بهترین هتل های شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای

شانگهای در حال حاضر یکی از پویا‌ترین شهرهای جهان بوده که سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر و تاجر به آن‌جا سفر می‌کنند. نام شانگهای با مراکز تجاری، برج‌های بلند و مراکز سرگرمی مدرن گره خورده  است و در این بین، هتل‌های متنوعی در این شهر هستند که هر کدام به نوبه خود، سعی در جذب گردشگران بیشتری را دارند. اگر قصد شرکت در تور شانگهای را دارید و به دنبال لیستی از بهترین هتل های شانگهای‌ هستید، ما امروز در مقتدسیر تابان، بعضی از بهترین و مهم‌ترین‌های آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین هتل های شانگهای‌ | هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری

The PuLi Hotel and Spa

این هتل در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و یکی از اولین هتل‌های لاکچری مدرن با امکاناتی همچون مرکز اسپا در شانگهای به حساب می‌آمد. این مجموعه دارای ۱۹۳ اتاق و ۳۶ سوییت فوق‌العاده شیک با طراحی جذاب و خاص است که از المان‌های آسیایی در آن استفاده شده. استفاده از مواد اولیه مرغوب در بخش‌های مختلف و وجود امکانات عالی همچون رستوران‌های لاکچری، از The PuLi Hotel and Spa یکی از بهترین هتل های شانگهای را ساخته است.

 

معرفی ۵ هتل منحصر به فرد در چین

عکس: travelplusstyle.com

 

W Shanghai The Bund

W Shanghai انتخابی ویژه در میان هتل‌های ۵ ستاره شانگهای است. هتلی بسیار زیبا که طراحی هنرمندانه‌ای داشته و در نزدیکی رودخانه هوانگپو و در منطقه محبوب باند قرار گرفته است. این مجموعه که از سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرده است، دارای ۳۴۷ اتاق و سوییت بوده و با دیوارهایی که پر شده از چراغ‌های LED نمایی زیبا در طول شب به شهر می‌دهد. دکور زیبا، امکانات عالی از جمله ۵ رستوران و اتاق‌های شیک و راحت، از جمله ویژگی‌هایی این هتل در سفر با تور شانگهای به حساب می‌آیند.

Bulgari Hotel Shanghai

یکی دیگر از هتل‌های گران قیمت اما بسیار خوب شانگهای که در یک برج ۴۸ طبقه کئرم . زیبا در قلب شهر قرار گرفته است. این هتل لاکچری و فوق‌العاده زیبا، دارای تنها ۸۹ اتاق و سوییت است که سعی دارد تا اقامتی مجلل و فراموش نشدنی را برای مهمانان خود مهیا کند. هر اتاق یک خدمتکار ۲۴ ساعته خواهد داشت و از تکنولوژی‌های روز در تمامی واحدها استفاده شده است. Bulgari Hotel Shanghai بدون شک جزو بهترین هتل های شانگهای بوده و دارای چند رستوران، بار، مرکز اسپا و سلامتی و استخر سرپوشیده است.

عکس: asiatatler.com

 

از دیگر هتل‌های برتر ۵ ستاره در شانگهای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Amanyangyun
  • The Middle House
  • The Peninsula Shanghai
  • The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong
  • Mandarin Oriental Pudong

 

بهترین هتل های شانگهای‌ | هتل‌های ۴ ستاره

Hyatt Place Shanghai Tianshan Plaza

این هتل با ۱۵۰ اتاق بسیار شیک و زیبا، در منطقه‌ی چانگنینگ واقع شده و تنها پنج دقیقه از ایستگاه قطار و ۵ دقیقه تا مرکز خرید معروف L'Avenue فاصله دارد. مجموعه‌ی Hyatt Place از شیک‌ترین هتل‌های ۴ ستاره در شانگهای بوده که امکانات بسیار خوبی از جمله یک استخر سرپوشیده را در اختیار مهمانانش می‌گذارد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به طراحی داخلی مدرن و زیبا، سالن کنفرانس و جلسات و سالن ورزشی مجهز این مجموعه اشاره کرد.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

عکس: hyatt.com

 

Central Hotel Shanghai

Central Hotel Shanghai از جمله هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوب با قیمت مناسب در شانگهای است. این مجموعه که از محبوب‌ترین هتل های شانگهای نیز محسوب می‌شود، تنها ۳ دقیقه پیاده با خیابان نانجینگ که از محبوب‌ترین خیابان‌های تجاری شهر است فاصله داشته و دارای اتاق‌های شیک، رستوران‌هایی بسیار خوب و امکانات رفاهی عالی‌ست. همچنین در خود مجموعه یک سالن بازی در نظر گرفته شده که شامل مینی گلف، بیلیارد و بازی‌های میزی‌ است.

