بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

پاتایا به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد تایلند، پر از اقامتگاه‌های منحصر به فردی است که در آن‌ها انواع و اقسام امکانات برای جلب رضایت مهمانان ارائه داده می‌شود. یکی از این ویژگی‌های برجسته و مورد توجه سالن‌های اسپا و آبگرم هستند که به کل تاثیر مستقیمی بر روی ارزیابی کیفیت هتل دارند. اگر در سفر با تور تایلند به دنبال اقامتی آرامش‌بخش هستید می‌توانید در سالن‌های ماساژ و اسپای این هتل‌های برجسته و مشهور به استراحت بپردازید.

 

سوییت و اسپاهای رویال وینگ

سوییت و اسپاهای رویال وینگر یکی از مشهورترین هتل‌های زنجیری تایلند است که توسط گروه رویال کلیف مدیریت می‌شود. مهمانان این هتل اغلب از سطوح بالای جامعه هستند که در اتاق‌های سرزنده و فوق‌العاده هتل اقامت می‌کنند. به لفظ ساده هتل به شدت چشم‌گیر و خیره‌کننده بوده و بهترین تجربه‌ای که می‌توان از اقامت در یک هتل را کسب کرد را به شما ارائه می‌دهد. این هتل از فرودگاه بانکوک به راحتی با ۹۰ دقیقه ماشین‌سواری در دسترس شما قرار می‌گیرد. هتل دارای ساحلی خصوصی است که به به دور از شلوغی تعطیلاتی کاملا رویایی را به شما هدیه می‌دهد. این هتل در نزدیکی باغ وحش تایگر پاتایا و باغ‌های سرسبز نانگ نوچ نیز قرار دارد. شما می‌توانید از اسپای مجلل این هتل استفاده کنید و انواع ماساژهای تایلندی را بنا به سلیقه دریافت کنید.

 

معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

 

 

اسپاهای رویال وینگ

 

 

آدرس: 353 Phra Tamnak, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 250 421

 

 

رویال کلیف گرند هتل

این هتل که مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در خودش جمع کرده، با منظر زیبایی به خلیج تایلند یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامتی راحت و آرامشبخش است. خوشبختانه جنوب پاتایا پر از جاذبه‌های دیدنی و گردشی مثل بازارهای سنتی و مراکز خرید است. این هتل با تدارک شاتلی بسیار ارزن قیمت شما را به نقاط دیدنی می‌برد و به هتل بازمی‌گرداند تا بتوانید همه جا را به خوبی و در آسایش بگردید و بازدید کنید. تمامی ۱۰۹۰ اتاق مهمان این هتل مجهز به امکانات داخلی منحصر به فردی مثل بالکن‌های خصوصی و صندلی، تلویزیون‌های عریض با کانال‌های بین‌المللی، گاوصندوق، یخچال با مینی‌بار، دسترسی به اینترنت رایگان سرعت بالا و تخت‌های دونفره بزرگ هستند. یکی از بهترین امکانات شما در این هتل استفاده از اسپاهای مجلل و زیبا با ماساژورهای حرفه‌ای است. اگر خسته بودید و دوست داشتید خستگی به در کنید ساعتی از زمانتان را اسپا بگذرانید.

 

 

رویال کلیف گرند هتل

 

 

آدرس: 353 Phra Tamnak, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 250 421

 

 

اقامتگاه اینترکانتیننتال پاتایا

یکی از اقامتگاه‌های بسیار لوکس و ساحلی پاتایا که نمایی عالی به خلیج تایلند دارد اینترکانتیننتال است. این هتل ترکیب کاملی از امکانات عالی داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. شما به خاطر محل قرارگیری بی‌نظیر هتل می‌توانید به راحتی تمام از نقاط گردشی همچون سواحل ماسه‌ای و طلایی جومتین، خیابان محبوب خیابان Walking Street و Bali Hai Pier بگردید و در آن‌ها کاوش کنید. سبک این هتل در مایه‌های کلاسیک مدرن با تم استعماری است و شما می‌توانید این را در پنجره‌های برزگ و رنگ‌های کرم به کار رفته در آن به خوبی درک کنید. همه ۱۵۶ اتاق این هتل به علاوه دو ویلای آن دارای امکانات داخلی کامل مثل تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های بین‌المللی، جعبه کمک‌های اولیه، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار و امکانات چای و قهوه می‌باشد.

 

بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

 اینترکانتیننتال پاتایا

 

 

آدرس: 437 Phra Tamnak, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 259 888

 

 

Veranda Resort Pattaya MGallery by Sofitel

قامت در Veranda Resort MtGallery پاتایا که توسط گروه سوفیتل مدیریت می‌شود یکی از بهترین تجارب حضور در تایلند را تقدیم شما می‌کند. وقتی در ساحل به سر می‌برید می‌توانید به راحتی و با پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای به ساحل دانگتان و تامناک بروید. شما در اینجا می‌توانید از روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و تجارت، و خدمات خشکشویی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید در فضای سرسبز و درختکاری هتل استراحت کنید و اگر نیاز داشتید در اسپای آن آرام بگیرید. مخصوصا بعد از شنا و گردش‌های ساحلی با بدنی خسته هیچ چیز به اندازه آبگرم نمی‌تواند شما را سر حال بیاورد.

 

 

Veranda Resort Pattaya

 

 

آدرس: Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20250, Thailand

تلفن: +66 38 111 899

 

 

هیلتون پاتایا

با اقامت در هیلتون پاتایا همانطور که در قلب شهر قرار دارید می‌توانید از انواع جاذبه‌های در دسترس مثل جشنواره مرکزی پاتایا و جاده ساحلی شهر دیدن کنید. امکانات داخلی هتل به قدری گسترده است که شما اصلا نیازی ندارید به خارج از هتل بروید. اسپای مجلل و بسیار آرامبخش هتل که در آن خدمات ماساژ و درمان صورت می‌گیرد یکی از بهترین راه‌های کسب آرامش و تجدید قوا می‌باشد. خود اتاق‌ها نیز جدا از دکوراسیون لاکچری دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، سرویس خشکشویی و سالن تجاری است.

 

۸ اقامتگاه معروف ساحلی پاتایا، شهر تفریحات دریایی

 

 

هیلتون پاتایا

 

 

آدرس: 333/101 Moo 9 Bang Lamung District, Chon Buri 20260, Thailand

تلفن: +66 38 253 000

۱۵ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران