۷ هتل لوکس اندونزی که با قیمت زیر ۱۰۰ دلار می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۷ هتل لوکس اندونزی که با قیمت زیر ۱۰۰ دلار می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید

از بالی تا باتام و جاکارتا، اندونزی نقاط دیدنی بسیاری دارد. از شهرهای ساحلی تا پایتخت مدرن و فوق‌العاده این کشور، هر ساله میزبان میلیون‌ها میلیون گردشگر است سرمایه‌ای عظیم برای آن‌ها در بر خواهد داشت. البته در شهرهایی همچون جاکاتا نمی‌توانید ویلاهای لوکسی پیدا کنید که زیر ۱۰۰ دلار قیمت داشته باشند، اما در جاهایی مثل بالی که تعداد بسیار زیادی از انواع هتل‌ها را در خود دارد، پیدا کردن جایی لوکس با این قیمت ممکن است و ما قصد داریم تعدادی از آ‌ن‌ها را به شما معرفی کنیم تا در سفر با تور بالی بتوانید در آنها اقامت کنید.

 


۱- Puri Sebatu در بالی


این اقامتگاه‌ دارای دو شکل ویلا در دره‌ای سرسبز است که هر کدامشان بسیار زیبا، لوکس و با امکاناتی فوق‌العاده ساخته شده‌اند. هر کدام از ویلاها دارای یک استخر بدون لبه، اتاق‌های بسیار زیبا با دکوربندی چوبی به سبک خاص محلی هستند و در اطراف آن‌ها باغات زیبایی است که زمان اقامت شما را در این مکان لذت بخش و خاطره‌انگیز می‌کند.
برای هر ویلا حتی یک وان حمام داخلی و یک وان حمام بیرونی در نظر گرفته شده و برای صبح‌ها نیز یک کلاس یوگای عمومی به صورت رایگان در باغ مجموعه برگزار می‌شود. این ویلاها با منطقه‌ای درختی زیبا، رودخانه و چند مزرعه برنج بسیار جذاب محصور شده‌اند.

 

بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

 

 

Puri Sebatu

 


حداقل هزینه: ۶۳ دلار
آدرس: ‌Br Apuh, Desa Sebatu, Tegallalang

 


۲- The Kryamaha در بالی


این هتل نیز یکی از مجموعه ویلاهای لوکس بالی محسوب می‌شود که به واسطه امکانات عالی، زیبایی چشم‌نواز و قیمتش بسیار معروف شده و حتما باید از چند هفته قبل‌تر برای رزو ویلا در آن اقدام کنید. این مجموعه که در نزدیکی مزارع برنج نیاناری واقع شده، در نزدیکی چند مورد از زیباترین نقاط طبیعی بالی قرار دارد.
تمامی ویلاهای این مجموعه دارای طراحی مدرن، دیوار کشی به دورش و استخر اختصاصی هستند. بالکن، اینترنت رایگان، امکانات درون حیاط، آشپزخانه و امکاناتی از این دست برای تمامی اتاق‌ها فراهم است، اما اگر بخواهید از ویلاهای بزرگ‌تر استفاده کنید، مسلما باید هزینه‌ای بیشتر از ۱۰۰ دلار پرداخت نمایید.

 

 

The Kryamaha

 


حداقل هزینه: ۸۳ دلار
آدرس: Kryamaha Nyanyi, Jalan Nyanyi, Desa Beraban

 


Nongsa Point Marina در باتام


این اقامتگاه در شمالی‌ترین نقطه این جزیره واقع شده و با محوطه بیرونی بسیار زیبا و سرسبزش و همچنین بالکن‌های اختصاصی برای هر کدام از ویلاها، برای اقامت جایی ویژه به نظر می‌رسد. استخر روباز و جکوزی Nongsa با تخته سنگ‌های مصنوعی در میان درختان نقل و گل‌های رنگارنگی که در محوطه کاشته شده‌اند، شبیه به سرزمینی جدا از کل جزیره می‌ماند.
این مجموعه هتل با امکانات عالی پذیرای مهمانانش است. از اتاق‌های لوکس و با امکانات کامل گرفته تا زمین گلف، سالن ورزشی، چند استخر متفاوت، رستوران، کافه و ...

 

Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

 

 

Nongsa Point Marina

 


حداقل هزینه: ۷۶ دلار
آدرس: Jl. Hang Lekiu, Nongsa

 


۴- Sheraton Mustika در یوگیاکارتا


احتمالا اگر این هتل در جاکارتا یا بالی بود، به هیچ وجه نمی‌توانستید با چنین قیمتی سراغش روید. Sheraton Mustika در یکی از بهترین مناطق شهر واقع شده و با سر و شکلی متفاوت اما زیبا، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود. حیاط سرسبز با دکور فوق‌العاده که چندین نقطه برای استراحت در یک بعد از ظهر دو نفره برایتان در نظر دارد.
۲۴۶ اتاق زیبا در این هتل در نظر گرفته شدهکه همگی به شدت عالی با معماری خاص و متفاوت تهیه شده‌اند و از امکانات کامل با کیفیت بی‌نهایت عالی برخوردارند. اسپای اختصاصی، چند باغ دیگر در بخش‌های مختلف مجموعه و استخر روباز از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود.

 

 

Sheraton Mustika

 


حداقل هزینه: ۷۵ دلار
آدرس: Jalan Laksda Adisucipto KM. 8.7

 


۵- D’Djabu Villas Canggu در بالی


این بوتیک هتل بسیار زیبا و لوکس در نزدیکی دو ساحل معروف باتو بولونگ و اکو قرار گرفته که از نظر موقعیت جغرافیایی آن را به جایی فوق‌العاده بدل می‌کند. اما اقامتگ‌های آن نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند، با دکو بندی و کف پوش چوبی و امکانات کامل یک بوتیک هتل بوکس.
در میان ویلاها و اقامتگاه‌ها، شما می‌توانید آن‌هایی که به سمت دریا هستند انتخاب کنید تا بتوانید پیاده پا بر شن‌ها گذاشته و به سمت دریا حرکت کنید، یا آن‌هایی را انتخاب کنید که به سمت استخر داخلی هتل هستند.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 

 

D’Djabu Villas Canggu

 


حداقل هزینه: ۵۸ دلار
آدرس: Jalan Pantai Batu Bolong

 


۶- The Grand Bali Nusa Dua در بالی


در بیرون از ویلاهای این اقامتگاه بسیار زیبا، همه چیز بسیار لاکچری و زیباست. از باغ خاص تا درختان زیبایی که به دور استخر روباز هتل قرار داده شده است. با این حال (اگر چه هتل و امکانات آن عالی‌ست) اما اتاق‌ها، حمام و غیره آنقدرها لاکچری نیستند. احتمالا همین دلیل قیمت ۷۷ دلاری آن نسبت به قیمت‌های ۳۰۰ یا ۳۵۰ دلاری ویلاهای هم رده این مکان است.
ویلاها همگی دارای استخر و کل مجموعه دارای ساحل اختصاصی، یک سالن اسپای بسیار خوب و برنامه‌های تفریحی متنوع است. در مجموع اگر از جزییات چشم‌گیر در داخل بگذریم، The Grand Bali Nusa Dua به نسبت قیمتش، یکی از بهترین‌هاست.

 

 

The Grand Bali Nusa Dua

 


حداقل هزینه: ۷۷ دلار
آدرس: ITDC Complex Nusa Dua Lot RA 6, Jl Nusa Dua Selatan No.8

 


۷- Grand Mega در بالی


چشم‌نواز، لوکس با امکاناتی عالی. Nongsa را می‌توان دقیقا در همین سه واژه خلاصه کرد. اقامتگاهی بسیار زیبا با یک استخر بدون لبه با امکانات عالی در اطرافش که اتاق‌های لاکچری مدرن آن را تکمیل می‌کند.این هتل با نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی عمده در منطقه شهری بالی، در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته تا به راحتی بتوانید در هنگام سفر به این مکان، از همه چیز لذت ببرید. یک رستوران و کافه‌ی بسیار عالی نیز در خود مجموعه در نظر گرفته شده تا همه چیز به بهترین شکل ممکن برای اقامت شما، آن هم با قیمتی استثنایی آماده باشد.

 

 

Grand Mega

 


حداقل هزینه: ۳۳ دلار
آدرس: Jl Bypass Ngurah Rai No. 234 Simpang Siur, Kuta

۲۱ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران