تفریحاتی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تفریحاتی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول تجربه کنید

همانطور که همیشه در مقاله‌هایمان گفته‌ایم، مراکز خرید استانبول تنها جایی برای خرید نیستند و فرصت‌های مختلف تفریحی را نیز پیش پای گردشگران تور استانبول می‌گذارند. بسیاری از آن‌ها مجموعه‌های سینمایی دارند، بعضی پارک‌های بازی و بعضی نیز تنها بخش‌های کوچکی برای وقت گذرانی.

ما امروز به سراغ این مراکز خرید رفته‌ایم، اما حرفی از خرید نمی‌زنیم و تنها بخش‌های تفریحی آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مرکز خرید استانبول

تمامی مراکز خرید مثل آن چه که در دبی یا بانکوک می‌بینید، دارای پارک‌های بازی و تجهیزات تفریحی بسیار نیستند، اما در این بین مرکز خرید استانبول با بهترین امکانات ممکن تفریحی به سراغ کسانی می‌روند که این مکان را برای خرید انتخاب کرده‌اند. مهم‌ترین بخش آن نیز موی پارک است که بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده در ترکیه محسوب شده و بازی‌های متنوع و عالی دارد. این تم پارک با داشتن بازی‌های هیجان انگیز برای بزرگ‌سالان، سواری‌های متنوع خانوادگی و بازی‌هایی برای کودکان، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در هر فصلی از سال، به یک تم پارک عالی در استانبول بروند.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

اما این پایان ماجرا نیست و چیزهای خیلی بیشتری هستند که می‌توانید در مرکز خرید استانبول به سراغشان بروید. پارک ترامبولین فلای زون یکی از این بخش‌هاست که بزرگ‌ترین پارک ترامپولین ترکیه محسوب می‌شود و بازی‌های آن تمامی ندارد. سالن بولینگ بزرگ، پارک بازی مخصوص کودکان و خردسالان و حتی یک مرکز آموزش و نمایش رقص نیز در این مکان وجود دارد. مجموعه‌ی سینمایی مدرن Cinetech و یک سالن تئاتر نیز در مجموعه‌ی مرکز خرید استانبول ساخته شده تا بهترین‌ها در کنار هم گرد آیند.

مرکز خرید زورلو سنتر

در میان مراکز خرید استانبول، زورلو سنتر بهترین مجموعه سینمایی را دارد. این مکان پارک بازی یا محیط‌های تفریحی دیگر نداشته، اما مجموعه سینمایی Cinemaximum یکی از بهترین‌ها را در این مکان برای عاشقان فیلم‌های سینمایی ساخته است. در کل ۸ سالن سینما در این محل وجود دارد که هر کدام از تکنولوژی متفاوتی برخوردار هستند و باعث می‌شوند شما در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول تفریح کنید.

 

۵ خیابان‌ استانبول برای اقامت گردشگران

سالن‌های سه بعدی و دو بعدی هر دو از بهترین امکانات روز دنیا برخوردار بوده و فیلم‌ها با زبان اصلی و به صورت زیرنویس پخش می‌شوند. جدا از پخش فیلم‌های روز دنیا، یکی از سالن‌ها به پخش فیلم‌های ترکی می‌پردازد که در ایران کم‌طرفدار نیستند و یک سالن نیز به صورت VIP بوده و صندلی‌های بزرگ و امکانات متفاوتی دارد.

مرکز خرید آکوا فلوریا

این مرکز خرید در جایی زیبا واقع شده که باعث می‌شود به خودی خود یک مرکز تفریحی باشد. در کنار ساحل سنگچین‌ها، رستوران و سکوهایی برای نشستن وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از فضای ایده‌آل آن منطقه لذت ببرید. اما چند بخش تفریحی دیگر در مرکز خرید آکوا فلوریا وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها آکواریوم این مجموعه است. یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا که مجموعه‌ای بسیار جذاب از انواع آبزیان را در فضایی زیبا و دلنشین گرد هم آورده‌اند. این مکان جایگاهی عالی برای کودکان نیز دارد و در کنار تماشای ماهی‌ها و کوسه‌ها و دیگر آبزیان، اطلاعات جالبی نیز در مورد شیوه‌ی زندگی آن‌ها به شما داده می‌شود.

 

معرفی مرکز خرید آستوریا استانبول

در بخشی دیگر، یک مجموعه‌ی سینمایی بسیار خوب نیز برای مرکز خرید آکوا فلوریا در نظر گرفته شده که شامل چندین سالن مختلف می‌شود و آن را نیز شرکت معروف Cinemaximum ساخته است. در کنار بخش‌های فرهنگی و گالری‌هایی که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید، چندین برنامه نیز در طول سال در آکوا فلوریا برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد.

مرکز خرید ویاپورت

ویاپورت یکی دیگر از آن مراکز خریدی در استانبول است که مجموعه‌های تفریحی آن خود می‌تواند دلیلی برای رفتن با تور ترکیه به آن‌جا باشد. قبل از هر چیز در بیرون از مرکز خرید یک آبنمای زیبا و رستوران‌هایی است که در کنارش واقع شده و یک فضای سبز عالی با جایگاه‌هایی برای عکاسی که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. این مکان دارای یک پارک بازی سرپوشیده و کلاب اختصاصی است که در آن برنامه‌های مختلف موسیقیایی برگزار می‌شود.

 

معرفی رستوران مشهور نصرت در استانبول

در کنار این لیست باید یک سالن بزرگ بولینگ و بازی‌های رو میزی و همچنین مجموعه‌ی سینمایی را نیز اضافه کرد که همه‌ی این‌ها از استانداردهای بالایی برخوردار هستند.

 

مرکز خرید واترگاردن (Watergarden)

البته این مکان یک مرکز خرید صرف نیست و به همین خاطر در آخر لیست ما آورده شده است. این مکان دارای بخش تفریحی کامل و عالی بوده و شامل تم پارک کارتون نتورک است که در طبقه دوم واقع شده و بازی‌های بسیار زیادی با تم انیمیشن‌های کارتون نتورک دارد. در کنار این‌ها یک پارک بازی‌های هیجان انگیز و یک پارک بازی مخصوص کودکان و خردسالان نیز در مجموعه واقع شده است.

اما به سراغ بخش‌های دیگر تفریحی واترگاردن برویم و اول درباره تاب بزرگ این مرکز بگوییم که خیلی در استانبول طرفدار دارد و شما بالای کل مجموعه تاب می‌خورید. سالن تئاتر و برنامه‌های زنده موسیقی دورو آتاشهیر و سالن بولینگ نیز از دیگر بخش‌های واترگاردن هستند. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم شب‌ها زیپلاین را نیز در این مجموعه امتحان کنید تا از بالای آبنما و رقص نوری که دارد، به پرواز در بیایید.

 

خاص‌ترین فروشگاه‌های استانبول

۲۶ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران