۹ نقطه‌ی دیدنی نزدیک آگرا برای یک سفره دو روزه آخر هفته‌ای

جاذبه‌های گردشگری آگرا
۹ نقطه‌ی دیدنی نزدیک آگرا برای یک سفره دو روزه آخر هفته‌ای

آگرا شهر تاج محل بنای عشق در جهان، شهری که میعادگاه عاشقان در سراسر جهان است به دلیل امکانات اقامتی و تفریحی مناسب سالانه از هزاران هزار گردشگر پذیرایی می‌کند. شهری که زیبایی‌هایش فقط به تاج محل محدود نمی‌شود و دور و اطرافش پر از جاهای دیدنی است. در سفرتان  با تور هند به این شهر اگر به دنبال دیگر جاذبه‌های هیجان‌انگیز هستید. همراه ما باشید تا ۹ نقطه‌ی دیدنی نزدیک به این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- دهلی نو


دهلی نو پایتخت هند است که محال ممکن است کسی به این کشور سفر کند اما از دهلی بازدید نکند. شهری تاریخ‌دار و تاریخ‌ساز. شهری پر از مکان‌های دیدنی که از دروازه‌ی این شهر شروع می‌شود. شهری پر از رستوران‌ها و کافه‌های درجه یک و پر از مردمانی با ادیان و فرهنگ‌های مختلف. در یک روز آخر هفته که برای دیدن تاج محل به آگرا رفته‌اید از طریق قطار و یا اتوبوس و ماشین می‌توانید خودتان را به دهلی برسانید و در آن یک روز پر هیجان را پشت سر بگذارید.

 

دیدنی‌های آگرا جز تاج محل کدام‌ها هستند؟

 

 

 دهلی نو

 


۲- Gwalior


شهری در نزدیکی آگرا که می‌توانید از طریق اتوبوس و ماشین به آن بروید تا از یک قلعه‌ی تاریخی واقع شده در ارتفاع بازدید کنید. قلعه‌ای به نام هیلتاپ که قدمتش بازمی‌گردد به سال‌های دور. سد این شهر نیز از دیگر جاذبه‌های پرطرفدار آن است که می‌توانید برای دیدن پرندگان به آن بروید و همچنین قایق‌سواری را نیز تجربه کنید.

 

 

Gwalior

 


3- Mathura و Vrindavan


هر دوی این شهرها از مهمترین شهرهای مربوط به آیین هندو به حساب می‌آیند. شهرهایی که معبدهای مهمی را در خود جای داده‌اند و مدارس بزرگ این آیین نیز در آنها واقع شده است. شهرهایی که در نزدیکی آگرا قرار دارند و به راحتی از آگرا می‌توانید به آنها بروید. در سفرتان به آگرا اگر علاقه‌مند دیدن دیگر ادیان‌ و مذاهب هستید و می‌خواهید جدای از بازدید معابد در دورهمی‌های دینی نیز شرکت کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این دو شهر تشریف ببرید.

 

آنتیک‌فروشی‌های آگرا، شهر تاج محل نماد عشق در دنیا

 

 

 Vrindavan

 


۴- Bharatpur


اگر به طبیعت علاقه‌مندید و می‌خواهید در سرسبزی‌ها گم شوید تا آرامش گم‌ کرده‌تان را بازیابید در سفرتان به آگرا به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز به این شهر بروید و از طبیعت بی‌مانند پارک ملی آن دیدن کنید. طبیعتی که بیش از ۳۶۰ گونه پرنده در آن زیست می‌کنند و اگر به آن بروید گوشتان سرشار می‌شود از صدای آواز گنجشک‌ها. جدای از پارک ملی، تمامی بافت شهری این منطقه شما را مسحور زیبایی و سرسبزی خودش می‌کند.

 

 

 Bharatpur

 


۵- Chambal safari lodge


در فاصله‌ی زمانی یک ساعته از شهر آگرا منطقه‌ای قرار دارد زیبا و سرسبز که می‌توانید در آن خانه اجاره کنید و شبانه‌روزی متفاوت از بودن در هند را پشت سر بگذارید. منطقه‌ای که در بهار و تابستان زیبایی رویایی به خودش می‌گیرد. در سفرتان به آگرا اگر از شلوغی‌ها و بازدیدهای فشرده به ستوه آمده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این منطقه بروید و خوش بگذرانید.

 

 

Chambal safari lodge

 


۶- Neemrana fort palace


یک هتل تاریخی در نزدیکی شهر آگرا که قدمت آن بازمی‌گردد به قرن پانزدهم میلادی. هتلی که با اقامت در آن می‌توانید شبانه‌روزی پرهیجان و پر تفریح را تجربه کنید. از جمله‌ی این تفریحات می‌توان به کارتینگ و انواع ورزش‌های آبی در یک استخر شیک و بزرگ اشاره کرد. هزینه‌ی اقامت در این هتل تاریخی چندان ارزان نیست اما مطمئن باشید اگر هزینه کنید ارزشش را دارد.

 

عاشقانه‌ترین هتل‌های ۵ستاره‌ی آگرا که بهتر است ببینید

 

 

 Neemrana fort palace

 


۷- Lucknow


این شهر که در نزدیکی آگرا قرار گرفته است شهر غذاهاست. غذاهای تند و تیزی که هند را از طریق مزه‌هایش به خاطر شما می‌آورد. اگر می‌خواهید به بهترین رستوران‌های هند بروید و یا بهترین غذاهای دریایی این کشور را نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این شهر تشریف ببرید.

 

 

 Lucknow

 


۸- Nainital


نانیتال یکی از تپه‌ها و بلنداهای معروف هند به حساب می‌آید که چشم‌انداز زیبایی به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. چشم‌اندازی که طی آن می‌توانید سرسبزی‌ها و یک دریاچه‌ را مشاهده کنید. رفتن به این منطقه از هند جدای از آنکه بهترین غذاها را درحالیکه جذاب‌ترین منطقه‌ها پیش چشمان شماست به شما ارزانی می‌دارد، حال و هوایتان را نیز عوض می‌کند.

 

 

Nainital

 


۹- Jaipur


جیپور یکی از زیباترین شهرهای ایالت راجستان است که به شهر صورتی در جهان معروف است. شهری که بیشتر ساختمان‌ها و بناهایش به رنگ صورتی هستند و هوامحل یکی از معروف‌ترین بناهای کشور هند نیز در آن واقع شده است.

 

 

Jaipur

۰۱ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران