۶ دستاورد ویژه که سفر به کیش برایتان به ارمغان می‌آورد

جاذبه‌های گردشگری کیش
۶ دستاورد ویژه که سفر به کیش برایتان به ارمغان می‌آورد

بدون شک تور کیش یکی از توریستی‌ترین نقاط ایران به حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی را به خودش می‌کشاند و از آنها با برترین امکانات گردشگرانه میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که می‌شود روزهای خاطره‌انگیز و شب‌های شورانگیز در آن ساخت و خوش گذراند. جزیره‌ای که نه تنها آب و دریا و تفریحات ساحلی، که تفریحات تاریخی و بومی آن نیز برای مسافران جذاب است. برای انتخاب یک نقطه‌ی عالی به جهت سفر اگر مردد هستید در این مطلب همراه ما باشید تا ۶ دستاورد ویژه که این سفر برایتان به ارمغان می‌آورد را خدمتتان معرفی کنیم. دستاوردهایی که هر کدامشان به تنهایی می‌توانند سب ساز سفر شما به این جزیره باشند.


۱- تماشای دل‌انگیزترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید


اگر از دیدن سپیده صبح لذت می‌برید و یا اگر آخرین نورهای کم رمق خورشید وقتی می‌خواهد جایش را به ماه بدهد شما را به هیجان می‌آورد، کیش یکی از برترین نقاط ایران است که این تصاویر را به شما ارائه می‌دهد. تصاویری که امکان انداختن بهترین عکس‌ها را برای شما فراهم می‌آورند و در شبکه‌های اجتماعی با اقبال زیادی روبه‌رو می‌شوند. تصاویری را که قادرند یک فضا برای آدمی بسازند و در آن فضا خلقیاتش را عوض کنند. دریای آبی، خورشیدی نارنجی و آسمانی سپید یک همجواری بی‌نظیر در خلقت است که این جزیره به مسافرانش ارزانی می‌دارد.

 

 جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید 

 

سفر به کیش

 


۲- خاطره‌انگیزترین تفریحات آبی


کیش یکی از بهترین و پرامکانات‌ترین جزایر ایران است که انواع تفریحات آبی و دریایی را در آن می‌شود تجربه کرد. تفریحاتی آرام از جنس قایق سواری‌ها، و تفریحاتی پر شور و انرژی از جنس فلای برد و جت اسکی. تفریحاتی که هم به صورت خانوادگی می‌توان آنها را خاطره‌انگیز تجربه کرد و هم به صورت مجردی. تفریحاتی که چندان گران نیستند و اگر با بودجه‌ی اندک و ناچیز به کیش سفر کرده باشید نیز می‌توانید آنها را تجربه کنید. یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی کیش غواصی به حساب می‌آید. در هر سطحی که باشید؛ چه مبتدی و چه حرفه‌ای با رفتن به این جزیره می‌توانید به جهان زیر آبها بروید و ماهی‌ها را تماشا کنید. در روزهای گرم تابستانی این تفریح یکی از تفریحتن خنک جزیره به حساب می‌آید.

 

 ۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

 

سفر به کیش

 


۳- تجربه لحظات عاشقانه


جزیره کیش به دلیل بافت جغرافیایی و به دلیل طراحی شهری و رویدادهایش یکی از رمانتیک‌ترین نقاط ایران به حساب می‌آید که هرساله میزبان تعداد زیادی از جوانان است که برای ماه عسل این جزیره را انتخاب می‌کنند. جزیره‌ای که پر از گوشه‌های دنج است برای داشتن خلوت‌های عاشقانه. جزیره‌ای که اقامتگاه‌ها و تفریحگاه‌هایش همگی حال و هوایی عاشقانه برای مسافرانش خلق می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید روزهای عاشقانه‌ی عمرتان را پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم سفر به این جزیره را جدی از نظر بگذرانید.

 

 ۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش 

 

سفر به کیش

 


۴- دیدن روستاهای قدیمی


اگر اهل بوم شناسی هستید و تصاویر گذشته و یا زیست مردمانی که با شما متفاوت هستند برایتان لذت‌بخش است باید خدمتتان عرض کنیم کیش یکی از بهترین نقاط ایران است که هم سنت و هم مدرنیته را در کنار یکدیگر حفظ کرده است. در این جزیره همانطور که شما می‌توانید در اقامتگاه‌های لوکس باشید و تفریحات مدرن انجام بدهید، می‌توانید به روستاهایش نیز بروید و وارد زیست روزمره‌ی گذشتگان بشوید. یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های این جزیره شهر باستانی حریره است. جاییکه که قدمتش به قرن هشتم می‌رسد و در میان گردشگران بسیار معروف می‌باشد. شهر زیرزمینی کارریز نیز یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های کیش به حساب می‌آید که به دیدن آن نیز حتما باید بروید.

 

 

سفر به کیش

 


۵- کیش شب‌های پرشور را برایتان به ارمغان می‌آورد


جای‌جای این جزیره پر از رستوران‌ها و کافه‌هایی است که با رفتن به آن می‌توانید لحظاتی خوش برای خودتان بسازید. کافه‌ها و رستوران‌هایی که در آنها می‌توانید هم غذاهای محلی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای معروف و بین‌المللی. رستوران‌ها و کافه‌هایی که تعداد زیادی از آنها ساحلی هستند و روی اسکله‌های زیبا واقع شده‌اند. به رستوران‌ها و کافه‌های کیش اگر شب‌ها و بعد از گشت و گذارهای روزانه بروید می‌توانید زیر نور مهتاب و ستاره‌ها انواع دورهمی‌ها را تجربه کنید و خاطره‌های ماندگار برای خودتان بسازید.

 

 

سفر به کیش

 


۶- شرکت در تورها و ماجراجویی‌ها


کیش یکی از جذاب‌ترین نقاط ایران است که با رفتن به آن می‌توانید در تورهای جذاب و ماجراجویانه شرکت کنید. جدای از تورهای دریایی و روستایی، تور دوچرخه سواری این جزیره یکی از پرطرفدارترین تورهای آن به حساب می‌آید. توری که با اجاره دوچرخه در یک مسیر زیبا می‌توانید برای چند ساعت رکاب بزنید و این جزیره را زیر باد ملایم حاصل از رکاب زدن خودتان کشف کنید.

 

 ۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر 

 

سفر به کیش

۲۳ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران