برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری مراسم عروسی بسیار مهم است و برنامه ریزی در این رابطه، می‌تواند حتی در یک کشور خارجی به مراتب چالش‌های بیشتری را برای عروس و داماد و خانواده‌ها به همراه داشته باشد. با اینحال بسیاری از زوج‌ها ترجیح می‌دهند از مکان‌های مطرح برای برگزاری این مراسم بهره مند شوند و در این رابطه، ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد به شمار می‌آید.

کشور ترکیه از نظر تاریخی، فرهنگی، غذاهای لذیذ، مناظر زیبا بسیار غنی است و می‌تواند به خوبی میزبانی جشن عروسی شما را به عهده بگیرد. در این میان آنتالیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این شهر که نهمین شهر بزرگ ترکیه است و بعنوان مروارید دریای مدیترانه شناخته می‌شود، شما و مهمانانتان را عاشق خود خواهد کرد و لحظاتی خاطره انگیز را در سفر با تور آنتالیا برایتان به همراه خواهد داشت.

این شهر بسیار زیباست و مکانها و تالارهای شیک و قابل توجهی را در خود جای داده که می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مراسم جشن شما به شمار آیند. بنابراین چه به دنبال مکانی کوچک و خصوصی و صمیمی باشید و یا مکان‌های بزرگ‌تر و جادارتر مدنظرتان باشد، باید بگوییم مشکل چندانی در رابطه با پیدا کردن فضایی مناسب نخواهید داشت و می‌توانید جشنی جادویی و خیره کننده را برای مهمانانتان به ارمغان بیاورید. اما اگر بخواهیم به مهمترین مناطق آنتالیا برای برگزاری مراسم عروسی اشاره کنیم باید بگوییم کالیچی، کاس، کمر، بلک، آلانیا و ساید بیش از همه خودنمایی می‌کنند.

 

کالیچی

کالیچی آنتالیا، بخشی مهم از تاریخ ترکیه را شامل می‌شود و ساختارهایی در دل خود جای داده که قدمت آن به دوران روم، بیزانس، سلجوقی و عثمانی بازمی‌گردد. در دوران باستان کل منطقه در داخل دیوارها محصور بود، اما در ترکیه امروزی شکلی دیگر یافته است. قدمت بیشتر سازه‌ها به قرن ۱۸ و ۱۹ مربوط می‌شوند. و در حال حاضر بسیاری از خانه‌های سنتی ترکیه بعنوان هتل‌های بوتیک، رستوران‌ها و مغازه‌ها بازسازی شده‌اند. این منطقه زیبا، در ساحل دریای مدیترانه واقع شده و دارای مناظر زیبای شگفت انگیزی است.

اگر درنظر دارید مراسم خود را در این محدوده برگزار کنید باید بگوییم منظره دریا و معماری باستانی، پس زمینه زیبایی برای عروسی در فضای باز فراهم خواهند کرد. و اگر به دنبال برخورداری از محیطی رمانتیک و صمیمی‌تر هستید، یک هتل بوتیک مکان مناسبی را برای شما و مهمانانتان و برای لذت بردن از معماری‌های باشکوه ارائه می‌دهد. جالب است بدانید کالیچی، همچنین مکانی ایده آل برای زوج‌هایی از همه ادیان است که به دنبال برگزاری مراسم سنتی‌تر در یکی از کلیساها، مساجد یا کنیسه‌های متعدد هستند.

کمر

این منطقه تفریحی ساحلی در سواحل مدیترانه ترکیه به خاطر کوه‌های زیبا، جنگل‌های کاج و چشم‌اندازهای بی بدیل دریا شهرت دارد. خط ساحلی، دارای سواحل و خلیج‌های بسیاری همراه با هتل‌های باشکوه برای برای اقامت بازدیدکنندگان است.

برای آن دسته از زوج‌هایی که به دنبال دور شدن از شلوغی و ازدحام شهر هستند، کمر مکان مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی است. این منطقه، چشم اندازی جالب توجه به به دامنه‌های کوه‌های توروس دارد و فضاهای بسیاری را در میان درختان و یا کنار دریا برای برگزاری مراسمی رمانتیک به علاقمندان هدیه می‌دهد.

 

انواع تفریحات آبی در kemer آنتالیا

آلانیا

آلانیا به دلیل موقعیت استراتژیک طبیعی خود که در شبه جزیره کوچکی در دریای مدیترانه واقع شده، در طول سال‌ها مورد توجه بسیاری از امپراتوری‌ها بوده است. به همین دلیل، چندین مکان دیدنی به یاد ماندنی از جمله Kizil Kule (برج قرمز)، Tersane (کشتی سازی) و قلعه آلانیا را در خود جای داده است.

زیبایی این منطقه و بناهای تاریخی، آنرا را به مقصدی محبوب برای گردشگری آنتالیا بدل کرده است. مردم خوش برخورد و مهمان نواز این محدوده نیز، محیطی دلپذیر را برای کسانی ایجاد می‌کنند که می‌خواهند جشن عروسی خود را در این منطقه برگزار کنند و یا جزو مدعوین مراسم هستند. این منطقه پرطرفدار، دارای هتل‌های زیادی با رتبه بندی ۵ ستاره است که آماده میزبانی عروسی شما هستند. برخی از این هتل‌ها، چشم اندازی شگفت انگیز به قعه آلانیا و سایر جاذبه‌های این محدوده دارند و بهترین مکان برای ثبت عکس‌های یادگاری از این سفر و مراسم به شمار می‌آیند.

بلک

بلک در آنتالیا، یکی دیگر از مکان‌های توریستی محبوب آنتالیاست و بیشتر به خاطر چشمه‌های آب معدنی شهرت دارد. همچنین در بلک، آبشار Kursunlu وجود دارد که یک شگفتی طبیعی همراه با یک غار پنهان در پشت آبشار است و بیش از ۱۰۰ گونه مختلف پرنده در حوالی این آبشار زندگی می‌کنند.

با وجود انواع جاذبه‌های طبیعی، بلک یک مکان ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی شماست و در این منطقه هتل‌های ۵ ستاره بسیاری وجود دارند که می‌توانند میزبان مراسم و مهمانان شما باشند. یک مراسم عاشقانه در مقابل آبشار یا در یکی از باغ‌ها یا در یکی از سواحل شنی برای هر کسی که خواهان عروسی در فضای باز است، ایده‌ای عالی به شمار می‌آید. در ضمن اگر به مناظر آبی و آبشار علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مقاله با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید بزنید.

کاس

این منطقه در دامنه تپه‌ای واقع شده که به ساحل فیروزه‌ای می‌رسد و به دلیل کشاورزی مرکبات، سبزیجات و بادام و همچنین عسل شهرت دارد. این شهر آرام و دلپذیر با خیابان‌های باریک مملو از یاس، گل‌های صورتی رنگ بوگنویل، کافه‌های آرام و مهمان‌خانه‌های کوچک و دنج، حسی عجیب و قابل توجهی را به مخاطبان القا می‌کند.

مردم محلی آنقدر دوستانه و صمیمی رفتار می‌کنند که شما و مهمانانتان از معاشرت با آنها و پیدا کردن دوستان جدید لذت خواهید برد. در ضمن کاس، یک مکان محبوب برای گشت و گذار به شمار می‌آید و جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله فضاهای باستانی و مدرن را در دل خود جای داده است.

این منطقه ساحلی شگفت انگیز برای کسانی که قصد ازدواج دارند، چیزهای بسیاری در چنته دارد. مکان‌های جالب زیادی در سراسر ساحل و بسیاری از ویرانه‌های تاریخی خواهید یافت. بدون شک مهمانانتان سفری خاطره انگیز را در سفر با تور آنتالیا و مراسم عروسی شما همراه با عکس‌های زیبا تجربه خواهند کرد.

 

ترفندهایی برای سفر ارزان به آنتالیا

ساید

و در نهایت باید بگوییم ساید، منطقه‌ای در سواحل جنوبی دریای مدیترانه در ترکیه است. این محدوده تفریحی مدرن، همچنین دارای ویرانه هایی است که قدمت آن به قرن ۱۰ قبل از میلاد باز می‌گردد. این منطقه، یک پس زمینه عالی برای عکاسی در خرابه‌های تاریخی معبد آپولو در لبه دریا ارائه می‌دهد و البته آبشار واقع در منطقه ماناوگات، در میان بسیاری از مکان‌های شگفت انگیز دیگر در سراسر ساید به استقبال شما می‌آید.

علاوه بر این، ساید جمعیت زیادی ندارد و این مزیت، به شما و مهمانانتان فرصت می‌دهد تا بیشترین استفاده را برای استراحت و لذت بردن از این تعطیلات بهشتی داشته باشید. اما توصیه می‌کنیم مراسم خود را در بهار، تابستان یا پاییز برگزار کنید تا از هوای گرم برخوردار شوید. زیرا زمستان در این منطقه، اغلب با بارندگی زیادی همراه است که برگزاری مراسم عروسی در فضای باز را با مشکل مواجه می‌کند.  

تا اینجا به بررسی بهترین مناطق آنتالیا برای برگزاری مراسم عروسی پرداختیم و در ادامه برخی از بهترین تالارها و هتل‌های شهر را در این رابطه معرفی خواهیم کرد تا بیشتر به شما در برنامه ریزی جشن و پذیرایی از مهمانانتان کمک کنیم.

Mardan Palace Antalya

عروسی، یک رویداد بی نظیر در تمام طول زندگی‌تان به شمار می‌آید و  این هتل زیبا و باشکوه، می‌تواند به خوبی هماهنگ کننده این مراسم باشد و بهترین برنامه ریزی‌ها را متناسب با بودجه برایتان فراهم نماید. این هتل علاوه بر امکاناتی نظیر سالن‌های رقص، مکان‌های پذیرایی کوچکتر، اتاق‌های مجلل و پذیرایی با بهترین و باکیفتیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها، همچنین مشاوره‌هایی عالی در زمینه خورد و خوراک، خدمات استثنایی گل و عکاسی ارائه می‌دهد.

Titanic Beach Lara

این ریزورت نیز یکی دیگر از مکان‌های ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی در آنتالیاست. برنامه ریزی برای این مراسم، به صورت منحصر به فرد برای زوج‌ها و بر اساس سلیقه آنها صورت می‌گیرد و کارشناسان مربوطه به عروس و داماد کمک می‌کنند تا یک مهمانی باشکوه برای این رویداد را تدارک ببینند. بنابراین چه به دنبال یک مراسم کلاسیک صمیمی باشید و یا رویدادی خاص و خارق العاده را درنظر داشته باشید، تیم این هتل ریزروت راهنمایتان هستند تا مراسمی برگزار کنید که همیشه آرزویش را داشتید و تمام تدارکات از گل و غذا گرفته تا نمایش آتش بازی را برای این مراسم فراهم خواهند کرد.

 

سفری جذاب به مناطق ساحلی آنتالیا

The Marmara Antalya

در اینجا، یک مراسم عروسی در باغی مجلل و با پس‌زمینه‌ای از دریای درخشان مدیترانه و رشته کوه توروس در انتظارتان خواهد بود. باغ دلپذیر Marmara Antalya با ارائه کلاس و کیفیت بالا در فضایی شیک، مورد علاقه زوج‌هایی است که در ماه‌های بهار و تابستان جشن عروسی خود را در آنتالیا برگزار می‌کنند. این فضا، ظرفیت پذیرش ۶۵۰ نفر برای پذیرایی شام را داراست و به تمام جزئیات این شب خاص از دکوراسیون گرفته تا سیستم‌های صوتی و نوری، منوی عروسی منحصر به فرد، موسیقی زنده و حتی تفریحاتی پس از شام رسیدگی خواهد کرد.

سرآشپزهای خبره، غذاهای بی‌نظیری را مخصوص شما و مهمانانتان سرو می‌کنند. هر منو بنا به درخواست شما سفارشی می‌شود و گزینه‌هایی شامل پیش غذا، غذای اصلی، بوفه سالاد و میز دسر باشکوهی چشم و دل مهمانان را نوازش می‌دهند. در مورد کیک عروسی نیز جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌توانید آن را به شیرینی پز حرفه‌ای این اقامتگاه که شهرت داشته و برنده جایزه نیز هست، بسپارید و منتظر یک مراسم شیرین و مثال زدنی باشید.

Porto Bello Hotel

این هتل، در ساحل جنوبی کاس واقع شده و یک ریزورت بین‌المللی ۵ ستاره به شمار می‌آید. این اقامتگاه از طراحی مدرن مدیترانه‌ای که توسط باغ‌های آبی احاطه شده برخوردار است و مشرف به دریای مدیترانه می‌باشد. همچنین دارای ساحل خصوصی بوده و فضایی لوکس با امکانات و خدماتی عالی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.  

اگر تصمیم به برگزاری مراسم عروسی در این هتل دارید، باید بدانید که تیم تدارکات به بهترین نحو تمام جزئیات را درنظر می‌گیرند تا روزی خاطره انگیز را برای شما و مهمانانتان از این مراسم زقم بزنند. بخش‌های مختلفی از جمله تراس پانورامای هتل، رستوران و کلبه‌های ایتالیایی و یا منطقه ساحلی را می‌توانید برای برگزاری این مراسم انتخاب نمایید.

Ela Quality Resort Hotel

و در نهایت سری می‌زنیم به این هتل باشکوه در دل دریا که برنامه ریزی مراسم عروسی و پذیرایی از مهمانان را به نحو احسن به سرانجام می‌رساند. این اقامتگاه با کیفیت، در جایی واقع شده که رشته کوه توروس با دریای فیروزه‌ای مدیترانه تلاقی می‌یابند و شما را در این روز مهم به زیبایی همراهی می‌کند. کافی است آرزوهایتان را برای تیم تدارکات در رابطه با مراسم عروسی‌تان فاش کنید تا این تیم حرفه‌ای به زیبایی و به نحوی منحصر به فرد، رویایتان را محقق نماید.

برنامه ریزی نه تنها برای مراسم عروسی بلکه شامل پکیج‌های بسیاری جذابی برای ماه عسل نیز می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم خود را به دستان جادویی این قصر قرن بیست و یکمی بسپارید و لحظاتی فراموش نشدنی را با شریک زندگی‌تان تجربه نمایید.

 

۷ فعالیت‌ خانوادگی جذاب در آنتالیا

۱۸ دی ۱۴۰۰