گردشی لذت‌بخش با کشتی‌های کروز در آب‌های گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
گردشی لذت‌بخش با کشتی‌های کروز در آب‌های گوا

گوا را به سواحل استثنایی‌اش می‌شناسند و منظره‌ی غروب و طلوع خورشید در افقش که نفس را در سینه حبس می‌کند. با توجه به داشتن سواحلی به این زیبایی و چندین رودخانه عالی و مکان‌هایی از این دست، سواری در کشتی‌های کروز و گردش یک روزه روی عرشه این کشتی‌ها می‌تواند فرصتی استثنایی برای لذت بردن از این شهر شود.
لذت تفریح در این کشتی‌های تفریحی را نمی‌توان با هیچ مرکز تفریحی دیگری مقایسه کرد. در سفر با تور هند به گوا شما می‌توانید آبتنی کنید، غذاهای خوشمزه بخورید و ساعت‌ها با صدای موسیقی به رقص و شادی بپردازید. یک روز استثنایی و عالی که اگر خوش شانس باشید با دیدن چند دلفین زیبا می‌تواند بسیار خاطره‌انگیزتر نیز شود.

 


گردش در دریا یا رودخانه


گوا را باید پایتخت مقاصد ساحلی در هند به حساب آورد. از بسیاری جهات این شهر تفاوت‌های فاحش با دیگر نقاط هند داشته و به وضوح می‌توان تلفیق فرهنگ پرتغالی در میان مردم را مشاهده کرد. با این وجود بسیاری از کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند، انتظار بودن در بهترین سواحل ممکن و آبتنی در آب‌های دریای عرب را می‌کشند و خیلی‌ها فراموش می‌کنند که گوا چندین رودخانه پرآب نیز دارد.

 

۶ تفریح رایگانی که در گوا می‌توانید انجام بدهید

 

 

کشتی‌های کروز گوا

 


بر همین اساس سفرهای یک روزه تفریحی با کشتی‌های کروز کوچک و بزرگ به صورت کلی به دو بخش تقسیم می‌شود. آن‌هایی که در رودخانه صورت می‌پذیرد و آن‌هایی که در دریا برگزار می‌شود. هر کدام این سفرهای زیبایی‌ها و تفرحات خاص خود را دارد. در دریا شما نمایی پانوراما از سواحل زیبای شهر خواهید داشت و جلوه‌ای دیدنی از طلوع یا خورشید خورشید را به تماشا می‌نشینید، اما در رودخانه به میان طبیعت رفته و در زیباهای این شهر رویایی غرق می‌شوید.

 


مدل‌های مختلف کشتی‌های گردش با کروزهای تفریحی


جدا از قایق‌های لوکس اختصاصی که با بهایی گزاف اما کاملا در خدمت شما کرایه داده می‌شوند، قایق‌های کروزی که می‌توانید با آن‌ها به گردش در آب بپردازید به چند مدل مختلف دسته‌بندی شده که هر کدامشان مدت زمانی متفاوت شما را به گردش برده و هزینه‌های مختلفی هم دارند. در ادامه به معرفی این کشتی‌ها خواهیم پرداخت.


سانتامونیکا: این کشتی خاص در گوا شما را به گردش یک ساعته در رودخانه می‌برد، آن هم در زمان غروب خوشید. در مسیر این قایق شما مکان‌های زیبایی همچون پرومدائه، قصر آدیل شاه، قلعه آگادا، میرامار و ... را مشاهده خواهید کرد. پخش موسیقی و فروش نوشیدنی بخشی از این گردش به حساب آمده و شما به ازای مبلغ کم ۳۰۰ روپیه به ازای هر نفر می‌توانید پا به عرشه‌ی این قایق بگذارید.

 

۱۰ ورزش هیجان‌انگیز در ساحل گوا که عاشقش می‌شوید

 

 

سانتامونیکا

 


گردش ماه کامل: این کروزها هم همان مسیر کشتی قبلی را طی می‌کنند، با این تفاوت که بزرگ‌تر هستند، تعداد نفرات بیشتری را می‌پذیرند، بعد از غروب خورشید و در دل شب به گردش می‌روند و مسیر را آهسته‌تر، در دو ساعت طی می‌کنند. اما تمام برنامه‌های سانتامونیکا از قبیل نوشیدنی و صدای موسیقی در این کشتی نیز پابرجاست و مبلغ نیز همان ۲۰۰ روپیه است.

 

 

کشتی‌های کروز گوا

 


گردش‌های همراه شام: این دسته از کشتی‌های کروز عموما بهتر و شیک‌تر هستند و مسیرهای متفاوتی در رودخانه یا دریا را طی می‌کنند. همانطور که از اسمشان هم پیداست برای صرف شامی رویایی در دل آب آماده ‌شده‌اند و به شما به ازای هر نفر باید مبلغ ۶۵۰ روپیه برای سوار شدن به آن پرداخت کنید. مدت زمان گردش این دسته کشتی‌ها هم عموما ۲ ساعت است.

 

گوا؛ مقصدی فوق‌العاده برای ماجراجویی در طبیعت

 

 

کشتی‌های کروز گوا

 


کروز‌های تفریحی: دو دسته کروزهای تفریحی وجود دارد، یکی کشتی‌های کوچکی هستند که بیشتر به قایق شبیهند و دیگری کروزهای بزرگی که تا ۱۵۰ نفر جمعیت را نیز در خود قبول می‌کنند. نکته مهم این است که این دو شکل سفر هر دو ۵ ساعت در صبح به طول می‌انجامد اما تفریحات آن‌ها کاملا با هم متفاوت است. بخش زیادی از وقت شما در مدل‌های کوچک صرف شنا در آب و رقص و پایکوبی می‌شود، در صورتی که در کروزهای بزرگ، برنامه‌های متنوع و جذابی برای لذت بردن در عرشه ترتیب داده می‌شود. در نهایت شما برای چنین گردش‌هایی باید حدود ۱۰۰۰ روپیه پرداخت کنید.

 

 

کشتی‌های کروز گوا

 


گردش ۲۴ ساعته: این دسته کروزهای بسیار معروف و البته نسبتا گران قیمت هستند، با این وجود می‌توان به آن‌ها لقب مرکز تفریحی متحرک را داد. در گردش با این کشتی‌ها شما انواع بازی‌ها، نمایش‌های موزیکال، موسیقی زنده، اجراهای بین‌المللی و بسیاری برنامه‌های دیگر را تجربه کرده و در کنارش می‌توانید از رستوران‌های عالی درون کشتی نیز بهره ببرید. برای چنین گردش‌هایی بسته به نوع کشتی باید مبلغی حداقل ۲۰۰۰ روپیه‌ای پرداخت نمایید.

 

 

کشتی‌های کروز گوا

۰۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران