۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین نقاط هستی است که می‌شود به آن سفر کرد و قطعه‌ای از بهشت را دید. قطعه‌ای فریبنده و جادویی که شما را بیقرار خودش می‌کند. یک بیقراری دائمی برای آنکه باز هم به آن سفر کنید. در سفرتان با تور ویتنام به دالات اگر به دنبال بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها برای داشتن اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش هستید همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- House of the youth


در یک فضای کوچک اما دنج، در یک فضای بی‌مانند روستایی، در جایی به مثابه یک حیات با صفا، انباشته شده از درختان و سایه‌ها و میزها و صندلی‌های چوبی یکی از زیباترین کافه‌های ویتنام واقع شده است. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌های گرم و قهوه‌ها را باقیمت‌های مناسب می‌توان در آن سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌‌ای که کیک‌های شکلاتی‌اش شهرت و طرفداران فراوان دارد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و علاوه بر انواع نوشیدنی‌ها، انواع غذاهای سبک را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

با ۱۰ غذای سالم و خوشمزه ویتنامی آشنا شوید

 

 

 House of the youth

 


۲- La viet coffee


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در طول روز چندین بار به یک کافه و فضا بروند اما طعم‌ها و مزه‌های متفاوت را امتحان کنند. کافه‌ای عالی برای نوش جان کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع دسرهای بین‌المللی. درها این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از معروف‌ترین کافه‌های ویتنام برای صرف صبحانه به حساب می‌آید.

 

 

La viet coffee

 


۳- Tung cafe


یک کافه‌ی قدیمی ساخته شده در سال ۱۹۵۵ میلادی که امروزه یکی از خاطره‌انگیزترین مکان‌های دالات به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و در آن می‌شود پشت هم سیگار دود کرد و بهترین قهوه‌ها را نوش جان نمود.

 

 

 Tung cafe

 


۴- Cung to chieu


یک منوی ساده در دل یک کافه‌ی با صفا، مکانی را پدید می‌آورد که تعداد زیادی از بک‌پکرها و هیچ‌هایکرهای ویتنام به آن پناه ببرند. کافه‌ای که گرمترین قهوه‌ها و دمنوش‌های گیاهی را می‌توان در آن نوش جان کرد و درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

 Cung to chieu

 


۵- Rose villa cafe


یک کافه‌ی عالی در میان یک باغ از گل رز سرخ و سفید. کافه‌ای که فضایی رمانتیک و دلنشین دارد و به شما توصیه می‌کنیم اگر برای ماه عسل و یک سفر عاشقانه به ویتنام رفته‌اید حتما به این کافه نیز مراجعه کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و جدای از دسرها و نوشیدنی‌ها، انواع فست‌فودها و پیتزاها نیز در آن طبخ و سرو می‌شوند.

 

 

 Rose villa cafe

 


۶- Brew and breakfast


در قلب ویتنام یک زوج انگلیسی کافه‌ای را اداره می‌کنند که بهترین قهوه‌های ویتنام در آن دم می‌شوند و یکی از سرشناس‌ترین مکان‌های شهر دالات برای نوش جان کردن صبحانه به حساب می‌آید. هر روزه در فصل‌های مختلف سال تعداد زیادی از مسافران برای نوش جان کردن صبحانه به این رستوران مراجعه می‌کنند.

 

 

Brew and breakfast

 


۷- An cafe


در سفرتان به ویتنام که پر از طبیعت بکر و ناب است اگر دوست داشتید کافه‌ای که در آن قهوه نیز نوش جان می‌کنید در دل طبیعت باشد باید این کافه را انتخاب کنید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم بهترین غذاهای بین‌المللی را نیز می‌توان در آن سفارش داد و نوش جان کرد.

 

بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام

 

 

 An cafe

 


۸- Milano cafe


یک کافه‌ی زنجیره‌ای در ویتنام و شهر دالات که علاوه بر منوی ویتنامی، منویی نیز به زبان انگلیسی دارد و بیشتر گردشگران دالات برای نوش جان کردن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها به آن مراجعه می‌کنند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Milano cafe

 


۹- Windmills coffee


یک کافه‌ی کوچک و جذاب و به نوعی رمانتیک که می‌شود بهترین پیتزاها، پاستاها و بستنی‌های ایتالیایی را در آن نوش جان کرد. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Windmills coffee

 


۱۰- Me linh coffee garden


اگر علاقه‌مندید زمانیکه بهترین نوشیدنی‌های این شهر را نوش جان می‌کنید، بهترین تصاویر این شهر را نیز پیش رویتان داشته باشید باید به این کافه بروید. جایی در دل طبیعت با چشم‌انداز زیبایی از طبیعت. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر و غروب آفتاب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Me linh coffee garden 

۲۱ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران