تجربه ۵ رویداد ویژه در سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

کیش جزیره‌ی رویایی، شهر شب‌های شکوفایی، شهر روزهای خوشحالی و خوشگذرانی یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای گشت و گذار داخل ایران است. جزیره‌ای تاریخی که بهترین امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی را دارد و می‌توانید شبانه‌روزی خاطره‌انگیز در آن پشت سر بگذارید. جزیره‌ای که یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن روزهای عاشقانه‌ی عمر است. جزیره‌ای که یکی از بهترین امکان‌ها برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. جزیره‌ای با فستیوال‌ها و رویدادهای ویژه. در سفرتان با تور کیش به این جزیره اگر به دنبال شناختن رویدادهای منحصر به فرد آن هستید همراه ما باشید تا ۵ رویداد ویژه این جزیره را که می‌توانید در آنها شرکت کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- کیش جزیره میزبان کنسرت‌هاست

اگر اهل موسیقی و کنسرت هستید باید بدانید یکی از بهترین نقاط ایران که در آن می‌توانید به کنسرت بروید جزیره کیش است. جزیره‌ای با شب‌ها و سالن‌های باشکوه. جزیره‌ای که می‌توان ادعا کرد در آن تمامی خوانندگان درجه یک موسیقی پاپ و سنتی اجرای برنامه کرده‌اند. این جزیره در خود سالن‌های مجهزی دارد که هر خواننده‌ای را ترغیب به برگزاری کنسرت می‌کند. سالن تالار شهر، تالار مجلل پرشین و آبنمای موزیکال این جزیره از بهترین و معروف‌ترین مکان‌های برگزاری کنسرت در کیش به حساب می‌آیند. بنابراین در سفر به این جزیره اگر اهل شور و هیجان هستید به کنسرت‌های موسیقی تلفیقی ایرانی بروید، اگر اهل موسیقی آرام هستید به کنسرت موسیقی سنتی بروید و اگر اهل موسیقی عاشقانه هستید به کنسرت موسیقی پاپ در این جزیره بروید که این جزیره شهر شب‌های پر کنسرت است.

 

گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش


۲- کیش جزیره‌ی جشنواره‌های خرید است

اگر شما جزو کسانی هستید که خرید درمانی می‌کنید و خریدن یکی از عادت‌های شما به حساب می‌آید باید بدانید کیش یکی از بهترین نقاط ایران است که در آن می‌توانید بهترین خریدهای عمرتان را انجام دهید. چرا که مرکزخریدهای درجه یکی دارد و در مرکزخریدهای کیش برترین برندهای دنیا شعبه دارند. این مرکزخریدها در برخی روزهای سال انواع جشنواره‌های حراج و تخفیف را برگزار می‌کنند و همین باعث شده است خرید یکی از رویدادهای ویژه جزیره کیش به حساب آید. اگر می‌خواهید برای مراسم‌های خاص زندگی‌تان لباس تهیه کنید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به کیش روی مرکزخریدهای این جزیره حساب ویژه باز کنید.

 


۳- جنگ‌های شبانه

اگر اهل دورهمی‌ها هستید باید بدانید در شب‌های مختلف سال و به خصوص شب‌های تابستانی جزیره کیش می‌توانید به جنگ‌های پرشماری که در این جزیره برگزار می‌شوند تشریف ببرید و شبی خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید. جنگ‌هایی که در آنها انواع برنامه‌های سرگرمی برگزار می‌شوند و همین باعث شده است بسیار مورد توجه خانواده‌ها باشند. در این شما می‌توانید تئاترهای شاد موسوم به تئاتر آزاد را ببینید و همینطور منتظر استند آپ کمدی‌های فوق‌العاده خنده‌دار باشید. در سفرتان به کیش اگر به صورت خانوادگی به این جزیره رفته‌اید و می‌خواهید شب‌های کیش را متفاوت پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم به یکی از جنگ‌های پرشماری که در سالن‌های مختلف این جزیره برگزار می‌شوند تشریف ببرید.

 

معرفی دیدنی‌های جذاب و تاریخی کیش


۴- نمایشگاه‌های کیش

کیش یکی از میزبان‌های مهم ایران در زمینه برگزاری انواع نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی به حساب می‌آید. در فصل‌های مختلف سال در این جزیره نمایشگاه‌های مختلف مربوط به صنایع گوناگون برگزار می‌شود و همین امر سبب شده است کیش یک هاب اقتصادی مهم در حوزه خلیج فارس به حساب آید. این جزیره در خود یک محل فوق‌العاده مجهز برای برگزاری انواع نمایشگاه‌ها دارد و سالانه در زمینه‌هایی همچون تجهیزات پزشکی، صنایع دریایی، طلا و جواهرات و همینطور فناوری اطلاعات و ... میزبان خوبی برای اهل حرفه‌های مختلف بوده است. اگر می‌خواهید از همکاری‌های حوزه خلیج فارس و بازارهای مختلف پیرامون آن آگاه شوید به شما توصیه می‌کنیم متناسب با حرفه‌تان در نمایشگاه‌هایی که در کیش برگزار می‌شوند شرکت کنید.

 

 اطلاعات جالب برای سفر به جزیره کیش 


۵- رویدادهای دریایی

کیش یکی از بهترین نقاط ایران برای انجام انواع تفریحات دریایی و ساحلی به حساب می‌آید. با رفتن به این جزیره در فصل گرما می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجریه کنید و صاحب خاطره‌های فراموش نشدنی در این زمینه بشوید. سواحل جزیره کیش برترین امکانات تفریحی را برای مسافران فراهم آورده‌اند. بنابراین شما می‌توانید غواصی کنید، دل به دریا بزنید و تن به آب، جت اسکی و هیجانش را امتحان کنید و خیلی دیگر از تفریحات آبی مربوط به کودکان و نوجوانان را نیز اگر در یک سفر خانوادگی به کیش رفته‌اید تجربه کنید. بنابراین این جزیره، جزیره‌ی رویدادهای دریایی و آبی است.

 

معرفی چند هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره‌ی زیبای کیش

۱۸ دی ۱۳۹۸