Yunhe Yebo Hotel

این هتل در نزدیکی فرودگاه پودونگ قرار گرفته و یکی دیگر از هتل‌هایس بسیار محبوب ۴ ستاره در شانگهای به حساب می‌آید. هتلی بزرگ، مجهز و مفرح که ۱۶ کیلومتر از دیزنی لند فاصله داشته و شاتل‌های مخصوص و رایگان برای رفتن به این مکان دارد. فضای داخلی هتل بسیار زیبا و هنرمندانه ساخته شده، رستوران‌هایی عالی در خود دارد و شامل سالن ورزشی مجهز، سالن بازی کودکان و یک باغ نسبتا کوچک برای استراحت است. به طور کلی Yunhe Yebo Hotel‌ هتلی بسیار عالی‌ست که تنها مشکل اساسی آن، دور بودن از مرکز شهر بوده که البته با توجه به دسترسی راحت به ایستگاه مترو، خیلی راحت می‌توان از این طریق به نقاط مختلف رفت.

عکس: skyscanner.co.kr

 

از دیگر هتل‌های برتر ۴ ستاره در شانگهای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Jin Jiang Park Hotel
  • Jinjiang Metropolo Shanghai Xintiandi Hotel
  • Maixinge International Hotel
  • Pod Inn The Bund Guangdong Road
  • Courtyard By Marriott Shanghai Central

 

بهترین هتل های شانگهای | هتل‌های ۳ ستاره و مقرون به صرفه

Charms Hotel Shanghai

در میان هتل های ۳ ستاره شانگهای نیز انتخاب‌های بسیار خوب با قیمتی پایین پیدا می‌شوند. Charms Hotel Shanghai یکی از این هتل‌هاست که در نزدیکی خیابان نانجینگ و در منطقه‌ای عالی واقع شده و دارای اتاق‌های شیک و تمیز، امکانات رفاهی قابل قبول و حتی یک استخر روباز نیز هست. در خود مجموعه نیز رستوران و سالن ورزشی تعبیه شده و تمامی اتاق‌ها هم دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون بزرگ و چای ساز و ... هستند.

 

موزه‌ها گالری‌های باورنکردنی در شانگهای

عکس: rakuten.co.jp

 

Sun Garden

Sun Garden از معروف‌ترین هتل های شانگهای است که در نزدیکی "باند" قرار گرفته و دارای اتاق‌های و سوییت‌های بسیار عالی‌ست. این هتل به خاطر قیمت خیلی خوب، خدمات و امکانات عالی و همچنین منظره‌ی جذابی که در طبقات بالایی خود از شهر شانگهای به نمایش می‌گذارد، امتیازات خیلی خوبی از سایت‌های مختلف دریافت کرده است. این هتل تا باغ یو تنها یک کیلومتر فاصله داشته و حتی امکان همراه داشتن حیوانات خانگی را نیز به مهمانان هتل می‌دهد.

Campanile Shanghai Huaihai

اگر هم به دنبال یک جای ارزان و دنج می‌گردید، Campanile Shanghai Huaihai انتخاب خیلی خوبی برای شما خواهد بود. این بوتیک ‌هنل زیبا دارای اتاق‌های کم اما زیبایی است که از دکور جذابی بهره برده و دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و امکانات کامل رفاهی هستند. فضای کلی مجموعه نیز شامل یک رستوران، بار، و یک باغ کوچک بوده که مهمانان می‌توانند از آن‌جاها استفاده کنند. مشکل اساسی Campanile Shanghai Huaihai‌ دور بودن از مراکز تجاری بوده اما از طرفی به بعضی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شانگهای همچون معبد جینگ‌آن نزدیک است.

عکس: shanghai-huaihai.campanile.com

 

از دیگر هتل‌های برتر ۴ ستاره در شانگهای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Dayin East Nanjing Road & The Bund
  • Campanile Shanghai Jing An
  • Astor House Hotel
  • Baolong HomeLike Hotel
  • J Hotel Shanghai

 

بهترین هتل های شانگهای | هتل‌هایی با منظره‌ی جذاب از شانگهای

The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong

این مجموعه نه تنها یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل های شانگهای به حساب می‌آید، بلکه از پنجره‌ی اتاق‌ها و رستوران و بار روفتاپش، نمایی فوق‌العاده جذاب از منطقه پودونگ، رودخانه و برج شانگهای را به نمایش می‌گذارد. این روفتاپ در طبقه ۸۵ قرار دارد و از همین رو، کاملا مشرف به شهر بوده و بدون هیچ شکی باید در صدر لیست بهترین هتل‌های شهر با منظره‌ی زیبا قرار می‌گرفت.

 

بهترین کارها در سفری عاشقانه به شانگهای

عکس: theluxevoyager.com

 

Four Seasons Hotel Pudong

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری شهر که در برجی بلند در پودونگ واقع شده و همچون هتل قبلی، نمایی زیبا از شانگهای را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. یکی از نکات جذاب این هتل، استخری است که با دیوارهای شیشه‌ای خود در ارتفاعی بالا، فرصت شنا و تماشای منظره‌ی شهر را به شما می‌دهد.

Les Suites Orient, Bund Shanghai

واین مجموعه نیز همان طور که از اسمش پیداست، از سوییت‌های لوکس و زیبا شکل گرفته که نمایی جذاب از باند شانگهای را برایتان به نمایش می‌گذارد. این هتل در ساختمانی تاریخی و ۲۳ طبقه متعلق به قرن نوزدهم میلادی ساخته شده اما داخل آن کاملا مدرن و زیباست و تمامی امکانات یک هتل لاکچری و مجلل را در اختیارتان می‌گذارد.

عکس: bestday.com.mx

 

بهترین هتل های شانگهای | هتل‌های خانوادگی

Pudong Shangri-La

Pudong Shangri-La نه تنها یکی از بهترین هتل های شانگهای‌ به حساب می‌آید، بلکه بهترین هتل خانوادگی ۵ ستاره در این شهر نیز هست و دارای یک کلاب کودکان اختصاصی، امکانات خیلی خوب در اتاق‌ها و فضایی بسیار زیباست که در هر مناسبتی از جمله کریسمس و سال نو میلادی به خوبی دکور می‌شود. این هتل بزرگ شامل ۵۷۵ اتاق و ۳۰ سوییت شده که همگی آن‌ها نمای زیبای رودخانه هانگپو را پیش رو دارند.

عکس: bilkeyllinas.com

 

Sofitel Sheshan Oriental Hotel

این هتل بزرگ و زیبا، یکی دیگر از انتخاب‌های ۵ ستاره در میان هتل های مناسب خانواده‌ها در شانگهای است که با داشتن یک استخر بزرگ خانوادگی در فضای روباز، گزینه‌ای جذاب برای سفر تابستانی نیز به حساب می‌آید. البته این محل مملو از امکانات تفریحی است و زمین تنیس، سالن بازی، ساحل مصنوعی و خیلی امکانات این چنینی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

Shanghai Disneyland Hotel

حتما می‌دانید که شانگهای دارای یکی از شعب پارک بازی معروف دیزنی لند است. درون محوطه پارک یک هتل بزرگ با تم دیزنی هم وجود دارد که بدون شک جزو انتخاب‌های عالی برای خانواده‌هایی‌ست که دارای فرزندان کم سن و سال هستند. اگر چه این هتل جزو انتخاب‌های معمول در میان هتل های شانگهای نیست، اما با توجه به داشتن امکانات عالی، دسترسی به پارک، اتاق‌هایی زیبا با تم دیزنی و خیلی چیزهای دیگر، روزهایی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی را در تور شانگهای برای شما و خانواده‌‌تان رقم خواهد زد.

 

فصول مختلف و بهترین زمان سفر شانگهای

عکس: ticketkd.com

 

۰۴ بهمن ۱۴۰۲