۶ پس‌زمینه استثنایی برای گرفتن عکس‌های بی‌نظیر و زیبا در هانویی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۶ پس‌زمینه استثنایی برای گرفتن عکس‌های بی‌نظیر و زیبا در هانویی

هانویی اگر چه پایتخت ویتنام است، اما شاید به اندازه‌ی هوشی‌ مین بناهای جذاب یا مناظر خاص نداشته باشد، اما این به هیچ وجه از زیبایی‌های هانویی کم نمی‌کند، چون در قامت خودش، پایتخت مکانی بسیار جذاب برای سفر با تور ویتنام است. هانویی با تاریخ غنی خود و همچنین سازه‌های زیبایی که دارد، مکان‌هایی استثنایی جهت عکاسی برایتان پدید می‌آورد. این بار ما به دنبال نقاط اینستاگرامی یا جاهایی از این دست نیستیم، بلکه مکان‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند پس‌زمینه‌ای عالی و منحصر به فرد برای عکس‌هایتان باشند.

 


مقبره هوشی مین


این مکان مقبره‌ی یکی از مهم‌ترین رهبران ویتنام در تاریخ این کشور و از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری هانویی است. برای بازدید از این مکان حتما باید لباس مناسب و تا حد امکان پوشیده بپوشید، اما چیزی که ما مدنظر داریم، نیاز به داخل شدن به این مکان ندارد چون خود بنا است که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جمله جاهایی است که عکس‌های زیادی از آن گرفته می‌شود. هم می‌توانید از نور روز استفاده کرده و عکس‌های خوبی با پس‌زمینه مقبره هوشی‌ مین بگیرید و هم اینکه شب‌ها با نورپردازی خوبی که برایش صورت می‌گیرد، عکسی فوق‌العاده از خود ثبت کنید.

 

فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه در هانویی پایتخت ویتنام

 

 

 مقبره هوشی مین

 


برکه هوان کیم


هوان کیم برکه‌ای کوچک در دل شهر است که به برکه لاکپشت معروف بوده و دور تا دور آن را درختان زیبایی فرا گرفته‌اند. برکه به خودی خود جایی بسیار زیباست که بسیاری از گردشگران به دیدنش می‌روند، اما معبدی قرن نوزدهم به نام نگوک سون به جذابیت‌های آن افزوده است. جلوه‌ی بعضی سازه‌های قدیمی که در متن برکه قرار گرفته‌اند نماهای بسیار جذابی پدید آورده‌اند که می‌توانید نمونه‌های بسیاری از آن‌ها را در عکس‌هایی که مسافران از هانویی به اشتراک گذاشته‌اند می‌بینید.

 

۱۰ جاذبه‌ی بی‌نظیر گردشگری هانوی

 

 

 برکه هوان کیم

 


کلیسای جامع سنت ژوزف


کلیسای جامع سنت ژوزف، سازه‌ای گوتیک به جا مانده از سال ۱۸۸۶ است که بسیاری از آن‌ها که می‌خواهند سازه‌های مهم شهر را ببینند، به دیدنش می‌روند. زیبایی‌های این ساختمان در بیرون و داخل انکار ناپذیر است و تصاویر بسیار زیادی از آن همیشه به اشتراک گذاشته می‌شود. استفاده از معماری جذاب این کلیسا به عنوان پس‌زمینه عکس‌ها، مختص به گردشگران نیست و تصاویر زیادی از مدل‌های معروف نیز با استفاده از همین طرح منتشر شده‌اند. شما هم حتما از این فرصت استفاده کرده و چنین عکسی در هانویی به ثبت برسانید.

 

۶ نقطه‌ی رمانتیک هانوی ویتنام برای سفری عاشقانه

 

 

 کلیسای جامع سنت ژوزف

 


قلعه امپراطوری تانگ لانگ


این میراث جهانی یونسکو زمانی پایتخت چندین سلسله مختلف در ویتنام بود، اما همین باعث شد تا در جنگ‌های زیادی آسیب‌هایی به آن وارد شود، مخصوصا زمانی که فرانسوی‌ها پا به این کشور زیبا گذاشتند. با این وجود چیزی که از آن بنا باقی مانده، اینقدر زیباست که از جمله دیدنی‌های مهم هانویی محسوب می‌شود و منظره‌ی جذاب بنا در پس زمینه، یکی از بهترین فضاهایی خواهد بود که می‌توانید عکستان را در آن به ثبت برسانید. این موضوع تنها مربوط به خود بنا نمی‌شود، بلکه دروازه‌ی نارنجی رنگ ورودی، نمای نزدیک دیوارها با گل‌های لاله‌ی دریایی و هر بخش آن می‌تواند زیبایی متفاوتی به عکستان ببخشد.

 

فعالیت‌های جذابی که نباید در هانویی از دست بدهید

 

 

 قلعه امپراطوری تانگ لانگ

 


معبد عطر (Perfume Pagoda)


قبل از اینکه به این مکان بروید، باید در نظر بگیرید که هیچ عطری در این بنا نیست! اسم این بنا احتمالا تنها به گل‌هایی مربوط است که دعا کنندگان به آن می‌روند. در عوض شما با بنایی بسیار زیبا مواجهید که در کوهستان بنا شده و دور تا دور آن را صخره‌های جذاب و جنگل‌های پر پشت احاطه کرده است. فارغ از غارها و دیدنی‌های متعدد اطراف این بنا، بخش‌های مختلفی از آن می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به عنوان پس زمینه برای عکس‌هایتان باشد. مخصوصا اگر در فاصله‌ای دور عکس‌هایتان را به ثبت برسانید. همچنین یک برکه در کنار این معبد واقع شده که در فصل رویش لاله‌های آبی، بدون شک یکی از زیباترین مناظر کل شهر و یا حتی کشور در آن شکل می‌گیرد.

 

بهترین نقاط اطراف هانویی برای کمپینگ و طبیعت‌گردی

 

 

Perfume Pagoda

 


پارک ملی با وی


این پارک ملی دارای فضاهای متنوع و متعددی است که به شما امکان ثبت عکس‌های متنوعی را خواهد داد. طبیعت زیبایی که در بخشی محافظت شده اما آزاد و در بخش محصور است. حتی یک معبد و چشمه‌ی آب گرمی نیز در اطراف پارک ملی با وی وجود دارد که آن‌ها نیز زیبایی‌های به عکس‌های شما اضافه می‌کنند. اما در نهایت این تنوع پوشش گیاهی و البته گل‌های جذابی است که در این پارک ملی می‌رویند و باعث می‌شوند تا عکس‌های شما زیبا و جذاب و در عین حال منحصر به فرد باشند.

 

 

 پارک ملی با وی

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران