۷ توصیه برای سفری عالی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

کوش آداسی نه تنها یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه بلکه یکی از مناسب‌ترین جزیره‌های این کشور برای داشتن سفری تاریخی است. جزیره‌ای که در کنار جاذبه‌های تفریحی مدرن، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق‌العاده‌ای نیز دارد. جزیره‌ای هم برای داشتن یک ماه عسل عالی است، هم برای یک سفر خانوادگی و هم برای یک سفر مجردی. جزیره‌ای با بهترین سواحل و تفریحات آبی در کشور ترکیه. اگر قصد دارید با تور کوش آداسی به این جزیره سفر کنید و یا دنبال مقصدی برای سفر می‌گردید همراه ما باشید تا ضمن گفتن توصیه‌های گردشگرانه به آنهایی که قصد سفر به این جزیره را دارند، شمایی که به دنبال یک مقصد عالی می‌گردید را نیز راهنمایی کنیم.


۱- از اسکله رفت و آمد کشتی‌ها را تماشا کنید

تماشای دریا، وقتی زیر سقف آسمان ساکت و آرام است یکی از بهترین مناظری است که در سفر به شهرهای ساحلی می‌توانید ببینید اما وقتی کشتی‌ها در این دریا درحال رفت و آمد باشند، بدون شک تصویری که می‌بینید بسیار رویایی و شگفت‌انگیز است. در سفر به کوش آداسی یکی از بهترین کارهای تفریحی که می‌توانید انجام بدهید رفتن به مرکز خرید اسکالا نووا و از آنجا تماشا کردن کشتی‌های کروز در پهنه‌ی بیکران آب‌های تمیز و آرام است.

 

گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

۲- دنبال هیجان بگردید

اگر از آن دسته افرادی هستید که سر پر شوری دارند و نمی‌توانند آرام بگیرند، اگر دنبال آن هستید که آدرنالین خونتان بالا برود و همینطور دوستان جدید پیدا کنید، یکی از بهترین تفریحاتی که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید، شرکت در تور سافاری جیپ کوش آداسی است. در این تور شما گروه‌بندی می‌شوید و به همراه افراد دیگر با ماشین‌های جیپ می‌زنید به دل جنگل‌ و سرسبزی‌های این جزیره. وعده‌ی غذایی ناهار را نیز مهمان برگزارکنندگان این تورها هستید.

۳- انواع کباب‌ها را نوش جان کنید

ترک‌ها یکی از بهترین کباب‌پزهای دنیا هستند و در این جزیره شما می‌توانید رستوران‌های زیادی بیابید که انواع مختلف کباب را طبخ و سرو می‌کنند. کباب‌هایی با گوشت‌های مختلف. یکی از بهترین تجربه‌هایی که سفر به کوش آداسی را زیر زبان شما جاودانه می‌کند نوش جان کردن کباب‌های این شهر است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم انواع مختلف کباب‌ها را در این جزیره امتحان کنید. البته اگر گوشتخوار هستید.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

۴- در تاریخ غوطه بخورید و گم شوید

کوش آداسی در خود جاذبه‌های تاریخی مهمی دارد. جاذبه‌هایی که قدمت‌شان به دوران باستان بازمی‌گردند و امروزه شمایلی کلی از آنها باقی مانده است. جاذبه‌هایی مانند شهر باستانی افسوس. جاییکه یکی از بزرگترین مجموعه‌های به جای مانده از تمدن یونانی‌ها در مدیترانه شرقی به شمار می‌آید. به هنگام بازدید از این جاذبه می‌توانید غوطه بخوید در تاریخ پیش از میلاد مسیح و خودتان را از اکنونی که در آن زندگی می‌کنید جدا کنید.

 

گشت و گذاری تاریخی در کوش آداسی؛ شهر باستانی ترکیه

۵- تفریحات آبی انجام بدهید

در کوش آداسی سه پارک آبی بزرگ وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع تفریحات آبی را انجام بدهید و کیف کنید. تفریحاتی که شنا کردن در استخرهای عالی و لیز خوردن از سرسره‌های بی‌نظیر مهمترین آنها هستند. جدای از پارک‌های آبی، در سواحل کوش آداسی می‌توانید انواع دیگر تفریحات آبی مانند پاراسل سواری، جت اسکی، فلای‌برد و ... را انجام بدهید. از همه‌ی این تفریحات اگر بگذریم، در سفر به کوش آداسی از غواصی نمی‌توانیم بگذریم. در مراکز غواصی مختلف این جزیره شما می‌توانید با تجهیزاتی مناسب بروید به جهان زیر آبها و آنجا زیباترین تصاویر هستی را ببینید.

 

۶- دریا نوردی کنید

یکی از تفریحات لوکسی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید دریانوردی است. در این جزیره می‌توانید سوار کشتی‌های کروز بشوید و تا جاییکه می‌شود از ساحل فاصله بگیرید و لذت ببرید. این کشتی‌ها بهترین غذاها را برای مسافران‎شان سرو می‌کنند و در عرشه‌ی کشتی بهترین نوشیدنی‌ها را عرضه می‌کنند. همچنین اگر اهل ماهیگیری باشید این امکان را نیز برایتان فراهم می‌آورند‌. این تفریح جزو تفریحات گران کوش آداسی به شمار می‌آید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

۷- بازارگردی کنید

بازارگردی یکی از تفریحات خوب در کوش آداسی است. تفریحی که فقط نیاز به خرید شما را رفع نمی‌کند، بلکه امکان آشنایی با مردمان این جزیره و زیست روزمره‌شان را نیز برایتان فراهم می‌آورد. این شهر در خود چندین بازار دارد که در برخی از آنها می‌توانید میوه‌‌ها و سبزیجات تازه بخرید و در برخی از آنها لباس‌ها و سوغاتی‌های ارزان قیمت. جدای از خریدهای خوب از مرکزخریدهای کوش آداسی، به شما توصیه می‌کنیم در بازارهای آن نیز پرسه بزنید، عکس بیندازید و حتی شده خیلی کوتاه با مردم معاشرت کنید.

 

معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

۲۸ فروردین ۱۳۹۹