درباره تور لحظه آخری روسیه

تور لحظه آخری روسیه

تور لحظه آخری روسیه، مهلتی فراهم می‌کند تا شما بتوانید با کم‌ترین هزینه ممکن به سفری بی‌نظیر بروید. به دیدن شهرهای بزرگی همچون مسکو، سنت پترزبورگ و غیره رفته و از دیدنی‌های باشکوهشان لذت ببرید. از چند نمونه از بهترین مراکز دنیا خرید کنید و به سراغ اماکن تفریحی مختلف بروید. در نظر بگیرید که این تورهای لحظه آخری تنها در قیمت تمام شده ارزان‌تر از تورهای معمولی هستند و به هیچ عنوان امکانات کم‌تری ندارند.

 سفر به روسیه

 

روسیه

 

 

تاریخ و فرهنگ غنی، در تار و پود شهرهای مختلف این کشور تنیده شده است. کشوری که بارها تغییراتی تاریخی به چشم دیده و در بزرگ‌ترین تحولات دنیا نقش داشته است. معماری منحصر به فرد سازه‌های مختلف در تمامی شهرهایش را شکل داده‌اند و بناهای تاریخی به وفور در مناطق متفاوتی از روسیه وجود دارند. از هر نظر که نگاه کنید، تور روسیه یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود. مهم نیست به کدام یک از شهرهای بزرگ آن سفر کنید، حتما چیزهای زیادی خواهند بود که انتظار دیده شدن می‌کشند. در این بین نباید فراموش کرد که روسیه تنها کشوری برای دیدن معماری زیبا و موزه‌های آنچنانی نیست، شهرهای بزرگش مراکز خرید باشکوهی دارند، اماکن تفریحی متنوعی وجود دارند که لحظاتی مفرح در سفر حتی با تور لحظه آخری روسیه برایتان خواهند ساخت و مسلما نباید طبیعت زیباش را نادیده گرفت که به شکلی ایده‌آل چشمانتان را نوازش می‌دهد.

 

بایدها و نبایدهای اولین سفر به روسیه

 

سفر به روسیه در لحظه آخر

 

 

روسیه

 

 

مقصد شما در تور روسیه لحظه آخر هر کدام از شهرهای روسیه که باشد، به صورت متناوب می‌توانید توری مناسب برایش پیدا کنید. تورهایی به مراتب ارزان‌تر از تورهای معمولی که برگزار می‌شود اما با تمامی امکانات تور روسیه . چرا؟ چون این تورها همانطور که از اسمشان پیداست، در لحظات آخر سفر قرار دارند و چند صندلی خالی در آن‌ها پیدا می‌شود که منتظر مسافری خوش شانس هستند. به همین دلیل است که شما هزینه بسیار کم‌تری از حالت اصلی پرداخت می‌کنید، اما باید قبل چمدان‌هایتان را بسته باشید و در عرض چند روز خود را برای سفر مهیا سازید.

 

شهرهای گردشگرپذیر روسیه

مسکو: پایتخت روسیه اولین شهری است که موقع سفر با تور روسیه لحظه آخر برای دیدن آن برنامه‌ریزی می‌شود. جایی که میزبان چندین کاخ بی‌نظیر، انواع بناهای تاریخی، مراکز خرید مدرن، رستوران‌هایی از سراسر دنیا و تفریگاه‌های فوق‌العاده است. مسکو از منظر یک شهر گردشگرپذیر، تمام خصوصیات ممکن را دارد و شما می توانید سوغاتی‌ های روسی هم از آنجا با خود به یادگار بیاورید. اگر در فصلی خوش آب و هوا با تور روسیه به آن سفر کنید، بدون شک آن را از بسیاری شهرهای بزرگ دیگر دنیا برتر خواهید دید.

 

 

مسکو

 

 

سنت پترزبورگ: اگر مسکو را تاجی برای روسیه در نظر بگیریم که شکوه و جلال این کشور را به رخ می‌کشد، بدون شک جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ جواهری بزرگ و درخشان در اوج این تاج است. شهری غنی از نظر معماری، آثار باستانی، میراث‌های جهانی یونسکو، کاخ‌های معروف و انواع و اقسام مراکز خرید و تفریحی. از نظر جاذبه‌های طبیعی نیز سنت پترزبورگ در نقطه‌ای بالا از نظر غنای منابع طبیعی قرار می‌گیرد، شهری که چند باری اسمش عوض شده اما تاریخ با شکوه و قصه‌هایی که پیرامونش نوشته شده، تغییر ناپذیرند.

 

 

سنت پترزبورگ

 

 

فستیوال های کازان ، سوچی، کارلیا و جذابیت های بسیار دیگری هستند که می‌توان آن‌ها را برای سفر با تور روسیه لحظه آخری به این سرزمین بزرگ در نظر گرفت، اما واقعیت این است که مسکو و سنت‌ پترزبورگ اولین انتخاب هر گردشگری خواهد بود.

 

۶ غذای سنتی روسی که در سفر به سنت پترزبورگ حتما باید امتحان کنید

 

برترین جاذبه‌های گردگشری روسیه

جاذبه‌های گردشگری روسیه بسیار بیشتر از آن است که در این متن بگنجد. به همین منظور تیتر وار چند مورد از آن‌ها را برایتان ذکر می‌کنیم: ابتدا میدان سرخ، از معروف‌ترین میادین جهان که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد و جدا از زیبایی‌های بصری و وجود چند بنای مهم در اطرافش، چندین واقعه تاریخی مهم نیز به خود دیده که به ارزش آن افزوده است. کلیسای سنت باسیل معروف نیز در حوالی همین میدان است، یکی از نمادهای روسیه و از جمله خاص‌ترین سازه‌های مربوط به کلیسا در سراسر جهان.

 

 

کلیسای ناجی در خون روسیه

 

در سنت پترزبورگ اما بد نیست ابتدا سراغ موزه هرمیتاژ بروید. جایی که تاریخ این کشور پهناور در قابلی کوچک برایتان به نمایش در می‌آید. دیدن از کلیسای سنت آیزاک، قلعه پیتر و پاور، کلبه پیتر کبیر و کلیسای ناجی در خون ، حتما توصیه می‌شود.