ترفندهایی برای سفر ارزان به آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
ترفندهایی برای سفر ارزان به آنتالیا

آنتالیا، شهری با زیبایی‌های تمام نشدنی که از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه به حساب می‌آید. محبوبیت این شهر بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانیم سواحلی دیدنی، جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید بسیاری در آنتالیا هستند که سفری شاد و جذاب را برایمان خواهند ساخت. با این حال تور آنتالیا می‌تواند در بسیاری از موارد گران تمام شود، مگر این که خودتان بتوانید با مدیریتی بهتر، سفری ارزان را برای خود بسازید. ما هم با معرفی چند پیشنهاد و ترفند ساده، شما را در این راه کمک خواهیم کرد.

 

چطور سفری ارزان به آنتالیا داشته باشیم؟

خیلی‌ها بر این باورند که تنها اقامت در هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا یا خرید از فروشگاه‌های لوکس آنتالیا است که سفر به این شهر را لذت‌بخش می‌کند. در صورتی که آنتالیا جاهای بی‌شماری برای دیدن دارد و شما می‌توانید تفریحات مختلفی را در آن‌جا انجام دهید که هزینه‌ی زیادی روی دستتان نگذاشته و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد. حتی مراکز خرید ارزان قیمت یا رستوران‌های خیلی خوبی هستند که نیازی به صرف پول زیاد ندارند. این‌ها چیزهایی هستند که ما در این مقاله به شما گوشزد خواهیم کرد.

 

راهنمای سفر ۲۴ ساعته در آنتالیا

تور به جای خرید بلیط و رزرو هتل

اولین نکته در سفری ارزان، مسلما رفت و آمد با هزینه‌ی پایین به مقصد مورد نظر است. در حال حاضر انتخاب‌های تورهای گردشگری به آنتالیا، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چون خرید بلیط به صورت انفرادی، هزینه‌های اضافی برای رزرو هتل و مشکلاتی که در این راه وجود دارد، نه تنها زحمت زیادی می‌طلبد، بلکه در نهایت باعث بیشتر شدن هزینه‌های شما نیز خواهد شد. شما می‌توانید با انتخاب تورهای مقتدرسیر تابان به مقصد آنتالیا، بین هتل‌های متنوع انتخاب کنید، بهترین پروازها را با قیمتی مناسب دریافت کرده و از امکانات مناسب بهره ببرید.

زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید

آنتالیا شهری بسیار محبوب است، پس اگر در اوج روزهای شلوغی به این شهر بروید، مطمئن باشید هزینه‌های سفر شما دوبرابر خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سفری ارزان، زمان متفاوتی را برای رفتن انتخاب کنید. اگر اهل شنا در دریا نیستید، زمستان بهترین گزینه برای داشتن سفری ارزان است، اما اگر می‌خواهید از سواحلی زیبای آنتالیا بهره ببرید، اوایل بهار که تازه آب گرم شده و مناسب شنا است، یا اواسط پاییز که آخرین فرصت‌ها برای پریدن در دریا و آبتنی خواهد بود، به آنتالیا سفر کنید.

 

راهنمای تنها سفر کردن به آنتالیا

تفریحات رایگان و ارزان را انتخاب کنید

فعالیت‌های زیادی هستند که شما می‌توانید به رایگان در آنتالیا انجام دهید و یا این که مبلغ کمی برایش بپردازید. برای مثال، اگر قصد دارید تا در سواحل آنتالیا آبتنی کنید، حتما به سراغ سواحل عمومی بروید که تعدادشان کم نیستند و البته از جمله زیباترین‌ها به حساب می‌آیند.

بازدید از بندرگاه باستانی و دیگر جاذبه‌های تاریخی آنتالیا، بازدید از آبشار دودن، رفتن به بخش‌های کوهستانی و کارهایی از این دست را بدون صرف هیچ گونه مبلغی می‌توانید انجام دهید. اگر بخواهید کمی هزینه کنید و به بیرون شهر بروید، می‌توانید از آبشار زیبای کورسونلو دیدن نمایید یا از شهرهای باستانی همچون ترمسوسس دیدن کنید. بازدید از موزه‌ی بسیار جذاب آنتالیا یا موزه‌ی اسباب‌بازی‌ها نیز هزینه‌ی چندانی برایتان نخواهند داشت.

خرید ارزان در آنتالیا

چندین مرکز خرید لاکچری و جذاب در آنتالیا وجود دارند که بدون شک خرید را برایتان لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. اما هستند جاهایی که می‌توانید در آن‌ها اجناسی با قیمت مناسب و با کیفیتی خوب خریداری کنید. بازار آنتالیا، مرکز خرید دیپو، مرکز خرید شی مال یا حتی مرکز خرید مارک آنتالیا از این دست جاها هستند.

اگر در زمان اوج سفرها به آنتالیا نروید، خواهید دید که بسیاری از فروشگاه‌ها تخفیف‌هایی عالی ارائه می‌کنند و فرصتی خیلی خوب برای شما ایجاد خواهند کرد تا با قیمتی پایین‌تر از حد معمول، چیزهای با کیفیتی برای خود تهیه کرده یا سوغاتی بخرید.

 

۶ جاذبه دیدنی کهن در سفر با تور آنتالیا

رستوران‌های ارزان در آنتالیا

یکی از چیزهایی که به راحتی هزینه‌های سفر به آنتالیا را بالا می‌برد، غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت است. این شهر رستوران‌ها و غذاهای خیابانی خیلی خوب و ارزانی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. چند نمونه از بهترین رستوران‌های آنتالیا که قیمتی مناسب نیز دارند عبارتند از Can Can، Mia Dolce Vita و Tarihi Eminonu Kahvecisi که همگی از بهترین‌ها در این شهر به حساب می‌آیند. در مورد بارها و جاهایی که نوشیدنی ارائه می‌کنند نیز اوضاع به همین ترتیب است و شما باید به دنبال جاهای ارزان‌تر که البته امتیازات خوبی نیز در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌اند، باشید.

۰۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران