بهترین حیات وحش و کلبه‌های جنگلی در هند

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین حیات وحش و کلبه‌های جنگلی در هند

تجاربی که در سفر به هند می‌توان کسب کرد تقریبا انتها ندارد. یکی از جاذبه‌های کاوش در حیات وحش هند، کلبه‌های جنگلی و ییلاقی‌ است که دری تازه از بودن در طبیعت را به شما ارائه می‌دهند. البته بیشتر آن‌ها به بخش گردشگری و حفاظت مربوط می‌شوند. بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تور هند و رفتن به یک سافاری فوق‌العاده هستید انتخاب اقامتگاه بسیار مهم است زیرا تاثیر مستقیم بر طبیعت‌گردی و حمل و نقل شما دارد. کلبه‌های ییلاقی برجسته از لحاظ شرایط محلی، خدمات و فعالیت‌ها قابل توجه بوده و به شما سفری بی‌نظیر ارائه می‌دهند.

 

راجستان، منطقه پالی، Jawai Leopard Camp

اقامتگاه Jawai Leopard Camp یکی از نقاط برجسته‌ایست که به شما تجربه نهایی کاوش در بیابان‌های درخشان راجستان، جایی که در آن پلنگ‌های هندی پرسه می‌زنند، می‌دهد. این اقامتگاه فوق‌العاده جنگلی توسط تپه‌های آراوالی، ما بین راه جدهپور و اودیپور محاصره شده است. اما چیزی که این منطقه را خاص‌تر می‌کند اینست که این منطقه جزو پارک ملی نبوده هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. به طور کلی در این منطقه ۹ چادر لوکس و کم‌نظیر در حیات وحش وجود دارد که نامیدن چادر اصلا دلیل بر قضاوت آن‌ها نمی‌شود. اگر می‌خواهید حسابی خودتان را در مجموعه‌ای بی‌نظیر ببینید حتما در سوییت‌های لوکس رویال همراه با استخر خصوصی اقامت کنید. پلنگ‌ها تنها حیوانات محشی این بیابان نبوده و بیش از ۱۷۰ گونه پرنده و تمساح هم در منطقه زندگی دارند. شما می‌توانید با جیپ‌های سافاری، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی به تماشای زیبایی‌های منطقه بروید.

 

معرفی برترین و زیباترین پارک‌های ملی هند

 

 

Jawai Leopard Camp

 

 

آدرس: Bheeramballi Village & Post, H.D. Kote Taluk, Mysore Dist., Kabini, Karnataka 571116, India

 

 

کارناتاکا، کابینی، Evolve Back

Evolve Back که سابقا برنده جایزه Orange County شده بود در حاشیه پارک ملی ناگاهول واقع شده و توسط رودخانه کابینی محاصره شده است. فلسفه این اقامتگاه بسیار ساده است، شما می‌توانید تلفیقی از طبیعت و فرهنگ را در تعطیلاتی عالی تجربه کرده و بین حیات وحش واقعی کاوش کنید. شما می‌توانید به عنوان میهمان در یکی از ۳۷ کلبه الهام گرفته از روستاهای قبیله‌ای اقامت کنید. البته شاید از بیرون نگاه کنید چیز باب دندانی به چشم نیایند اما اطمینان داشته باشید اوضاع در داخل با استخرهای خصوصی یا جکوزی رو باز زمین تا آسمان فرق می‌کند. از امکانات این اقامتگاه جذاب می‌توان به سالن مطالعه، مرکز یوگای آیورودا، استخر شنای خانواده و دو رستوران دوست داشتنی با غذاهای لذیذ اشاره نمود. به علاوه اگر تمایل داشتید می‌توانید در کنار رودخانه و در کروزی روشن با شمع هم غذا بخورید. فعالیت‌های ارائه شده نیز شامل کروز قایق و جیپ در پارک ملی، و قایق سنتی coracle در رودخانه کابینی، گردش‌های روزانه و شبانه، و در آخر رقص قبیله‌ای کوروبا به دور آتش می‌شود.

 

 

Evolve Back

 

 

آدرس: Bheeramballi Village & Post, H.D. Kote Taluk, Mysore Dist., Kabini, Karnataka 571116, India

تلفن: +91 97312 26956

 

 

کرالا، تکادی، روستای ادویه Spice Village

املاک طبیعت‌دوست CGH Earth، به صورت روستایی سنتی و قبیله‌ای  تجلی پیدا کرده است. سوییت‌های کلبه‌ای این اقامتگاه در طول ۱۴ هکتار زمین مملو از درختان ادویه نزدیک پارکی ملی پریار گسترده شده‌اند. طبیعت اطراف شما در این اقامتگاه فوق‌العاده چشمگیر بوده و فعالیت‌هایی شامل دور سافاری ، قایق‌رانی در پارک جنگلی، پیاده‌روی جنگلی، تماشای پرندگان، بازدید از روستاهای محلی قبیله‌ای و کلاس‌های آشپزی می‌شود. به علاوه این ملک دارای یک مرکز درمان آیورودا و استخر شنا در فضای باز هم هست.

 

بهترین مقاصد هند برای سفر ماه عسل کدام‌ها هستند؟

 

 

Spice Village

 

 

آدرس: Thekkady-Kumily Road Thekkady, Thekkady, Idukki, Kerala 685509, India

تلفن: +91 4869 222 314

 

 

مادیا پرادش، کنها

این اقامتگاه در که سال ۲۰۱۶ نامزد دریافت جایزه توریسم حیات وحش TOFTigers بوده نمایشی منحصر به فرد از فرهنگ و هنر قبیله‌ای ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های به شدت منحصر به فرد این اقامتگاه موزه هنر و روزمرگی شخصی‌اش است. سینگیناوا در مساحت ۱۱۰ هکتاری گسترده شده و اقدامات امنیتی متنوعی را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این اقامتگاه آنست که شما می‌توانید علاوه بر سافاری‌های جنگلی، با قبایل محلی ارتباط برقرار کرده و چیزهایی از زندگی آنان یاد بگیرید.

 

 

 کلبه‌های جنگلی سینگیناوا

 

 

آدرس: Kohka, Tehsil Baihar, Kanha National Park, Madhya Pradesh 481111, India

تلفن: +91 124 490 8610

 

 

گوجارات، پارک ملی ولاوادار، The Blackbuck Lodge

اقامتگاه The Blackbuck Lodge موقعیتی فوق‌العاده دنج در کنار پارک ملی‌ای به همین نام در نزدیکی خلیج کامبای در ساحل غربی گوجارات دارد. این منطقه سابقا شکارگاه و علفزار خصوصی ماهاراجا از بهاوناگار بود. اما در حال حاضر به منطقه محافظت شده غزال‌های هندی بدل شده است. The Blackbuck Lodge 14 ولای لوکس خود را در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار گسترانده است.

 

بازدید از باغ وحش‌های هند برای علاقه‌مندان به حیوانات

 

 

The Blackbuck Lodge

 

 

آدرس: Velavadar National Park, Bhavnagar,Bhal, Saurashtra, Gujarat 364313, India

تلفن: +91 90999 12375

۰۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران