بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

تور کوش آداسی به دلیل سواحل بکر و بسیار زیبای آن همیشه محبوب بوده است. از این رو هتل‌های ساحلی زیادی در آن تاسیس شده‌اند. گردشگران زیادی در طول سفر خود به کوش آداسی این هتل‌های ساحلی را ترجیح می‌دهند. چرا که این هتل‌ها با داشتن سواحل اختصاصی و منظره زیبای رو به دریا لذت سفر را بیشتر می‌کنند. اگر شما نیز دوست دارید تا اقامتی عالی در یکی از هتل‌های ساحلی کوش آداسی را داشته باشید ما را همراهی کنید. در این مقاله بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی را معرفی می‌کنیم.

 

لیست بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

 

Eliada Hotel

Eliada Hotel دارای رستوران، استخر در فضای باز، بار در کوش آداسی است. این هتل با موقعیت بسیار عالی و پرسنل صمیمی و مهربان اقامتی بسیار خوب برای مسافران ایجاد می‌کند. ساحل اختصاصی بسیار تمیز و بکر این هتل علت اصلی انتخاب از سمت گردشگران است.

 

  تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند 

Eliada Hotel 

 

Sergent Hotel

Sergent Hotel در ساحل معروف خانم‌ها در کوش آداسی واقع شده است. تمامی اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین اتاق‌ها دارای وای فای رایگان و بالکنی بسیار زیبا با منظره‌ منحصر به فرد از دریای اژه است. فاصله این هتل تا مرکز شهر فقط ۵ دقیقه با تاکسی است. این هتل توسط کادری بسیار مهربان و متخصص اداره می‌شوند. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

 Sergent Hotel

 

LaVista Boutique Hotel & SPA

این هتل با داشتن استخر روباز و مشرف به دریای اژه توانسته است به یکی از بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی تبدیل شود. تمامی اتاق‌ها دارای منظره‌ای مجلل با بالکن اختصاصی هستند. این بالکن‌ها دارای منظره منحصر به فردی از دریا و ساحل هستند. هیچ محدودیتی برای شنا در ساحل اختصاصی هتل وجود ندارد. در نتیجه مسافران می‌توانند بر روی صندلی‌های کنار ساحل بنشینند و منظره غروب آفتاب را تماشا کنند.

 

 راهنمای انتخاب بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی 

 LaVista Boutique Hotel

 

Hotel Stella

Hotel Stella از بندر کوش آداسی حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد. هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی مشرف به استخر است. موقعیت مکانی هتل یک مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. چرا که با اقامت در این هتل می‌توانید علاوه بر ساحل اختصاصی از جاذبه‌های گردشگری شهر نیز به راحتی دیدن کنید. جزیره کبوتر کوش آداسی در فاصله ۲۰۰ متری این هتل واقع شده است. اتاق‌ها فوق‌العاده تمیز و بزرگ هستند. مطمئن یاشید هزینه‌ای که بابت اقامت در این هتل می‌پردازید قطعا ارزش خواهد داشت.

 

 Hotel Stella

 

Ilayda Avantgarde Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی Ilayda Avantgarde Hotel نام دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل ساحلی می‌توان به جزیره کبوتر و آیاسولو اشاره کرد. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در فاصله ۷۷ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. اگر دوست دارید تا یک هتل ساحلی تمیز با پرسنلی مهربان را انتخاب کنید این هتل گزینه ایده‌آلی می‌تواند محسوب شود.

 

  برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی 

 Ilayda Avantgarde Hotel

 

Villa Konak Hotel

Villa Konak Hotel یک هتل ساحلی و خانوادگی با آرام و دلنشین با سبکی سنتی در منطقه مسکونی تاریخی است. این هتل با فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر قرار گرفته است. اتاق‌ها دارای فرش‌های سنتی ترکیه هستند که جلوه و حس خاصی به آن‌ها بخشیده است. اقامت در این هتل یک تجربه بسیار خاص و متفاوتی را به مشتریان القا خواهد کرد. چرا که به دلیل سبک معماری و رفتار پرسنل هوایی غیررسمی و صمیمی در آن وجود دارد.

 

 Villa Konak Hotel

 

Sezgin Boutique Hotel

از جمله بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی Sezgin Boutique Hotel نام دارد. این هتل ساحلی در فاصله ۱۵۰ متری از  مرکز شهر واقع شده است. اگر دوست دارید تا در یک هتل ساحلی تمیز و راحتی اقامت داشته باشید ولی بودجه زیادی ندارید این هتل انتخاب بسیار ایده‌آلی به شمار می‌آید. مسافران هتل می‌توانند از حیاط سرسبز و زیبا با میز و نیمکت و استخر روباز آن نیز استفاده کنند.

 

  بهترین نقاط کوش آداسی برای خوردن غذاهای فست فودی 

 Sezgin Boutique Hotel

 

Arvalya Apart Hotel

Arvalya Apart Hotel در منطقه اژه و نزدیکی ساحل کوش آداسی و Jade Beach Club اقامتی راحت به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل هر چه که یک مسافر از اقامتگاه در یک شهر ساحلی و توریستی را انتظار دارد را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.  

 

 Arvalya Apart Hotel

 

ADAVILLAS VINTAGE

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی که می‌توان نام برد ADAVILLAS VINTAGE  نام دارد. این هتل با قرار گرفتن در ۲۰ کیلومتری بندر کوش‌ آداسی و داشتن یک استخر در فضای باز، محوطه سرسبز و زیبا و سایر امکانات اقامتی و رفاهی با کیفیتی خوب این روزها انتخاب هر گردشگری می‌باشد.

 

  معرفی مجموعه هتل و ویلاهای زیبای Pine Bay Holiday 

 ADAVILLAS VINTAGE

 

ADAVILLAS PRIME

آخرین مورد که نمی‌توان نام آن را در لیست بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی نیاورد ADAVILLAS PRIME نام دارد. این هتل ساحلی دارای ساحل اختصاصی زبیا و تمیزی استو با این حال برای تنوع می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به یکی از ساحل‌های معروف کوش آداسی برسانید. توصیه می‌کنیم اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید حتما زیر نور ماه در تاریکی شب در ساحل اختصاصی پیاده‌روی بکنید.

 

ADAVILLAS PRIME

۲۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران