۷ تفریح جذاب در سفر تنهایی به کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور

کوالالامپور شهر مدرن شرق آسیا، شهر برج‌های دوقلوی پتروناس، شهر رستوران‌ها و کافه‌ها، شهری با بهترین هتل‌ها و مسافرخانه‌ها یکی از بهترین نقاط شرق آسیا برای سفر است. شهری که رفتن به آن زیاد برایتان گران تمام نمی‌شود. اگر قصد دارید تنهایی با تور کوالالامپور سفر کنید و خوش بگذرانید و یا اینکه جزو کوله‌گردان هستید و می‌خواهید این شهر و تفریحاتش را بیشتر بشناسید در این مطلب همراه ما باشید تا ۷ تفریح جذاب در سفر تنهایی و انفرادی به این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- در خیابان پتالینگ گشت و گذار کنید

خیابان‌گردی یکی از تفریحات عالی در سفر به کوالالامپور آنهم به صورت تنهایی به حساب می‌آید. خیابان‌های مختلف این شهر هرکدام بافت ویژه‌ای دارند که مراجعه به آنها می‌تواند شما را با رویدادهای مختلف همسو کند. خیابان‌هایی که هرکدامشان در خود حداقل یک رستوران و یا یک کافه‌ی عالی دارند. خیابان‌هایی پرشور و حال با مردمانی مهربان و خوش بیان. در سفر تنهایی‌تان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم به خیابان پتالینگ بروید. خیابانی که در زمان جنگ جهانی محل تهیه آرد و آذوقه‌ی مردم بوده است و امروزه آسمانش با فانوس‌های رنگی روشن شده‌اند. خیابانی پر از فروشگاه‌ها که امکان انداختن زیباترین عکس‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی


۲- از غار باتو دیدن کنید

غار باتو یکی از شگفت‌انگیزترین نقاط کوالالامپور است که چه تنهایی به این شهر سفر کرده باشید و چه خانوادگی و دسته جمعی، بازدید از آن را باید در برنامه‌های خود بگنجانید. غاری که در خود یک معبد جای داده است و در دل کوه و جنگل قرار گرفته است. غاری که برای رسیدن به معبد آن باید ۲۷۲ پله را یک به یک بپیمایید و بالا بروید. غاری شگفت‌انگیز پر از زیبایی‌های چشم‌نواز. این غار یکی از اصلی‌ترین نقاط کوالالامپور برای برپایی جشن‌ها و کارناوال‌ها است و سالانه از تعداد زیادی از این رویدادها میزبانی می‌کند.

 


۳- محله‌گردی کنید

یکی از تفریحات ویژه در سفر به کوالالامپور بازدید از محله‌های مختلف آن است. محله‌هایی که هرکدام یک بافت ویژه دارند و در خود جاذبه‌های مختلف گردشگری این شهر را گنجانده‌اند. محله‌هایی که بعضی‌ها در روز پررویداد هستند و بعضی‌های دیگر در شب. محله‌هایی که هرکدامشان شما را با بخشی از این شهر و مردمانش آشنا می‌کنند. محله‌هایی مخصوص دانشجوها، محله‌هایی مخصوص کشاورزان و محله‌هایی مخصوص دیگر مردمان و مشاغل. یکی از معروف‎ترین آن ها محله‌ی چینی‌های کوالالامپور است. جاییکه چینی‌های این شهر در آن زندگی و داد و ستد می‌کنند و تعاملاتش با دیگر محله‌های کوالالامپور متفاوت است. این محله که بیشتر بخش‌های به رنگ سرخ هستند هم رستوران‌های جذابی دارد و هم بازارهای متفاوت. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفر به کوالالامپور حتما از این محله دیدن کنید.

 

معرفی مشهورترین معبدهای کوالالامپور


۴- برای کمپ‌زدن به اطراف این شهر بروید

دور و اطراف کوالالامپور پر از مکان‌های توریستی برای کمپ‌زدن است. بنابراین اگر در فصل مناسبی به این شهر سفر می‌کنید و کوله‌گرد هستید به شما توصیه می‌کنیم برای اقامت به بخش‌های اطراف این شهر بروید و کمپ بزنید. کمپ‌زدن در این شهر می‌تواند شما را با تجربه‌ی متفاوتی روبه‌رو کند و برایتان خاطره‌های جالبی بسازد.

 


۵- از پارک پروانه‌ها دیدن کنید

پارک پروانه‌های کوالالامپور یکی از زیباترین باغ‌ها و بخش‌های سبز این شهر است که همه روزه در طول سال بازدیدکنندگان زیادی دارد. پارکی که در فضای طراحی‌شده‌ی بی‌نظیر آن می‌توانید زیر سایه‌ی درختان قدم بزنید و پرواز پروانه‌های مختلف از گونه‎‌های متفاوت را مشاهده کنید. این پارک یکی از نقاط رمانتیک شهر محسوب می‌شود که در یک سفر عاشقانه به شما توصیه می‌کنیم حتما از آن دیدن کنید اما جدای از سفرهای دونفره و عاشقانه اگر تنها نیز به کوالالامپور رفته‌اید توصیه ما به شما این است از این باغ به عنوان یک جاذبه‌ی سبز جذاب دیدن کنید.

 

۱۰ مکان عالی برای خوردن صبحانه در کوالالامپور


۶- به برج KL بروید و از آن پایین بپرید

برج KL یکی از برترین و بلندترین برج‌های مخابراتی دنیاست که در سفر به کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم از آن دیدن کنید. برجی به ارتفاع ۳۳۵ متر که شهر را از ارتفاع زیر پای شما می‌گذارد. یکی از تفریحات ویژه‌ای که در این شهر می‌توانید آن را تجربه کنید پریدن از ارتفاع این برج به پایین است. تفریحی که به آن بانجی جامپینگ می‌گویند. اگر بیماری قلبی و عروقی ندارید به شما توصیه می‌کنیم این تفریح را در سفر با تور مالزی به کوالالامپور انجام بدهید.

 


۷- از آکواریوم کوالالامپور دیدن و در آن غواصی کنید

آکواریوم کوالالامپور یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین آکواریوم‌های شرق آسیاست که بیش از صد نوع از انواع آبزیان مختلف در آن زندگی می‌کنند. جدای از بازدید از این آکواریوم اگر علاقه‌مند به غواصی هستید این امکان در این آکواریوم برای شما فراهم آمده است.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

۳۰ بهمن ۱۳۹۸