۱۰ موزه‌ی هنرهای معاصر فیلیپین که در سفر به مانیل می‌توانید از آنها بازدید کنید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۱۰ موزه‌ی هنرهای معاصر فیلیپین که در سفر به مانیل می‌توانید از آنها بازدید کنید

مانیل یکی از زیباترین شهرهای فیلیپین است که هرساله تعداد زیادی از مسافران این کشور در آن اقامت می‌کنند. شهری پر از رویداد و زیبایی که بهترین رستوران‌های فیلیپین را در خود دارد. شهری با بهترین هتل‌ها. در سفرتان با تور فیلیپین به این شهر اگر به فکر یک گشت و گذار هنرمندانه هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ موزه‌ی هنرهای معاصر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. گالری‌های که برترین هنرمندان این کشور و کشورهای دیگر جهان در آنها نمایشگاه برگزار می‎‌کنند.

 


۱- The drawing room


یک گالری مدرن که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است و همچون الماس در شهر مانیل می‌درخشد. موزه‌ای که همه روزه از سه‌شنبه تا شنبه درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جاییکه درهای آن تنها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر باز است و هنرمندان اهل فیلیپین و همینطور هنگ‌هنگ، سنگاپور و پاریس بیشتر در آن نمایشگاه برپا می‌کنند.

 

۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

 

 

The drawing room

 


۲- Finale art file


یک گالری پر امکانات به وسعت ۴۵۰ متر مربع. جاییکه در آن هنرمندان مختلف در زمینه‌های گوناگون نمایشگاه برپا می‌کنند. مجسمه‌سازان، نقاشاران، عکاسان، گرافیست‌ها و همینطور کسانیکه اهل ویدیو آرت‌ها هستند به طور ویژه در این گالری برنامه‌های هنری دارند. درهای این گالری همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و یکی از مکان‌های خاص فیلیپین برای تبادلات فرهنگی با جهان به حساب می‌آید.

 

 

Finale art file

 


۳- Vinyl on Vinyl


در سفرتان به مانیل اگر می‌خواهید به ملاقات هنر مدرن و هنرمندان مدرن بروید باید به این موزه تشریف ببرید. جاییکه در روزهای سه‌شنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۷ شب درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و حضور آنها استقبال می‌کند. یک گالری جذاب که به هنرهای خیابانی و هنرمندانش اهمیت ویژه می‌دهد و کارهای سورئالیسم در صدر نمایشگاه‌هایی است که برپا می‌کند.

 

 

Vinyl on Vinyl

 


۴- Artinformal


یک موزه‌ی محلی عالی که در آن آثار هنرمندان معاصر و جوان فیلیپین به نمایش گذاشته می‌شود. موزه‌ای که بیشتر نمایشگاه‌هایش حاصل کارگروهی هنرمندان است و در تمامی زمینه‌های هنرهای تجسمی در این موزه رویداد و نمایشگاه برپا می‌شود. درهای این موزه در تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است. در سفرتان به فیلیپین اگر علاقه‌مند دیدن استعدادهای جوان هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این گالری تشریف ببرید.

 

۱۰ فیلم معروف هالیوودی که در فیلیپین تصویربرداری شده‌اند

 

 

Artinformal

 


۵- Silverlens


یک گالری بزرگ که سابقه‌اش بازمی‌گردد به سال ۲۰۰۴ میلادی. مکان جدید این گالری اما در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. جاییکه در تمامی روزهایی که درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است مملو از حضور آنهاست. جاییکه یک پاتوق فرهنگی و هنری در فیلیپین به حساب می‌آید و در آن انواع نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی برپا می‌شود. درهای این موزه به غیر از روزهای آخر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

Silverlens

 


۶- Underground


در سفرتان به مانیل اگر علاقه‌مند دیدن کارهای اکسپرسیونیستی هستید این گالری یکی از بهترین مکان‌هاست. جاییکه در تمامی روزهای هفته درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و بیشتر بازدیدکنندگان آن جوان‌های هنرمند فیلیپین هستند.

 

 

Underground

 


۷- Avellana


یک گالری زیبا که در مکانی پر درخت و باشکوه واقع شده است. جاییکه رفتن به آن نه تنها به خاطر ملاقات با آثار هنری که به خاطر حضور در یک مکان پر انرژی حالتان را عوض می‌کند. جاییکه درهای آن به غیر از روزهای یک‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به مانیل اگر به دنبال یک روز متفاوت اما هنری هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این گالری تشریف ببرید.

 

 

Avellana

 


۸- Galleria Duelmila


یک گالری اروپایی و شرقی که در سال ۱۹۷۵ توسط یکی از هنرمندان این شهر که در ایتالیا متولد شده است تاسیس گردیده است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید به ملاقات انواع هنرهای تجسمی اروپایی و آسیای شرقی بروید. درهای این گالری به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

Galleria Duelmila

 


۹- Pinto Gallery


یک گالری عالی برای آنهایی که می‌خواهند از آثار بهترین عکاسان فیلیپین دیدن کنند. یک گالری بین‌المللی که در ان انواع ورکشاپ‎ها برگزار می‌شود. یک گالری پر جنب و جوش که یکی از بهترین کافه‌های هنری مانیل را در اختیار دارد. جاییکه پاتوق هنرمندان این شهر است. در سفرتان به مانیل جدای از دیدن آثار هنری، برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها نیز می‌توانید به این گالری تشریف ببرید.

 

 

Pinto Gallery

 


۱۰- 1335 Mabini


یک گالری شیک و زیبا که ساختمانش در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است. جاییکه بهترین هنرمندان فیلیپین در آن نمایشگاه برگزار می‌کنند و یکی از بهترین فضاهای هنری فیلیپین را در اختیار دارد. جاییکه جدای از هنرمندان کشور فیلیپین از هنرمندان بزرگ دیگر کشورها نیز برای برپایی نمایشگاه دعوت می‌کند.

 

 

Mabini

۰۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران