بهترین نقاط اطراف هانویی برای کمپینگ و طبیعت‌گردی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین نقاط اطراف هانویی برای کمپینگ و طبیعت‌گردی

هانویی یه عنوان مقصد مشهور گردشی در ویتنام، دارای نقاط طبیعی دیدنی است که علاقه‌مندان به طبیعت را به سمت خود می‌کشاند. به علاوه با توجه به پیشرفت‌هایی که سال‌های اخیر صنعت گردشگری این کشور خود دیده هانویی پر از هتل‌های ۵ ستاره سطح بالایی است که خدمات لاکچری خودشان را به مسافران عرضه می‌کند. با این همه افراد زیادی هستند که دوست دارند در طبیعت زیبا و بکر اطراف هانویی کمپ بزنند و از تماشای آسمان پر ستاره لذت ببرید. آیا می‌خواهید در سفر با تور ویتنام در طبیعت اطراف شهر کمپینگ کنید؟ پس حتما این نقاط را بررسی کنید.

 

 

منطقه گردشی DONG MO

این منطقه گردشی که در ۳۵ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته بین مردم محلی برای گردش‌های آخر هفته و دوری از شلوغی شهر بسیار محبوب است. مخصوصا کمپ Son Tin یکی از قسمت‌های پربازدید این منطقه گردشی است. تپه‌های سرسبز دوست داشتنی و دریاچه روشن و درخشان مکانی ایده‌آل برای گردش و پیاده‌ روی و قایق سواری درست کرده است. مردم در این منطقه به تفریح و کاوش می‌پردازند و اغلب فعالیت‌های مناسب محیط‌های باز انجام می‌دهند. با خودشان چادرهای سفری می‌برند و در گوشی‌ای به پا می‌کنند. به علاوه نمای بالای تپه‌ها به جنگل‌های پایین دست حتی به عکاسان حرفه‌ای هم موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های زیبا و خیره کننده می‌دهد. خانواده‌ها معمولا تمایل دارند در حاشیه دریاچه بمانند تا بچه‌ها بتوانند از پدرشان ماهیگیری یاد بگیرند. اگر در این سفر فرزندانتان همراه شما هستند می‌توانید با کمپ در این نقطه تجارب با ارزش منحصر به فردی به او هدیه دهید.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

 

 

 DONG MO

 

 

آدرس: Son Tin Camp, Đồng Mô, Sơn Đông, Sơn Tây, Hà Nội, Vietnam, Vietnam

تلفن: +842466822065

 

 

کوه Ham Lon

این کوه بزرگ که در فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز هانوی قرار گرفته یکی دیگر از نقاط شگفت انگیز و محبوب مردم برای فرار از شلوغی شهر و وقت گذرانی در طبیعت است. طبیعت زیبای این منطقه موقعیت‌های فراوانی را برای برپا کردن چادر و پیک نیک‌های صمیمی دوستانه و خانوادگی را می‌دهد. شما می‌توانید در اطراف آبشار Bau یا دریاچه Ham Lon کمپ کنید و ضمن دسترسی به زیبایی‌های طبیعی متفاوت، از نمای زیبای آن‌ها هم لذت ببرید. توجه داشته باشید که اگر به فکر پیاده‌ روی و صعود هستید، کوه‌های اینور همانند تپه‌های Son Tin صعود آسانی ندارند و بالا رفتن از آن‌ها سخت است. با این همه اگر فردی کار بلد و حرفه‌ای هستید و بدن آماده‌ای دارید حتما تا جایی که می‌توانید بالا بروید و از تماشای نمای بهشتی محیط اطرافتان دچار شگفتی و تعجب شوید. دوربین‌تان را در بیاورید و بر فراز بلندی‌ها عکس‌های اینستاگرامی خوبی بگیرید و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

 

 

 Ham Lon

 

 

آدرس: Nam Sơn, Sóc Sơn, Hanoi, Vietnam, Vietnam

تلفن: +84941558555

 

 

پارک ملی BA VI

پارک ملی با وی یکی از شگفت‌ انگیزترین مناطق اطراف هانوی است که به هر گردشگر عازم این شهر توصیه می‌شود از آن بازدید کند. حتی استعمارگران چینی و فرانسوی از این پارک زیبا و بی‌نهایت چشمگیر به عنوان محلی برای گذران تعطیلات و استراحت کردن به آن نگاه می‌کردند. این پارک در حدود ۴۸ کیلومتری هانوی واقع شده و برای رسیدن به آن باید یک ساعت و نیم سفر جاده‌ای را تحمل کرد. البته جایی که قصد دارید به آن بروید ارزش بیشتر از این را هم دارد. آب و هوای کلی داخل پارک به دلیل وجود درختان انبوه حدودا سرد بوده و بهتر است با خودتان روپوشی همراه داشته باشید تا در صورت لزوم روی لباس‌تان بپوشید. جدا از جنبه‌های طبیعی و گردشی جاذبه‌های چشمگیر دیگری مثل کلیسای جامع پور باوی، زندان استعماری ویران شده، جنگل‌های مه آلود، پارک آبی و آبشار Thien Son وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. شما می‌توانید سمت کلیسای جامع اردو بزنید و شب را زیر آسمان پر ستاره سپری کنید. اما چون این پارک محافظت شده و تحت نظارت است، بهتر می‌شود از قبل با دفتر پارک تماس بگیرید و حضورتان را اطلاع بدهید.

 

 

 پارک ملی BA VI

 

 

آدرس: Vườn quốc gia Ba Vì, Hanoi, Vietnam, Vietnam

تلفن: +842433881205

 

 

پارک ملی CUC PHUONG

Cuc Phuong بزرگ‌ترین پارک ملی در شمال ویتنام است که سه استان جدا و بخش زیادی از Ninh Binh را شامل می‌شود. دوست داران طبیعت در این پارک ماجراجویی‌های زیادی بر روی کوه‌های سرسبز، رودخانه چشمگیر درخشان، غارهای مخفی و زیر زمینی و اکوسیستم منحصر به فرد و گوناگونش آغاز می‌کنند. هر گردشگر طبیعت‌گردی که به این پارک می‌رود آرزو می‌کند بتواند روزهای متوالی را در این پارک عظیم و دیدنی کاوش کند و محو طلوع و غروب بی‌نظیر آفتابش شود. فصل خشک ویتنام شمالی که از ماه دسامبر تا می طول می‌کشد به دلیل کاهش رطوبت هوا، برای گردش در این جنگل‌ها زمان بهتری است. پارک ملی Cúc Phương توسط مقامات محلی محافظت می‌شود، بنابراین قبل این که اردو بزنید حضورتان را اطلاع دهید.

 

 

 پارک ملی CUC PHUONG

 

 

آدرس: Vườn Quốc Gia Cúc Phương, Nho Quan District, Ninh Bình, Vietnam

تلفن: +842293848018

۰۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران