۸ مکان جذاب بانکوک برای انواع خریدهای کریسمسی و سال نو میلادی

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۸ مکان جذاب بانکوک برای انواع خریدهای کریسمسی و سال نو میلادی

بانکوک یکی از زیباترین و با انرژی‌ترین شهرهای شرق آسیاست که بهترین امکانات اقامتی و رفاهی تایلند را در اختیار دارد. شهری که روز و شب نمی‌شناسد و همیشه بیدار و روشن است. چه زیر نور آفتاب و چه زیر نورلامپ‌های نئونی رنگی رنگی. شهری پر شور و حال که بهترین و بزرگترین معابد تایلند را در اختیار دارد. در روزهای سال نو میلادی اگر قصد دارید با تور کریسمس تایلند به بانکوک سفر کنید. همراه ما باشید تا ۸ مکان جذاب این شهر برای انجام دادن ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین خریدها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Pratunam market


یک بازار خیابانی عالی که در روزهای سال نو میلادی هم مملو از گردشگران می‌شود و هم مملو از شهروندان بانکوک. بازاری متشکل از غرفه‌های متنوع و مختلف که با رفتن به آن می‌توانید از پوشاک گرفته تا کیف و کفش و همینطور وسایل تزئینی را خریداری کنید. بازاری که با رفتن به آن در این روزها می‌توانید اجناس مختلف را با تخفیفات ویژه خریداری کنید اما همواره باید یادتان باشد که چانه زدن را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید. چرا که فروشندگان این بازار تا جایی که تیغ‌شان ببرد سعی می‎‌کنند از شما سود بگیرند. حتی موقع سال نو که اجناس‌شان را با تخفیفات ویژه ارائه می‌کنند.

 

کریسمس در بانکوک چه حال و هوایی دارد؟

 

 

Pratunam market

 


۲- خیابان خائو سان


خائو سان در تمامی شب‌های سال زیباست. چرا که خیابان چراغ آرایی‌هاست. خیابانی که شب‌ها حیاتی نو پیدا می‌کند و مملو از گردشگران بانکوک می‌شود. در شب‌های سال نو میلادی اگر به این خیابان تشریف ببرید می‌توانید در تزئینات آن غرق شوید و بهترین عکس‌هایتان را برای اینستاگرام بیندازید اما جدای از این موضوع با رفتن به این خیابان می‌توانید سوغاتی‌های ارزان قیمت زیادی خریداری کنید. از تی‌شرت‌ها گرفته تا لوازم تزئینی ریز که همگی با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند.

 

 

خیابان خائو سان

 


۳- مرکزخرید Siam Paragon


این مرکزخرید یکی از بزرگترین مراکزخرید بانکوک به حساب می‌آید که ۱۵ سالن سینما را در خود جای داده است. مرکزخریدی که بیشتر برندهای معتبر پوشاک در آن شعبه دارند. با رفتن به این مرکزخرید در روزها و شب‌های سال نو میلادی می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ی برندهای معتبر برخوردار شوید و سوغاتی‌های درجه یک خریداری کنید. همچنین بهترین غذاهای بانکوک را نیز می‌توانید در رستوران و فود کورت این مرکزخرید با قیمت‌های ارزان سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه

 

 

مرکزخرید Siam Paragon

 


۴- Chatuchak weekend market


یکی از بزرگترین بازارهای تایلند است اینجا. جاییکه غرفه‌های بی‌اندازه‌ای دارد و در دالان‌های پر طول و درازش ساعت‌ها می‌توانید قدم بزنید و لذت ببرید. لذت ببرید از اینکه هرچه می‌خواهید بهترین و ارزان‌ترینش پیش روی شماست و به سادگی می‌توانید آن را خریداری کنید. اجناسی متشکل از کیف و کفش و لباس. زنانه و مردانه و بچه‌گانه. مجلسی و خانگی. لوازم ترئینی. انواع اسباب بازی و حتی انواع خوراکی‌ها.

 

 

Chatuchak weekend

 


۵- Central world


این مرکزخرید نیز در نزدیکی مرکزخرید سیام پاراگون قرار دارد و در شب‌های سال نو میلادی انواع جشنواره‌های تخفیف و همینطور برنامه‌های تفریحی از جمله موسیقی زنده برپاست. مرکزخریدی که با رفتن به آن می‌توانید لوکس‌ترین اجناس را خریداری کنید. مرکزخریدی مجلل که بهترین برندهای دنیا در آن شعبه دارند و جدای از روزها و شب‌های سال نو میلادی به مناسبت‌های دیگر نیز در آن انواع جشنواره‌های تخفیف برگزار می‌شود.

 

 

Central world

 


۶- OTOP Heritage Gallery


اگر اهل خریدن سوغاتی‌های خاص هستید و در سفر به بانکوک می‌خواهید اجناس ویژه و هنری خریداری کنید باید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه در آن آثار هنری هنرمندان این شهر و کشور تایلند به فروش می‌رسند و در روزهای مربوط به سال نو میلادی از آنجا که گردشگران بیشتری به این شهر سفر می‌کنند، تخفیفات ویژه برای آنها قائل می‌شود.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

OTOP Heritage

 


۷- Rod fai night market


برای کسانیکه به دنبال اجناس آنتیک هستند این بازار یکی از بهترین مکان‌هاست. جاییکه با مراجعه به آن می‌شود خاص‌ترین هرچیز را خرید. چیزهایی که این شهر را برای همیشه با نشانه‌ها نزد شما جاودان نگه می‌دارند. در شب‌های سال نو میلادی این فروشگاه جدای از آنکه تخفیفات ویژه برای مشتریانش قائل ‌شود، انواع پرفورمنس‌ها نیز در آن برگزار می‌شود تا مسافران را به خودش بکشاند. انواع پرفورمنس‌ها نظیر موسیقی‌های خیابانی.

 

 

Rod fai night market

 


۸- Pantip Plaza


اگر اهل تکنولوژی هستید و به روز بودن برایتان اهمیت دارد این مرکزخرید در شهر بانکوک یکی از بهترین‌ مکان‌هایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه بهترین دوربین‌ها، لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های تلفن همراه م تبلت‌ها را می‌توانید از آن خریداری کنید. در روزها و شب‌های سال نو میلادی فروشگاه‌های این مرکزخرید تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریانشان قائل می‌شوند.

 

 

Pantip Plaza

۲۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران