اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

استانبول به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در دنیا که حجم زیادی از گردشگران را در طول سال به خود می‌بیند، دارای هتل‌های مختلفی است که با بودجه‌های متفاوت جور در می‌آیند. اما همه قرار نیست با بودجه‌ای محدود با تور استانبول سفر کنند ، هستند بسیاری که بهترین و لوکس‌ترین‌ها را می‌خواهند. استانبول از این دست هتل‌های لوکس‌ کم ندارد که یکی از آن‌های Swissotel است که در کنار تنگه بسفر، اقامتی باشکوه و جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 


هتل Swissotel


هتل ۵ ستاره مجلل Swissotel یکی از معروف‌ترین هتل‌های لاکچری استانبول است که در طی سال‌های فعالیتش چندین جایزه مختلف در زمینه امنیت و البته اسپای اختصاصی دریافت کرده. هتلی بسیار زیبا با طراحی مدرن، استخر و کافه‌ی روی سقف و محلی که باعث شده از پنجره‌ی اتاق‌هایش نمای بسیاری زیبایی از تنگه بسفور پیش چشمان شما نقش ببندد. البته مجموعه‌ی این امکانات باعث می‌شود که Swissotel در زمره هتل‌ای گران‌قیمت شهر قرار بگیرد، با این حال اما هنوز هستند هتل‌های گران‌تری که شاید بهتر از Swissotel نیز نباشند.

 

۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز

 

 

  هتل Swissotel

 


هتل Swissotel در کجای استانبول قرار گرفته است


همانطور که گفتیم، Swissotelدر کنار تنگه بسفر و در منطقه بشیکتاش قرار گرفته است و به این ترتیب آن را باید در یکی از بهترین نقاط استانبول لحاظ کرد. با این حال باید در نظر داشته باشید که این هتل در نزدیکی مراکز خرید لوکس همچون مرکز خرید سیتی نیسانتاسی و رستوران‌های گران‌قیمت شهر نیز قرار گرفته است.


آدرس: Vişnezade Mahallesi, Acısu Sokaği No:19, 34357 Beşiktaş

 


اتاق‌های هتل لوکس Swissotel


طراحی کلی بنا و ساختار اتاق‌ها را طراح معروف کوان چو به عهده داشته و سعی داشته در تار و پود هتل طراحی سوییسی و البته فرهنگ ترکی کاملا به چشم بیاید. همین را می‌توان در اتاق‌های Swissotel به خوبی مشاهده کرد که جدا از امکانات کامل و بی‌نقص، با پنجره‌های بزرگ که بخش زیادی از دیوار را شامل می‌شوند، نمایی زیبا از بسفر را به شما نمایش می‌دهد. اتاق‌ها تماما شامل اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای، حمام‌های لوکس مرمرین، قهوه و چای ساز و امکاناتی نظیر این‌ها می‌شوند.
البته جدا از اتاق‌های رو به دریا، اتاق‌هایی با منظره باغ نیز در هتل در نظر گرفته شده که تعدادشان کم‌تر از اتاق‌های مدل دیگر است. یکی دیگر از تفاوت‌های مدل‌های مختلف اتاق‌ها، وجود یا نبود تراس اختصاصی‌ست که مسلما آن‌ها که از این مزیت بهره می‌برند گران‌تر هستند. سوییت‌های سه تا پنج نفره با دو اتاق خواب و پذیرایی بزرگ نیز از جمله دیگر امکانات هتل است که البته قیمت‌هایی از ۶۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار دارند.

 

 

هتل لوکس Swissotel

 


اسپا و استخر


ابتدا باید در مورد اسپای اختصاصی هتل گفت که همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی بسیار زیبایی دارد و امکانات کاملی در اختیار مهمانانش می‌گذارد و برای کسانی که نیاز به اتاق‌های اختصاصی داشته باشند نیز چند اتاق در نظر گرفته است. امکانات ماساژ نیز در این اسپا وجود دارد که از آن نیز می‌توانید استفاده کنید.دو استخر در Swissotel وجود دارد، یکی در حیاط به صورت رو باز و یکی هم در بالاترین طبقه که به صورت سر پوشیده است اما دور تا دور آن شیشه‌ای در نظر گرفته شده تا بتوانید منظره تنگه را از داخل استخر تماشا کنید. استخر بیرونی بسیار بزرگ است اما استخر سرپوشیده کوچک‌تر از حد انتشار ساخته شده.

 

۴ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی استانبول؛ شهر زیبایی‌های تمام نشدنی

 

 

هتل لوکس Swissotel 

 


رستوران‌ و کافه


درون محیط هتل یک رستوران بسیار خوب و یک کافه‌ی عالی وجود دارد که غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌کنند. در کنار این‌ها کافه‌ی روی سقف با دکور زیبای چوبی و نمای عالیه آن منطقه را نیز باید در نظر بگیرید که خود می‌تواند ساعات زیادی از سفر شما به استانبول را به خود اختصاص دهد.

 

هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول

 

 

 هتل لوکس Swissotel

 


دیگر امکانات


این هتل دارای یک باشگاه ورزشی بسیار عالی و تکمیل است، صبحانه را هم می‌توانید در اتاق تحویل بگیرید هم اینکه به صورت سلف سرویس در رستوران میل کنید، سه زمین تنیس، باغ اختصاصی، امکانات استراحت در فضای باز و بسیاری امکانات ریز و درشت دیگر نیز در Swissotelوجود دارد که باعث شده این هتل تا این حد موفق و محبوب باشد.

 

 

هتل لوکس Swissotel

۲۲ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران