشور ترکیه بیرون می‌رود. یکی از استارت آپ‌های موفق ترکیه که می‌خواهد با تورنت و یوتیوب رقابت کند.

 

 

 Onedio

 


۸- Yemeksepi


یک اپلیکیشن کاربردی برای همه‌ی گردشگران و شهروندان استانبول. اپلیکیشنی که به شما بهترین رستوارن‌ها و غذاهای ترکی را معرفی می‌کند و امکان سفارش آنلاین را نیز برایتان فراهم می‌آورد. استانبول شهر کباب‌ها و بهترین غذاهاست. بنابراین بدون شک برای آنها که به غذا اهمیت می‌دهند و خوراک برایشان مهم است این اپلیکیشن بسیار کاربردی است. از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن آن است که ایونت‌های تخفیف رستوران‌ها را نیز اعلام می‌کند. در سفرتان به استانبول به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را روی تلفن همراهتان نصب کنید و از خدمات این شرکت استارت آپی بهره ببرید.

 

۶ اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای گشت‌وگذاری مفرح در استانبول

 

 

 Yemeksepi

۰۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران