معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

کدام یک از فعالیت‌های دیوانه‌واری که در سر دارید را از لیست آرزوهای خود خط زدید؟ هیچ کدام؟ اگر با تور فیلیپین سفر کنید امکان این را خواهید داشت که بسیاری از هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌ها را با قیمتی پایین وامکاناتی عالی در این کشور تجربه کنید. از هواپیما پایین بپرید، در دریا موج سواری کنید یا در بالاترین نقطه این کشور رفته و از آن بالا به این کشور زیبا نگاه بندازید.
ما در این مقاله ۶ عنوان از جذاب‌ترین‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم و به سراغ کارهای معمولی همچون جت اسکی، شنا، پارک‌های آبی یا امثالهم نرفته‌ایم، با هم نگاهی به آن‌ها بندازیم.

 


۱- سقوط آزاد


یکی از کارهایی که بسیاری آرزوی انجامش را دارند، سقوط آزاد از هواپیما است، مخصوصا اگر قرار باشد در کشوری به زیبایی فیلیپین باشد. البته متاسفانه به خاطر مسائل امنیتی، این فعالیت تنها در ماه‌های نوامبر و جون قابل انجام است. این ورزش جذاب در مناطق مختلف و به وسیله آژانس‌های متفاوتی قابل انجام است، اما مهم‌ترین نکته این است که در هر جایی که این کار را انجام دهید، بخش مجزایی از زیبایی‌های فیلیپین را مشاهده خواهید نمود و از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Cebu، Pampangga و Davao Oriental اشاره کرد. یک دقیقه سقوط آزاد، پایین آمدن با چتر نجات و در نهایت دقایقی مشاهده زیباترین منظر ممکن تا رسیدن به زمین.

 

 

 سقوط آزاد

 


۲- قایق‌سواری در رودخانه


برای یک روز هم که شده سواحل شنی را فراموش کرده و از درون آب دریا بیرون بیایید و دل به رودخانه‌های زیبای این کشور بزنید. Cagayan de Oro یکی از شهرهایی است که به داشتن رودخانه‌های خروشان و نیمه خروشان و امکان قایق سواری در آن بین گردشگران معروف است. از بزرگ‌ترین مزیت‌های Cagayan de Oro به واسطه داشتن چندین رودخانه، مهیا بودن این فعالیت برای ۴ دسته مختلف افراد است. مسیرهای خانوادگی بسیار آرام، مسیرهای کمی خروشان برای آماتورها و دو مسیر حرفه‌ای و بسیار سخت که باعث می‌شود همه با هر سلیقه‌ای به فکر تفریح در آن‌ها بیفتند.

 

 

 قایق‌سواری در رودخانه

 


۳- کوه پیمایی


اگر می‌خواهید از گرما و شلوغی و ترافیک در امان باشید، مناظری شگرفت و زیبا ببینید، هوایی فوق‌العاده تنفس کنید و جاذبه‌هایی را ببینید که خیلی‌ها فرصت دیدنشان را به دست نمی‌آورند، کوه‌پیمایی بهترین فعالیت برای شما خواهد بود. Batulao یکی از کوهستان‌های بسیار زیباست برای آن‌ها که می‌خواهند مسیری راحت را طی کنند و در عین حال بهترین منظره ممکن را به تماشا بنشینند، مکانی عالی محسوب می‌شود. البته کوه‌های زیادی اطراف مانیل است که هر کدام زیبایی‌های خود را دارند و نیازی نیست که از پایتخت خیلی دور شوید تا بتوانید این فعالیت را امتحان کنید.

 

 

 کوه پیمایی

 


۴- شیرجه از صخره‌ها


یک فعالیت جذاب و در عین حال ساده که همه می‌توانند آن را در نقاط خاصی از سواحل فیلیپین امتحان کنند. پرش از صخره‌های Boracay می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین خاطرات شما در آب‌های کریستالی این کشور را رقم بزند، مخصوصا اینکه جایگاه‌های بسیار زیادی اطراف آب‌های آرام خلیج گونه وجود دارد که هر کدامشان می‌تواند برای سطحی از شیرجه زنان مناسب باشد. از جایگاه مناسب برای نوجوانان، تا آن‌ها که مخصوصا شیرجه گران حرفه‌ای به شمار می‌رود.

 

 

 شیرجه از صخره‌ها

 


۵- موج سواری


نمی‌شود به مقاصد ساحلی سفر کرد و موج سواران را در آب‌ها مشاهده کرد و نخواست که حداقل یک بار سوار بر این موج‌های خروشان شد و از این تفریح زیبا لذت برد. در بسیاری از نقاط ساحلی فیلیپین این فعالیت امکان اجرا دارد و هر جا که سواحل شلوغ و گردشگرپذیر مشاهده کنید، حتما مربیانی را خواهید دید که برای افراد آماتور کلاس‌های کوتاهی برگزار می‌کنند تا بتوانند برای دقایقی به تفریح روی آب بپردازند. نگران نباشید، قرار نیست همه در این کار حرفه‌ای باشند، کمی هزینه کنید، یک تخته کرایه کنید و تن به آب بزنید تا ساعتی فوق‌العاده را در آب‌های Baler یا Union در نزدیکی مانیل تجربه کنید. مقصد دورتر اما بسیار عالی برای انجام این فعالیت هم بدون شک Siargao است که اصلا به نقطه‌ای معرکه برای موج سواری معروف است.

 

 

 موج سواری

 


۶- غارگردی


اگر مشکلی با بودن در مناطق بسته ندارید، دیدن غارهای استثنایی این کشور، فرصتی عالی برای شماست که یک فعالیت خاص و هیجان انگیز انجام دهید و در نهایت با عکس‌هایی ماندگار در آلبوم خاطراتتان به خانه برگردید. غارهای بسیاری در نزدیکی مانیل یا دورتر از پایتخت وجود دارند، اما معروف‌ترین آن‌ها Sumaguing در ساگادا است که بسیاری از مردم جهان برای دیدنش به این نقطه از آسیا سفر می‌کنند.

 

 

 غارگردی

۰۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران