اطلاعات کلی قبل از سفر به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

تور کوش آداسی با داشتن آب و هوای دلنشین و سواحل بسیار زیبای آن این روزها به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در بین مردم تبدیل شده است. اگر شما نیز برنامه سفر به این شهر ساحلی را در سر دارید برای لذت بردن از لحظه به لحظه خود در این مسافرت بهتر است با برخی نکات کلی در مورد کوش آداسی آشنا شوید. به همین دلیل ما نیز به نوبه خود سعی کرده‌ایم در این مقاله شما همراهان همیشگی مقتدرسیر را با هر آنچه که بهتر است قبل از سفر در مورد کوش آداسی بدانید مطلع کنیم.

 

آشنایی کلی با شهر ساحلی کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی ترکیه می‌باشد که از لحاظ جغرافیایی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. به دلیل سواحل بسیار زیبای این شهر، تفریحات آبی اصلی‌ترین تفریحاتی هستند که توریست‌ها و بومیان این منطقه انجام می‌دهند. البته به غیر از تفریحات ساحلی می‌توان به جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی که در سطح و اطراف این شهر قرار دارند نیز اشاره کرد. کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است. اگر عاشق تفریحات آبی هستید و دوست دارید سفری دنج و آرام در یکی از شهرهای ترکیه داشته باشید بدون شک سفر به کوش آداسی با تور ترکیه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از آنجایی که کوش آداسی یکی از شهرهای کشور ترکیه به شمار میرود واحد رسمی پول آن لیر ترکیه بوده و مردمانش به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

 

۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

شرایط آب و هوایی کوش آداسی

شهر کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از آب و هوای نسبتا معتدل و مدیترانه‌ای برخوردار می‌باشد. به طوری که فصل زمستان در این شهر معتدل بوده و سرمای خشک و سختی ندارد. اما تابستان‌های آن داغ و سوزناک است. البته سواحل این شهر فرصتی بسیار خوب برای استفاده از تفریحات آبی در فصل‌های گرم سال در کوش آداسی است. اگر با هدف استفاده از ساحل و دریا قصد سفر به کوش آداسی را دارید فصل تابستان بهترین زمان برای تنظیم برنامه سفر است. البته در این فصل به دلیل داغ بودن بازار گردشگری هزینه‌ها در مقایسه با سایر فصل‌های سال کمی بالاتر خواهد بود. اما اگر علاقه چندانی به تفریحات آبی در کوش آداسی ندارید تمامی فصل‌های سال برای گشت و گذار در این شهر زیبای ترکیه مناسب خواهد بود.

بهترین هتل‌های کوش آداسی

از آنجایی که کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی و گردشگری ترکیه و حتی دنیا به حساب می‌آید هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در آن بنا شده است. به همین دلیل تمامی توریست‌ها می‌توانند با توجه به بودجه و انتظاراتی که از محل اقامت خود در طول سفر دارند هتل مناسب خود را پیدا کرده و سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنند. در زیر به سه مورد از بهترین هتل‌های کوش آداسی اشاره کرده‌ایم:

  • هتل توسان بیچ ریزورت (Tusan Beach Resort Hotel)
  • هتل سی لایت (Sealight Resort Hotel)
  • هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال (Grand Blue Sky International Hotel)

 

کوش آداسی، سرزمین جادویی سازه‌های باستانی

بهترین رستوران‌های کوش آداسی

کوش آداسی نیز مثل تمامی مقصدهای گردشگری معروف دنیا دارای رستوران‌های بسیاری با منوی غذایی لذیذ و متنوع است. در نتیجه مسافران این شهر می‌توانند در کنار گردش و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی به رستوران‌گردی نیز بپردازند و لذت سفر خود را چند برابر کنند. از جمله بهترین رستوران‌های کوش آداسی که رفتن به آن‌ها برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه پیشنهاد می‌شود عبارتند از:

  • رستوران پلنت یوکا (Planet Yucca Restaurant)
  • رستوران سام ور الس (Some Where Else Restaurant)
  • رستوران گلدن بویز (Golden Boys Restaurant)

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

بسیاری از افراد کوش آداسی را فقط با سواحل زیبا و تفریحات آبی آن می‌شناسند. در حالی که این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است که علاقه‌مندان به گردش و بازدید می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند. چند مورد از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی در این شهر ساحلی ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

فستیوال‌های کوش آداسی

در شهر کوش آداسی فستیوال‌ها و جشنواره‌های جذابی در طول سال اجرا می‌شوند. در صورتی که تاریخ سفر خود را با یکی از این فستیوال‌ها هماهنگ کنید می‌توانید خاطره به یاد ماندنی و خوبی را برای خود رقم بزنید. از جمله جذاب‌ترین فستیوال‌های کوش آداسی می‌توان به چند مورد زیر پرداخت:

  • فستیوال زمستانی کوش آداسی (ماه ژانویه)
  • فستیوال بین‌المللی ازمیر در کوش آداسی (ماه ژوئن و جولای)
  • فستیوال موسیقی کوش آداسی (هفته آخر ژوئن)

۱۸ دی ۱۳۹۹