معرفی ۸ فست فود باکیفیت در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم

اگر چه در سفر با تور قشم باید به سراغ غذاهای محلی قشم بروید، اما خب باید در نظر گرفت که همه طرفدار غذاهای دریایی نیستند و بعضی اوقات نیز تنها می‌خواهند یک ساندویچ یا پیتزای خوشمزه بخورند. برای این دسته افراد ما ۸ مورد از بهترین فست‌فودهای قشم را به شما معرفی می‌کنیم و اگر فکر می‌کنید فست فود خوبی در این جزیره هست که از لیست ما بیرون مانده، بهتر است نام آن را همراه آدرس در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

فست فود کانی

این فست فود در نزدیکی مرکز خرید سام و زال واقع شده است و از جمله فست‌فودهای معروف قشم به حساب می‌آید. جایی که شما می‌توانید در منوی این مکان می‌توانید انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها را ببینید و همچنین امکان سفارش غذاهایی همچون مرغ بریان و لازانیا را نیز دارید.

آدرس: شهرک سام و زال، مجتمع تجاری سام و زال

 

فست فود پدر خوب

رستوران‌های زنجیره‌ای پدرخوب از جمله فست فودهای معروف در کشور به حساب می‌آیند که شعبه‌های مختلفی در ایران دارند. یکی از شعبات این رستوران در قشم و در نزدیکی شهر بازی واقع شده و شما می‌توانید موقع مراجعه به سیتی سنتر۱ یا این شهر بازی، ناهار یا شام را به سراغ ساندویچ‌ها و پیتزاهای این محل بروید.

 

بهترین سواحل قشم برای بازدید گردشگران

آدرس: سیتی سنتر 1 ، طبقه دوم، جنب شهربازی

 

فست‌ فود لبنانی فطائر

همانطور که از اسم این مکان پیداست، فست‌ فود لبنانی فطائر جایی است که می‌توانید چندین نوع غذای لبنانی خوشمزه را امتحان کنید. بعضی از غذاهای بسیار پرطرفدار این رستوران شامل وجبه مخصوص فطایر، جبنه بقدونس و گمبری‌ هستند. غذاهای خوشمزه‌ای که شمایل غذاهای فست فود دارند اما به شکل سالم‌تری پخت می‌شوند.

آدرس: چهارراه رسالت _ خیابان دانش _ مجموعه غذای فطایر

 

رستوران سی رول

سی رول یکی از بهترین رستوران‌های قشم است که غذاهای دریایی و محلی قشم را همراه با گزینه‌هایی برای طرفداران فست فود روی میز می‌برد. ماهیت بسیاری از غذاهای سی رول حالت فست فود دارند و ماهی‌ها و میگو‌های زیادی به صورت سوخاری پخت می‌شوند. یکی از غذاهای معروف سی رول، بشقاب دریایی آن است که با چندین نوع گوشت سخاری دریایی پر شده و گزینه‌ای عالی در این رستوران محسوب می‌شود. البته در کنار این غذاها، امکان سفارش غذاهای محلی و برنج را نیز خواهید داشت.

 

معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

آدرس: خیابان دانشمند، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا

 

 فست فود سیحون

سیحون یکی از پرطرفدارترین فست فودهای قشم است که منوی متنوع و خیلی خوبی دارد. منویی که در آن انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها به همراه مرغ سوخاری و انواع پیش غذاها دیده می‌شود. این رستوران فضایی بزرگ در دو طبقه دارد اما با توجه به محبوبیتش، همیشه شلوغ است.

آدرس: خیابان فلسطین، صحرا سینا، سینا 4

 

کینگ برگر

البته این رستوران شعبه‌ای از کینگ برگر معروف نیست، اما فارغ از اسمش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوردن ساندویچ و پیتزا در قشم به حساب می‌آید. یک فست فود ساده و بی‌آلایش که در محیطی مناسب، غذایی با کیفیت ارائه می‌کند و از همین رو در میان محلی‌ها و گردشگرانی که زیاد به قشم سفر می‌کنند، معروف است. در کنار ساندویچ‌ها و پیتزاها، حتما از مرغ‌های سوخاری کینگ برگر نیز سفارش دهید، که طعم و کیفیت بالایی دارند.

 

در سفر به قشم چه لباسی بپوشیم؟

آدرس: خیابان دانشمند، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا

 

فست فود نشاط

بسیاری از مسافران قشم در درگهان مستقر می‌شوند یا حداقل برای خرید به این منطقه می‌روند. برای این دسته افراد، فست فود نشاط بهترین گزینه برای خوردن ساندویچ یا پیتزایی خوشمزه است. با توجه به زیاد بودن فست‌فودهای مختلف که بعضا اصلا خوب نیستند، بهتر است بدانید برای خوردن فست فود باید به کدام رستوران مراجعه کنید.

آدرس: درگهان، میدان وحدت، جنب سوپرمارکت خارون

 

کافه رستوران دریم‌لند

و در آخر اشاره‌ای داشته باشیم به این کافه رستوران بسیار خوب در قشم که طرفداران زیادی دارد. این کافه‌ی بزرگ در مجاورت دریا ساخته شده و فضایی بسیار دیدنی دارد. همچنین در بسیاری از شب‌ها، موسیقی زنده‌ی محلی گوش شما را نوازش خواهد داد. همچنین منوی این کافه پر شده از انواع فست ‌فودهای خوشمزه که به بهترین شکل پخت می‌شوند. اگر می‌خواهید جایی عالی و با کیفیت را برای خوردن فست فود انتخاب کنید و از فضایی فرح‌بخش لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران دریم لند است. همچنین با توجه به نزدیکی این محل به سیتی سنتر۲، برای کسانی که به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند نیز می‌تواند گزینه‌ای خوب باشد.

 

خریدی ارزان در بازار قدیم قشم

آدرس: جنب سینما دری، بعد از سیتی سنتر 2

۰۷ تیر ۱۳۹۹