تجربه سفر به کیش با کودکان

جاذبه‌های گردشگری کیش
تجربه سفر به کیش با کودکان

سفر با تور کیش، می‌تواند برای هر فردی در هر سن و سالی جذابیت داشته باشد و از آنجا که طیف قیمت‌ها و امکانات بسیار متنوع است، حتی می‌توانید از یک سفر مقرون به صرفه نیز برخوردار شوید. اما چگونه قادر خواهید بود یک سفر امن و خاطره انگیز را برای کودکانتان رقم بزنید؟

باید بگوییم جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا جزیره کیش در کنار جاذبه‌های متعددی که برای بزرگسالان در چنته دارد، تفریحاتی عالی و بی‌نظیر را نیز برای کودکان رقم می‌زند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس‌هایی مناسب و وسایل ضروری کودک نظیر ضد آفتاب، کلاه آفتاب گیر و عینک آفتابی را در چمدان بگذارید و اختیار تفریحات این سفر را به دستان باکفایت جزیره بسپارید.

 

کشتی آکواریوم و دلفیناریوم کیش

کشتی آکواریوم ،دارای کف شیشه‌ای است. بنابراین می‌توانید در تمام مدتی که سوار بر کشتی هستید، به همراه خانواده و عزیزانتان از تماشای موجودات دریایی از جمله خرچنگ‌ها، اختاپوس، انواع ماهی‌های زیبا و مرجان‌های باشکوه لذت ببرید. بدون شک این تصاویر شگفت‌انگیز و بی‌نظیر، خاطراتی فراموش نشدنی از اعماق دریای رمزآلود را در ذهن کودکانتان ثبت خواهند کرد.

یکی از جذاب‌ترین تفریحات همیشگی برای کودکان، دیدن حیوانات و حتی ارتباط برقرار کردن با آنهاست. بنابراین در سفر با تور کیش، مجموعه دلفیناریوم با تمام زیبایی‌ها و جذابیتش به استقبالتان می‌آید و با انواع برنامه‌های تفریحی شما و همراهانتان را سرگرم می‌کند. جالب است بدانید در این مجموعه، امکان تعامل شما و کودکتان با دلفین‌های باهوش وجود دارد. این مجموعه، در پارک دلفین‌ها واقع شده است و برای کسب اطلاعات تکمیلی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش را نیز مطالعه کنید.

پارک دلفین‌ها در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش قرار دارد و از مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هکتار برخوردار است. این پارک تفریحی علاوه بر دلفیناریوم، یک باغ وحش انواع حیوانات از جمله گراز دریایی، پنگوئن‌ها، شیر دریایی، گربه دریایی و خزندگان را در خود جای داده است. بعلاوه این مجموعه، شامل یک باغ پرندگان نیز هست. 

تم پارک آبی اوشن

از افتتاح این تم پارک زیبا زمان زیادی نگذشته است اما در همین مدت اندک، توانسته به یکی از مطرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش بدل شود. تم پارک اوشن در سال ۱۳۹۵ در خیابان جهان، با مساحتی بالغ بر ۵.۶ هکتار احداث شد. این پارک، انواع امکانات و تجهیزات تفریحات آبی از جمله مرتفع‌ترین سرسره آبی در این منطقه به ارتفاع ۲۴ متر را در خود جای داده است.

گفتنی است از رایدهای ملایم با سرسره‌های کم شیب مخصوص کودکان گرفته تا رایدهای تند و حتی هولناک و هیجان انگیز برای بزرگسالان را می‌توانید در این مجموعه آبی بیابید. دورتادور این فضای فانتزی و سرباز را نیز یک رودخانه به عمق ۱.۵ متر احاطه کرده و می‌توانید با تیوپ کل این محیط زیبا را بگردید.

 

هیجان در پارک آبی بادی مارینا کیش

شهربازی هایلند

شهر بازی هایلند از انواع وسایل بازی و امکانات تفریحی نظیر تالار ارواح، سینما ۷ بعدی، اتاق فرار، آبشار، ترن هوایی، رولر کاستر آبی، سورتمه، سفینه، چرخ و فلک و گیم نت و غیره همراه با موسیقی زنده و هیجان انگیز برخوردار است. باید گفت اینجا در شمار مدرن‌ترین شهربازی‌های خاورمیانه محسوب می شود و تمام رده‌های سنی می‌توانند تفریح مناسب خود را در این مکان بی‌نظیر بیابند و حتی برخی بازیها نظیر رینگ بال را می‌توانید به صورت گروهی و خانوادگی تجربه کنید.

در ضمن امنیت بالا در این مکان باعث می‌شود که برخی خانواده‌ها کودکانشان را به این مرکز بسپارند و با آرامش به سایر جاذبه‌های گردشگری کیش سر بزنند. جالب است بدانید که این مجموعه، در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ هکتار احداث شد و هم اکنون علاوه بر وسایل بازی، از کافی شاپ، نمازخانه، فست فود و فضای سبز برخورداراست.

پدل بورد

پدل بورد کیش ظرفیت ۲ نفر را داشته و می‌توانید کودک دلبندتان را همراه خودتان سوار این وسیله نمایید. اگر می‌خواهید از این وسیله جالب برای گشت و گذار روی آبهای شفاف دریا استفاده کنید، کافی است به مراکز تفریحات آبی جزیره سر بزنید و یکی از آنها را کرایه کنید. اگر در استفاده از این وسیله مهارت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از مدل flat board استفاده کنید که مناسب افراد مبتدی است. بدین ترتیب، امنیت بیشتری را برای خود و کودکتان فراهم می‌کنید.

 

روزی جذاب در پارک ساحل مرجان کیش

پارس سافاری

این مجموعه کامل و بی‌نظیر که امکاناتی نظیر شترسواری، بانجی ترامپولینگ، موتور سواری و تفریحات بسیار دیگری را برای گردشگران فراهم می‌کند، یکی از بهترین جاذبه‌های جزیره هم برای بزرگسالان و هم کودکان به شمار می‌آید. در ضمن نیازی نیست بابت استفاده از این امکانات ترسی به دل راه دهید، زیرا مربیان باتجربه در کنارتان خواهند بود و تمام تلاششان این است تا شما از این تفریحات لذت ببرید.

بعلاوه در اینجا یک فضا با عنوان خانه بازی بچه ‌ا برای نگهداری کودکان درنظر گرفته شده است تا والدین با فراغ بال بیشتری از جاذبه‌های گردشگری جزیره لذت ببرند. جالب است بدانید که این مجموعه، مساحتی بالغ بر پانصد هزار متر مربع داشته و از سال ۱۳۹۲ در خدمت علاقمندان است.

شن بازی

ساختن قلعه‌های شنی و ماسه‌ای، غوطه‌ور شدن در این بستر نرم و یکی شدن با مادر طبیعت، می‌تواند برای هر کودکی جذابیت داشته باشد. بنابراین تردید نکنید و سری به ساحل مرجانی کیش بزنید و کودکتان را به حال خود رها کنید تا ساعتها از این آزادی و وسعت هیجان انگیز لذت ببرد و خلاقیتش شکوفا شود. در ضمن تماشای غروب آفتاب در کنار دریا و در این فضای بکر، می‌تواند برای هر کسی جذابیت داشته باشد.

 

معرفی پارک‌های شهری و ساحلی در کیش

پاراسل

و در نهایت باید گفت استفاده از چترهای پاراسل و شناورشدن در آسمان آبی بر فراز دریا بسیار جذاب و هیجان انگیز است، هر چند که محدودیت سنی و وزنی برای استفاده از این وسیله وجود دارد. اگر کودکتان مشمول این محدودیت‌ها نیست، چه لذتی بالاتر از یک پرواز دونفره ۶ دقیقه‌ای و امن می‌تواند از سفر با تور کیش برایتان به جا بماند؟ 

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران