بهترین سالن‌های سینما در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین سالن‌های سینما در شانگهای

شهرهای بزرگ چین همچون شانگهای، شهرهای بسیار مدرنی هستند که در آن‌ها می‌توانید همه چیز را با بهترین تکنولوژی روز دنیا تجربه کنید. پس چرا در سفر با تور چین و رفتن به این شهر زیبا، تجربه‌ی دیدن یک فیلم روز با کیفیتی خارق‌العاده را از دست بدهید؟ اگر برایتان این سوال پیش می‌آید که سالن‌های سینمای شهر کجا هستند، جوابتان را در این نوشته دنبال کنید.


Palace IMAX Cinema در مرکز خرید IAPM

این مجموعه سینمایی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و بدون هیچ تردیدی، بهترین جایی در شانگهای خواهد بود که می‌توانید در آن فیلم ببینید.این مکان مجموعا ۶ سالن با ۱۰۴۶ صندلی دارد. Palace IMAX Cinema سالن‌های بسیار شیک و زیبایی داشته، صندلی‌های راحتی دارد و عینک‌های سه بعدی که در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد بسیار تمیز و خوب هستند. همچنین اگر می‌خواهید RealD را نیز تجربه کنید، می‌توانید در سالن‌های سه بعدی این سینما از آن بهره ببرید. بهای بلیط بسته به فیلم و سالنی که انتخاب می‌کنید بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ رنمینبی است که البته اگر بخواهید در اپلیکیشن‌های خرید بلیط چینی آن را تهیه کنید، می‌توانید این بلیط‌ها را ارزان‌تر بخرید.

 

جذاب‌ترین نقاط کمتر شناخته شده شانگهای

Palace IMAX


۵ سالن این سینما برای دیدن فیلم‌های به صورت آیمکس یا سه بعدی است و یک سالن VIP هم دارد که تنها ۵۰ صندلی داشته و جدا از هزینه‌ی بالاتر، از صندلی‌های بزرگ‌تر و امکانات بهتری نیز بهره می‌برد. برای رفتن به این سینما می‌توانید از خطوط ۱، ۱۰ و ۱۲ مترو استفاده کنید و در همان محل مرکز خرید نیز چندین رستوران و کافه پیدا نمایید. فراموش نکنید که غیر از مجموعه‌ی اصلی، این شرکت چند مجموعه در مراکز خرید چین نیز دارد که در آن‌ها نیز می‌توانید به تماشای فیلم بنشینید.

آدرس: IAPM Mall, 6/F, 999 Huaihai Zhong Lu, near Shanxi Nan Lu


Premiere Cinemas در Kerry Center

یکی دیگر از مجموعه‌های سینمایی تازه تاسیس در شانگهای که سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرده و دارای ۵ سالن عالی با مجموع ۷۲۶ صندلی است. اولین نکته‌ی بد در مورد Premiere Cinemas این است که سالن آیمکس ندارد، اما سالن پخش فیلم‌های سه بعدی بسیار خوبی دارد که از نکات قوت آن به حساب می‌آید. Premiere Cinemas در واقع یک سالن خیلی بزرگ است و ۴ سالن کوچک‌تر دارد که سالن‌های سه بعدی و VIP را تشکیل می‌دهند.
Premiere Cinemas را می‌توانید در IAPM هم ببینید و اگر بخواهید آیمکس را تجربه کنید، باید به مجموعه‌ سینمایی این شرکت در آن‌جا بروید، در غیر این صورت کیفیت این سالن‌ها بسیار بهتر هستند. بهترین راه رفتن به این مجموعه‌ی سینمایی اتوبوس است و اگر هم بخواهید با مترو به این بخش از شهر بروید باید از خطوط ۲ یا ۷ استفاده کنید.

 

Premiere Cinemas


آدرس: N4-01, 1515 Nanjing Xi Lu, near Changde Lu


Grand Cinema

شاید در میان سالن‌هایی که در مراکز خرید لاکچری شانگهای هستند، سالن‌های بهتری پیدا کنید، اما Grand Cinema سینمایی بسیار مهم و نمادین در شانگهای است و سالیانِ سال به عنوان جایی مهم برای ارائه فیلم‌های غیر چینی در شانگهای به حساب می‌آمد. این سینما در سال ۱۹۳۰ افتتاح شده و چندین بار در طی دوره‌های مختلف بازسازی شد تا حلا که یک سینمای مدرن و زیبا با ۶ سالن مختلف به حساب می‌آید. شگفت انگیز‌ترین این سالن‌ها بزرگ‌ترین سالن سینمای چین است که در Grand Cinema واقع شده و ۱۵۵۴ صندلی در دو ردیف دارد!

 

۸ کافه‌ی معروف شانگهایی برای نوشیدن بهترین قهوه

 Grand Cinema


همانطور که گفتیم این سالن برای فیلم‌های غیر چینی انتخاب شده، اما تمام صندلی‌های آن دارای هدفون بوده تا چینی‌ها به راحتی بتوانند دوبله آن را از طریق هدفون‌ها گوش کنند.

آدرس: 216 Nanjing Xi Lu


دیگر سینماهای شانگهای برای دیدن فیلم در این شهر

دو پیشنهاد دیگر ما برای دیدن فیلم در شانگهای اولی مجموعه سینمایی SFC در مرکز خرید Metro City و دیگری Broadband International Cineplex است که هر دو از سالن‌هایی با بهترین تجهیزات موجود در دنیا بهره می‌برند و دارای چند سالن مختلف هستند. البته غیر از Palace IMAX Cinema هیچ مجموعه سینمایی سالن آیمکس ندارد که به خاطر قرارداد این شرکت تا زمانی مشخص در شانگهای است، اما در غیر این صورت، این سینماها دارای سالن‌های VIP، سه بعدی و ... هستند و عموما قیمت بلیط‌ها در آن‌ها چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ رنمینبی خواهد بود.

 

۵ خیابان‌ معروف شانگهای برای خرید و قدم‌زدن در میان مغازه‌ها

SFC

۱۷ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران